Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00448054/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
- 2023/BZP 00457204/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-23
- 2023/BZP 00462055/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2024/BZP 00020630/01 - Wynik z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów mleczarskich, owoców, warzyw, produktów
ogólnospożywczych oraz jaj, miodu i innych do stołówki Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aae5d36d-681e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów mleczarskich, owoców, warzyw, produktówogólnospożywczych oraz jaj, miodu i innych do stołówki Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2024r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aae5d36d-681e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522461
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448054
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.176.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału. W momencie dostawy towar nie może mieć terminu ważności krótszego niż połowa daty ważności przydatności do spożycia. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest w czasie do 4 godz. dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może być skrócony zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 85226,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzyw. W momencie dostawy warzywa i owoce muszą być świeże, zdrowe, bez oznak pleśni, butwienia i uszkodzenia oraz jakiegokolwiek procesu rozkładu, wolne od chorób i szkodników o odpowiednim stopniu dojrzałości. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest w czasie do 4 godz. dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może być skrócony zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 161105,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz świeżych jajek i miodu. W momencie dostawy towary nie mogą mieć terminu ważności krótszego niż połowa daty ważności przydatności do spożycia. Po otwarciu na powierzchni nie może być oznak pleśni, wymagana jest odpowiednia konsystencja i gęstość, smak i zapach. Przyprawy powinny być suche, o prawidłowej sypkości i konsystencji. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 06.40 do 08.15. Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia składanego pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) zobowiązany jest w czasie do 4 godz. dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może być skrócony zgodnie z oświadczeniem złożonym w druku oferta (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
2.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dla każdej części) stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji (dostępne w oddzielnych plikach)
2.2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
03142500-3 - Jaja
03142100-9 - Miód naturalny
4.5.5.) Wartość części: 131073,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154759,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154759,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „GAMA” MAREK GANCARZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5170274325
7.3.4) Miejscowość: Stobierna
7.3.5) Kod pocztowy: 36-002
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154759,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej publicznej nr 984 Lisia Góra - Radomyśl Wielki - Mielec, polegająca na budowie chodnika w km 32+537,40 - 33+004,10 w m. Piątkowiec
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- Odnowienie subskrypcji licencji pakietu biurowego w ramach pakietu Innowacyjna Edukacja
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 relacji Lublin-Grabownica Starzeńska polegająca na budowie chodnika w km 142+950 - km 143+164 strona prawa w miejscowości Gniewczyna Łańcucka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
- Różne produkty spożywcze
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz mięsa i wyrobów wędliniarskich
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawy produktów mleczarskich
- Dostawa artykułów spożywczych.
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.