Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487577/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00507908/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Konwaliowej i przebudowa ul. Chłodnej wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6469230a-842e-43f6-9d09-749b4a1719531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ul. Konwaliowej i przebudowa ul. Chłodnej wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6469230a-842e-43f6-9d09-749b4a171953
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011515/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Budowa ul. Konwaliowej i przebudowa ul. Chłodnej wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej w Zamościu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.42.2024.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3936352,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ul. Konwaliowej i przebudowie ul. Chłodnej wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej w Zamościu (zwanych dalej „Inwestycją”).
2. Inwestycja realizowana jest w ramach zadania inwestycyjnego ujętego w budżecie Miasta Zamość pn. „Budowa ul. Konwaliowej i przebudowa ul. Chłodnej wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej w Zamościu”. Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg pn.: „Budowa ul. Konwaliowej dr. gminnej nr 110686l od km 0+002,75 do km 0+153,8 i przebudowa ul. Chłodnej dr. powiatowej nr 3300l od km 0+003,70 do km 0+377,00 wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej dr. powiatowej nr 3341l od km 0+000,00 do km 0+111,86 w Zamościu”.
3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w branżach: drogowa, sanitarna, elektryczna i kanał technologiczny dotyczących budowy ul. Konwaliowej i przebudowy ul. Chłodnej wraz z przebudową odcinka ul. Śląskiej (od ul. Chłodnej do ul. Robotniczej) w Zamościu, w tym wykonanie m.in.:
a) robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
b) budowy nawierzchni asfaltowej drogi gminnej i dróg powiatowych,
c) budowy nawierzchni dróg dla pieszych,
d) budowy nawierzchni dróg dla pieszych i rowerów,
e) budowy pobocza gruntowego,
f) budowy zjazdów,
g) oznakowania pionowego i poziomego drogi,
h) budowy kanalizacji deszczowej,
i) budowy kanału technologicznego,
j) przestawienie istniejących słupów oświetleniowych wraz z dostawieniem nowych słupów oraz wymianą istniejących opraw na oprawy LED,
k) przebrukowanie istniejącej drogi dla pieszych/drogi dla pieszych i rowerów/zatoki autobusowej/ zjazdów zwykłych w ciągu ul. Śląskiej,
l) wycinki istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
m) zagospodarowania terenu w zakresie zieleni, w tym wykonanie nasadzeń kompensacyjnych drzew,
n) robót wykończeniowych,
o) wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych i zabezpieczających niezbędnych do bezpiecznej realizacji przedmiotu zamówienia,
2) zagospodarowania na własny koszt terenu budowy oraz utrzymania zaplecza budowy,
3) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,
4) naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
5) poniesienia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich kosztów związanych z opomiarowaniem, dostawą i zużyciem mediów niezbędnych do wykonania zamówienia,
6) wykonywania prac porządkowych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, po zakończeniu robót przywrócenia terenu budowy do stanu pierwotnego,
7) pielęgnacji wykonanych nasadzeń drzew w okresie gwarancyjnym, gwarancja obejmuje pełną żywotność materiału nasadzeniowego, w okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia drzew całkowicie i częściowo obumarłych oraz do dokonania nasadzeń zamiennych materiału roślinnego tego samego gatunku i o parametrach zgodnych z parametrami materiału roślinnego, który nie zachował swojej żywotności, niezależnie od przyczyny, Wykonawca wykona nasadzenia zgodnie z warunkami zawartymi w decyzji zezwalającej na wycinkę drzew,
8) pokrycia kosztów związanych z:
a) urządzeniem i utrzymaniem terenu budowy,
b) zapewnieniem obsługi geodezyjnej na czas robót oraz przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego powykonawczego wykonanych obiektów, elementów,
c) wykonaniem i zabezpieczeniem osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia,
d) usunięciem ewentualnych niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,
e) dokonaniem odkrywek w przypadku niezgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
f) wykonaniem przyłączy dla potrzeb terenu budowy na podstawie warunków uzyskanych od właścicieli sieci oraz ponoszenia kosztów ich opomiarowania, dostawy i zużycia,
g) ewentualnymi wyłączeniami i włączeniami energii elektrycznej,
h) obsługą właścicieli poszczególnych sieci oraz nadzoru właścicielskiego i innych nadzorów wynikających z uzgodnień realizacyjnych,
i) wykonaniem pomiarów i badań, także tych dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
j) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót; demontażem, naprawą, montażem ogrodzeń posesji; naprawą uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu; usunięciem ewentualnych szkód wyrządzonych na działkach osób trzecich,
k) zamknięciem (zajęciem) pasa drogowego,
l) oznakowaniem objazdów i miejsca robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu,
m) stałym oznakowaniem drogi zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego projektem stałej organizacji ruchu,
n) ewentualnym wykonaniem tymczasowej drogi dojazdowej,
o) odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych,
p) dostosowaniem wysokościowym wszystkich zjazdów i połączeń z istniejącymi ulicami, ciągami dla pieszych tak, aby zachować funkcjonalność całości wykonanych połączeń,
