Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00459870/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej oraz uczniów niepełnosprawnych do Mielca i Sandomierza w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PADEW NARODOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 2
1.5.2.) Miejscowość: Padew Narodowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-340
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158514460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@padewnarodowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.padewnarodowa.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96297514-080e-49d5-86c1-ebf596e42ce31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej oraz uczniów niepełnosprawnych do Mielca i Sandomierza w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96297514-080e-49d5-86c1-ebf596e42ce3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029114/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej oraz uczniów niepełnosprawnych do Mielca i Tarnobrzega w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć I:Szkoła Podstawowa w Padwi Narodowej
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej
w roku szkolnym 2024/2025 z niżej wymienionych miejscowości:
■ Zielona Szkoła Nowa Szkoła Razem Razem Nowa Szkoła Ogółem dowożonych
KIERUNKI Odległość w km Kl.
0-I Kl.
II-III Kl.
0-III Kl.
IV-VIII Kl.
0-VIII
1 2 3 4 5=3+4 6 7=5+6
Padew-Przybyły 2km 6 4 10 9 19
Pierzchne I 2 km 4 1 5 8 13
Pierzchne II 2 km 3 0 3 3 6
Kębłów 4 km 11 4 15 7 22
Rożniaty 7 km 9 2 11 20 31
Padew-Bór 3 km 11 6 17 29 46
Padew
ul. Złota 2 km 11 3 14 10 24
Padew Wygwizdów 2 km 2 4 6 8 14
Babule 8 km 4 8 12 9 21
Piechoty 6 km 5 2 7 6 13
Zarównie 3 km 9 5 14 9 23
Zachwiejów 3 km 3 3 6 15 21
Wojków 3 km 5 2 7 20 27
Domacyny 4 km 9 5 14 16 30
Przykop 5 km 6 2 8 10 18
Zaduszniki 6 km 5 6 11 10 21
RAZEM 103 57 160 189 349
Zamawiający wymaga aby uczniowie zostali dowiezieni do szkoły o godzinie
w nawiasach podano ilość dzieci
- 8.20 - szkoła podstawowa klasy 0-III, łącznie 160 uczniów
L1 - Kębłów/Tarnówek (1); Rożniaty (11); Zaduszniki (11); Kębłów (14);
Padew, Wygwizdów (6)= 43
L2 - Przybyły (10); Pierzchne I (5), Pierzchne II (3); Padew, ul. Złota (11);
Padew, ul. Jaśminowa I (3); =32
L3 - Przykop (8); Domacyny (14); Wojków (7),
Padew Bór (Babulówka, Stadion, Sklep GS, Wiadukt) (17)= 46
L4 - Babule (12), Piechoty (7), Zachwiejów (6), Zarównie (14) = 39
- 7.40 - szkoła podstawowa klasy IV-VIII, łącznie 189 uczniów
L5 - Kębłów/Tarnówek (4); Rożniaty (20); Zaduszniki (10); Kębłów (3);
Padew Wygwizdów (8) = 45
L6 - Przybyły (9); Pierzchne I (8); Pierzchne II (3); Padew, ul. Złota (7);Padew,
ul. Jaśminowa I (3); = 30
L7 - Przykop (10), Domacyny (16), Wojków (20) = 46
L8 - Padew Bór (Babulówka, Wiadukt) (29) =29
L9 - Babule (9), Piechoty (6), Zachwiejów (15), Zarównie (9) = 39
Zamawiający wymaga aby autobusy dla odwiezienia uczniów ze szkół zostały podstawione
o następujących godzinach:
12.00 spod zielonej szkoły, ul. Jana Pawła II 2
12.10 spod nowej szkoły, ul. Szkolna 1 (dalsza cześć kursu z godz. 12.00 z zielonej szkoły)
13.05 spod zielonej szkoły, ul. Jana Pawła II 2
13.15 spod nowej szkoły, ul. Szkolna 1 (dalsza cześć kursu z godz. 13.05 z zielonej szkoły)
13.55 spod nowej szkoły, ul. Szkolna 1
Dodatkowe kursy o godzinie 14.50, 3 razy w tygodniu
1. Szkoła - Kębłów - Rożniaty - Zaduszniki - Przykop - Domacyny - Wojków – Padew – Bór, długość trasy – około 25 km, 45 dzieci
2. Szkoła - Zarównie – Zachwiejów – Piechoty – Babule
długość trasy – około 30 km, 40 dzieci
maksymalny czas oczekiwania dzieci na autobus - 1 godzina
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu biletów w jedną stronę (tzw. połówki) w cenie 50% kosztu normalnego biletu na danej trasie.
