Og³oszenie z dnia 2022-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00024624/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017445217
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³ynarska 46
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-171
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gov.pl/rpp
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0af0001c-8769-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00522504
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00029789/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Us³ugi pocztowe dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0af0001c-8769-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej: https://ezamówienia.gov.pl . Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl . Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email kancelaria@rpp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako
za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod nr. telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± rzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem przedmiotowego postêpowania, tj. RzPP-DOAWAD.260.1.7.2022
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO jest zawarta w Za³±czniku nr 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RzPP-DOA-WAD.260.1.7.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych dla Biura Rzecznika Praw Pacjenta, zwanego dalej Biuro, tj.: sukcesywne ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zamawiaj±cego oraz Jednostek Organizacyjnych okre¶lonych w za³±czniku do opisu przedmiotu zamówienia, w zakresie przyjmowania, przemieszczania dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrotów przesy³ek niedorêczonych, w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. Zamawiaj±cy jest odpowiedzialny za nadawanie przesy³ek listowych i paczek w stanie umo¿liwiaj±cym Wykonawcy dorêczanie bez ubytku i uszkodzenia, okre¶laj±c jednocze¶nie rodzaj przesy³ki i znak op³aty lub informacjê o sposobie uiszczenia op³aty za przesy³kê, do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do odbioru raz dziennie przesy³ek przygotowanych do wyekspediowania z Biura w Warszawie ul. M³ynarska 46, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach miêdzy 13:00-15:00 oraz dostarczania przesy³ek do Biura w godzinach porannych, z uwagi na konieczno¶æ rejestracji przesy³ek w systemie EZD w dniu dostarczenia korespondencji. Zamawiaj±cy dopuszcza odbiór przesy³ek przygotowanych do wyekspediowania w innych godzinach, po wcze¶niejszym ustaleniu z Zamawiaj±cym. Odbioru przesy³ek dokonywaæ bêdzie upowa¿niony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upowa¿nienia.
Odbiór przesy³ek przygotowanych do wyekspediowania bêdzie ka¿dorazowo dokumentowany przez Wykonawcê pieczêci±, podpisem i dat± na zestawieniu zbiorczym przesy³ek rejestrowanych oraz na zestawieniu przesy³ek nierejestrowanych wg poszczególnych kategorii wagowych. 10. W przypadku: Jednostek Organizacyjnych, w których pracownicy Biura wykonuj± swoje czynno¶ci poza siedzib±, Wykonawca zobowi±zany jest do przyjmowania przesy³ek przygotowanych do wyekspediowania od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy swojej placówki pocztowej, która nie mo¿e byæ oddalona dalej ni¿ 3,0 kilometrów od siedziby Jednostek Organizacyjnych Zamawiaj±cego nadaj±cego przesy³kê. Zamawiaj±cy dopuszcza, w przypadku gdy Wykonawca nie posiada w powy¿szej odleg³o¶ci swojej placówki pocztowej, odbiór przesy³ek w ww. Jednostkach Organizacyjnych (w ramach ceny za ¶wiadczenie przedmiotowego zamówienia). Zamawiaj±cy wymaga, by placówka pocztowa Wykonawcy, gdy znajduje siê w lokalu, w którym prowadzona jest inna dzia³alno¶æ gospodarcza, posiada³a wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów dedykowane wy³±cznie do obs³ugi w zakresie us³ug pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazw± lub logo Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest do przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek na warunkach i w terminach okre¶lonych w aktach prawnych reguluj±cych ¶wiadczenie us³ug pocztowych. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do umieszczenia na przesy³ce listowej lub paczce nazwy odbiorcy z jego adresem (podanym jednocze¶nie w zestawieniu zbiorczym), okre¶laj±c rodzaj przesy³ki (zwyk³a, polecona czy ze zwrotnym po¶wiadczeniem odbioru) oraz umieszczania na stronie adresowej ka¿dej nadawanej przesy³ki nadruku (piecz±tki) okre¶laj±cej pe³n± nazwê i adres Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do w³a¶ciwego przygotowania przesy³ek oraz sporz±dzenia zestawieñ zbiorczych dla przesy³ek. Wykonawca zobowi±zuje siê nanosiæ numer przesy³ki przy ka¿dej przesy³ce na zwrotnej kopii zestawienia zbiorczego dla Zamawiaj±cego. Opakowanie przesy³ek listowych stanowi koperta Zamawiaj±cego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona). Opakowanie powinno stanowiæ zabezpieczenie przed dostêpem do zawarto¶ci oraz uniemo¿liwiaæ uszkodzenie przesy³ki w czasie przemieszczania. Wykonawca bêdzie dorêcza³ do siedziby Zamawiaj±cego pokwitowane przez adresata „potwierdzenie odbioru” niezw³ocznie