q) uporządkowaniem terenu budowy i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
r) wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z terenu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację,
s) wykonaniem wymaganych pomiarów, prób, badań, sprawdzeń i rozruchu; wykonaniem pomiarów, prób, badań, sprawdzeń dodatkowych wymaganych przez właścicieli sieci,
t) dokonaniem odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
9) udzielenia gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenia serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienia serwisu technicznego i bieżącej konserwacji, ponoszenia kosztów gwarancji i płatnych serwisów gwarancyjnych zastosowanych urządzeń świadczonych w okresie gwarancji,
10) usunięcia na swój koszt wad, usterek robót będących przedmiotem niniejszej umowy w okresie gwarancji i rękojmi,
11) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zezwoleń, decyzji, opinii, operatów, ekspertyz i zgód niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia występujących podczas realizacji inwestycji,
12) w sytuacji, gdy zakres przedmiotu zamówienia będzie wiązał się z koniecznością odbiorów technicznych, Wykonawca w ramach ceny wskazanej w niniejszej umowie zobowiązuje się do przeprowadzenia czynności odbiorczych, zgodnie z przepisami prawa i pozyskania dokumentów potwierdzających przeprowadzenie tych czynności oraz wydania ich Zamawiającemu najdalej w dniu podpisania protokołu odbioru,
13) przygotowania dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy, o której mowa w ustawie Prawo budowlane (Dz. U. 2024 poz. 725, z późn. zm.), w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego zawierającego m.in. protokoły odbiorów technicznych, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, pochodzenia, karty techniczne na wbudowane materiały i urządzenia, protokoły badań i sprawdzeń, niezbędne uzgodnienia, decyzje itp., kopie rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami dokonanymi w trakcie budowy potwierdzonymi przez kierownika budowy i Inspektora nadzoru, ich kwalifikacją przez projektanta projektu budowlanego oraz ewentualnym opisem, oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu robót – oświadczenie musi być zgodne ze wzorem oświadczenia zamieszczonym na stronie internetowej Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość, ul. Kolegiacka 14, 22-400 Zamość, kosztorys powykonawczy wykonanych robót oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w ilości 4 egzemplarzy,
14) sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu do wniosku zgłoszenia zakończenia robót budowlanych od Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego Miasta Zamość,
15) wyznaczenia do realizacji przedmiotu zamówienia kierownika budowy oraz kierowników robót posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
16) współdziałania z Inspektorami nadzoru,
17) wykonania wszelkich innych prac i czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej odpowiednio załączniki do SWZ:
• Załącznik nr 9 – PZT, uzgodnienia, decyzje
• Załącznik nr 10 – Dokumentacja projektowa br. drogowa
• Załącznik nr 11 – Dokumentacja projektowa br. sanitarna
• Załącznik nr 12 – Dokumentacja projektowa br. elektryczna
• Załącznik nr 13 – Dokumentacja projektowa br. kanał technologiczny
• Załącznik nr 14 – Opinia geotechniczna
• Załącznik nr 15 – Organizacja ruchu
• Załącznik nr 16 – Inwentaryzacja zieleni, PZT zieleni
• Załącznik nr 17 – Przedmiary robót
które stanowią jej integralną część oraz w Polskich Normach, krajowych ocenach technicznych, przepisach techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, a także w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2024 poz. 1251 ze zm.), używanych przy wykonywaniu zadania będącego przedmiotem niniejszego postępowania, wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2024 poz. 1289, z późn. zm.). Szczegóły dotyczące powyższego wymogu zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Więcej w Rozdziale III specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneZamawiający ogłosił postępowanie w dniu 06.09.2024 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2024/BZP 00487577, na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz na BIP Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71. Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 25.09.2024 r. o godz. 9:00. Do upływu terminu złożenia ofert wpłynęły dwie oferty złożone przez:
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość z ceną za realizację zamówienia w wysokości 5 749 370,98 zł brutto;
- Zakład Budowlano – Transportowy DROGMOST Spółka z o.o., Mokre 24D, 22-400 Zamość, z ceną za realizację zamówienia w wysokości 4 925 000,00 zł brutto.
Zamawiający na przedmiotowe zadanie przeznaczył kwotę 4 841 713,40 zł brutto.
Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4925000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5749370,98 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zakup paliw płynnych i olei niezbędnych do obsługi sprzętu i pojazdów będących na stanie Zarządu Dróg Powiatowych w Zamościu
- Dostawa konserw mięsnych i konserw rybnych do jednostek penitencjarnych w Okręgu Lubelskim
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
- Usługi weterynaryjne w ramach Programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami w 2025 roku.
- Dostawa leków - 9 zadań
- ŚWIADCZENIE CAŁODOBOWEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORINGU DLA: OGRODU ZOOLOGICZNEGO IM. STEFANA MILERA W ZAMOŚCIU UL. SZCZEBRZESKA 12; 22-400 ZAMOŚĆ
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.