Wykaz miejscowości z obowiązkowymi do zatrzymania przystankami - załącznik nr 10-I,A-C;
10-II, 10-III do SWZ
Uwaga:
1. Wykonawca może zmienić zaproponowane trasy dowozu uczniów dopasowując je do posiadanego taboru pod warunkiem, że wszyscy uczniowie dowiezieni zostaną na wskazane w SWZ godziny. Nie można pominąć żadnego z wykazanych przystanków.
2. Wykonawca może zmienić zaproponowane trasy odwozu uczniów dopasowując je do posiadanego taboru pod warunkiem, że wszyscy uczniowie będą czekać nie dłużej niż 1 godzinę na autobus. Nie można pominąć żadnego z wykazanych przystanków.
Wykonawca może do oferty dołączy opracowane szczegółowe rozkład jazdy uwzględniający powyższe wymagania oraz zawarte w załącznikach nr 10 - I 10 - II, 10 - III do SWZ. Przedłożenie ich wymagane jest przed podpisaniem umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany części tras dowożonych uczniów
w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jak również zmiany ilości dowożonych dzieci.
Usługa powinna być wykonywana autobusami, zapewniającymi miejsca siedzące dowożonym uczniom i osobom sprawującym opiekę podczas dowozu, odpowiednio oznakowanymi.
Przewoźnik jest zobowiązany zapewnić płyn do dezynfekcji rąk (o ile będzie wymagany)
Przewozy inne (dowóz uczniów na basen, przewozy sportowców, itp.) realizowane na zlecenie Zamawiającego wg bieżących potrzeb.
Do świadczenia usług w zakresie transportu dzieci do szkół gmina oddaje do dyspozycji Wykonawcy autobus szkolny. Warunki dzierżawy autobusu szkolnego określa projekt umowy dzierżawy, stanowiący integralną część umowy o świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci do gimnazjum i szkoły podstawowej.
Ustala się minimalną stawkę czynszu dzierżawy w wysokości - 6 000,00 zł brutto za
1 pojazd.
Uczniowie placówek oświatowych będą korzystać z przewozu na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 390446,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IISzkoły w Mielcu
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół w Mielcu w roku szkolnym 2024/2025. Dzieci i młodzież niepełnosprawna nie ograniczona ruchowo lub o niewielkim stopniu ograniczenia ruchowego, nie ma dzieci i młodzieży na wózkach inwalidzkich.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany części tras dowożonych uczniów w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jak również zmiany ilości dowożonych dzieci.
Uczniowie przewidywani do przewozu
Lp. Adres zamieszkania Ilość dzieci Miejsce
dowozu
1 Padew Narodowa, ul. Kościuszki (koło sklepu GS) 1 Mielec
Królowej Jadwigi 1
2 Padew Babulówka 1 Mielec
Królowej Jadwigi 1
3 Domacyny Morgi 1 Mielec
Królowej Jadwigi 1
4 Domacyny Chwałki 1 Mielec
Królowej Jadwigi 1
5 Rożniaty 1 Mielec
Królowej Jadwigi 1
6 Kębłów 1 Mielec
Słowackiego 8
7 Padew Narodowa, ul. Świerkowa 1 Mielec
Wolności 164/2
8 Padew Narodowa, ul. Ks. J. Kica (parking obok OPS) 1 Mielec
Królowej Jadwigi 1
9 Piechoty 2 Mielec
Królowej Jadwigi 1
Przewoźnik zapewnia opiekę przewożonym uczniom na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 372515,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia:Część III
Szkoła w Sandomierzu
Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkoły w Sandomierzu
w roku szkolnym 2024/2025. Dzieci i młodzież niepełnosprawna nie ograniczona ruchowo lub
o niewielkim stopniu ograniczenia ruchowego, nie ma dzieci i młodzieży na wózkach inwalidzkich.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany części tras dowożonych uczniów w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jak również zmiany ilości dowożonych dzieci.
Uczniowie przewidywani do przewozu
Lp. Adres zamieszkania Ilość dzieci Miejsce
dowozu
1 Padew Narodowa,
ul. Ludwiki Uzar Krysiakowej,
(skrzyżowanie z ul. Łukasiewicza) 2 Sandomierz
ul. Opatowska 10
2 Padew Narodowa,
ul. Złota 1 Sandomierz
ul. Opatowska 10
Przewoźnik zapewnia opiekę przewożonym uczniom na swój koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 59394,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PKS Tarnobrzeg” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831370127
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „PKS Tarnobrzeg” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831370127
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARITAS DIECEZJI SANDOMIERSKIEJ Dane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 040092844
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CARITAS DIECEZJI SANDOMIERSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
CARITAS DIECEZJI SANDOMIERSKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Biały Bór w roku 2025
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego dla potrzeb jednostek sprzętowych i transportowych Gminy Jawornik Polski w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.