eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówOCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Dzierżoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świdnicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 633 41 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekr.dyr@dzierzoniow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20e6875b-822a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA OBIEKTU, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e6875b-822a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140852/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-2502-8/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 476946,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu, osób i mienia Sądu w okresie 12 miesięcy, najwcześniej począwszy od 1 stycznia 2024 r., realizowanej w formie bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej budynku wraz z przyległym terenem:
a) w dni pracy Sądu w godz. 700 – 1600 przez 3 (trzech) pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
b) w każdy poniedziałek pracy Sądu w godz. 1600 - 1900 przez 2 (dwóch) pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
c) w pozostałych dniach i godzinach – przez 1 (jednego) pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

2. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należy:
 obsługa stanowiska monitoringu wizyjnego 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w czasie wykonywania zamówienia (monitorowanie systemu w obrębie obiektu),
 patrolowanie korytarzy i przyległego terenu w dniach pracy Sądu w godz. 700 – 1600,
 kontrolowanie osób wchodzących przy użyciu bramki rewizyjnej w dniach pracy Sądu w godz. 700 – 1600 oraz w poniedziałki w godz. 1600 - 1900,
 kontrolowanie bagażu oraz odzieży osób wchodzących na teren sądu w dniach pracy Sądu
w godz. 700 – 1600 oraz w poniedziałki w godz. 1600 - 1900 przez pracownika ochrony tej samej płci, co osoba kontrolowana,
 uniemożliwianie wstępu do budynku osobom będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, zachowującym się agresywnie, prowadzącym handel obwoźny i sprzedaż akwizycyjną,
 zapobieganie próbom zakłócenia porządku publicznego, udaremnianie i przeciwdziałanie popełnianiu wykroczeń i przestępstw w zakresie zaboru i dewastacji mienia,
 podejmowanie natychmiastowej akcji ratowniczej we wszystkich przypadkach zagrożenia osób i mienia,
 gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie),
 wzywanie zewnętrznej grupy interwencyjnej w przypadkach zagrożenia – Zamawiający wymaga przyjazdu grupy interwencyjnej do Sądu w ciągu 10 minut od wezwania, przy czym pod pojęciem „grupa interwencyjna” Zamawiający ma na myśli patrol interwencyjny, składający się z pracowników posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zawierający zakres obowiązków pracowników ochrony) stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia na „Ochronę obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Dzierżoniowie” w okresie kolejnych 12 miesięcy, najwcześniej począwszy od 1 stycznia 2024 r. wpłynęło w terminie 8 ofert.
W toku badania złożonych ofert okazało się, że oferta Wykonawcy nr 5 (konsorcjum firm: EKOTRADE Sp. z o.o. w Warszawie, AGOPOL-EKOTRADE Sp. z o.o. ZPChr w Słupsku, SILESIA EKOTRADE Sp. z o.o. w Siemianowicach Śląskich i SILESIA SERVICES Sp. z o.o. w Siemianowicach Śląskich) to oferta najkorzystniejsza spośród 8 wniesionych ofert i że Zamawiający może do ceny tej oferty zwiększyć kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (zwiększenie o 5.044,00 zł, tj. o 1.29%).
Zamawiający wystosował zatem do Wykonawcy w trybie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwanie do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Wykonawca w odpowiedzi na to wezwanie przesłał Zamawiającemu oświadczenie z którego wynika, że nie zdąży skompletować dokumentów, o których mowa w wezwaniu i że odstępuje od ich złożenia.
W tym stanie faktycznym należy uznać, iż oferta złożona przez Wykonawcę nr 5 podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Ustawy PZP.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 392.000 zł, co ogłoszono przed otwarciem ofert. Analizując pozostałe, nie podlegające odrzuceniu oferty, Zamawiający stwierdza, iż znacznie przewyższają one kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia publicznego (kolejna oferta z najniższą ceną została złożona na kwotę 532.238,64 zł, tj. kwotę o 140.238,64 zł wyższą, niż kwota zamierzona na realizację zamówienia - w ujęciu procentowym wyższą o 35,76 %). Zamawiający przeanalizował własne możliwości finansowe i nie może tak znacznie zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, dlatego, na podstawie art. 255 ust 3 Ustawy PZP, unieważnia postępowanie, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397044,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 597909,36 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.