po dokonaniu dorêczenia przesy³ki, nie pó¼niej jednak, ni¿ w ci±gu 10 dni roboczych od dnia dorêczenia. Zwrot niedorêczonych przesy³ek do siedziby Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie niezw³ocznie po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia, z podaniem przyczyny niedorêczenia, nie pó¼niej ni¿ 30 dni od dnia nadania. Wykonawca zobowi±zany jest na bie¿±co dostarczaæ Zamawiaj±cemu formularze potwierdzeñ odbioru (zwrotki). Szczegó³owy wykaz przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy rodzaj, wagê i gabaryt przesy³ek zosta³ podany w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do formularza oferty. Zamówienie bêdzie realizowane sukcesywnie przez okres 23 miesi±ce od dnia podpisania umowy. Dane o planowanej ilo¶ci przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, okre¶lone w formularzu cenowym maj± charakter szacunkowy.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 7 ustawy Pzp, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie bêdzie polega³o na powtórzeniu us³ug okre¶lonych w Opisie przedmiotu zamówienia na warunkach jakich zosta³o udzielone zamówienie podstawowe.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie opisuje i nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± 200 000 z³.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie (w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje) nastêpuj±ce zamówienia:
- co najmniej 2 zamówienia polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Za us³ugê niezbêdn± do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia uwa¿a siê us³ugê o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto ka¿da, polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru o wadze do 2000 g., paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów wykonan± na rzecz instytucji publicznej. Przez jedno zamówienie Zamawiaj±cy rozumie us³ugê na rzecz jednego podmiotu w ramach jednego kontraktu (umowy) trwaj±cego co najmniej 12 miesiêcy.
UWAGA: W przypadku realizacji umów wieloletnich minimalna kwota 300.000,00 z³ przypadaæ musi na okres nie d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, a przypadku us³ug, których realizacja nie zosta³a zakoñczona na dzieñ sk³adania ofert, musz± one spe³niaæ warunki, o których mowa powy¿ej, a warto¶æ brutto czê¶ci us³ugi zrealizowanej do up³ywu terminu sk³adania ofert musi wynosiæ 300.000,00 z³. W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zostanie spe³niony, je¿eli polegaæ bêd± za zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia przez Wykonawców warunków okre¶lonych w rozdz. VII pkt. 1 w oparciu o kompletno¶æ oraz prawid³owo¶æ z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ jakich ¿±da Zamawiaj±cy. Ocena zostanie dokonana na podstawie tre¶ci tych dokumentów, wg formu³y spe³nia/ nie spe³nia. O¶wiadczenia i dokumenty bêd± badane pod wzglêdem formalno-prawnym, a tak¿e, czy informacje w nich zawarte potwierdzaj± spe³nienie wymagañ Zamawiaj±cego, w tym w zakresie zgodno¶ci ze stanem faktycznym. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³ni³ ww. warunki.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych (art. 118 ustawy PZP).
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
7. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostepniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy w rozdziale XV.
8. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa o których mowa powy¿ej, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo,
2) wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
10. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
11. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego, zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ dokumenty podmiotu na którego zasoby powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu potwierdzaj±ce:
1) spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby oraz
2) dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu z postêpowania.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ z³o¿enia oferty nastêpuj±cych podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czy dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ;
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby na wzorze stanowi±cym Za³±cznik nr 4a do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy stanowi± Za³±cznik nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy jest uprawniony do zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty wy³±cznie w trybie przewidzianym w art. 455 ustawy PZP.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem strony https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy „Formularza ofertowego”, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miasta i Gminy Buk.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- ¦wiadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokó³ce us³ug pocztowych polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek w obrocie krajowym i zagranicznym
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzêdu Marsza³kowskiego w Zielonej Górze z siedzib± w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.