Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521381/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00177557/01 - Wynik z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie chodników na terenie Gm Oława: Zakrzów, Siedlce, Janików, Siecieborowice, Drzemlikowice, Niwnik, Owczary, Oleśnica Mała, Niemil, Miłonów, Zabardowice, Chwalibożyce, Marcinkowice, Godzinowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Drogowy w Oławie
1.2.) Oddział zamawiającego: PZD w Oławie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931959992
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Zamkowy 18
1.4.2.) Miejscowość: Oława
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 71 303 30 19
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-olawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-olawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie dróg i mostów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522575
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00521381
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej określającej warunki udzielania
i realizacji przyszłych zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Oława, w okresie od daty podpisania umowy ramowej do dnia 31.12.2023 roku.
2. Umowa ramowa obejmować będzie sukcesywne, dostosowane do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, wykonanie chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Oława
w miejscowościach: Zakrzów, Siedlce, Janików, Siecieborowice, Drzemlikowice, Niwnik, Owczary, Oleśnica Mała, Niemil, Miłonów, Zabardowice, Chwalibożyce, Marcinkowice, Godzinowice w następującym zakresie:
Dział 1. Wykonanie chodników w ilości 1580,0 m2 polega na:
- wykonanie koryta o gł. 30 cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne
- podsypka piaskowa gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa 0-31 mm gr 10 cm
- kostka betonowa gr 8 cm na miale kamiennym
Typ bruk dolnośląski szary
- ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem
- ułożenie krawężników kamiennych z odzysku na ławie betonowej z oporem
- włożenie obrzeży betonowych 8x30 na ławie z oporem
- włożenie obrzeży betonowych z odzysku na ławie z oporem
- plantowanie poboczy, wykonanie trawników (humus)
Dział 2. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej w ilości 390,0 m2 polega na:
- wykonanie koryta o gł. 40 cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne
- podsypka piaskowa gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr 20 cm
- kostka betonowa gr 8 cm na miale kamiennym
Typ bruk dolnośląski szary
Dział 3. Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej w ilości 380,0 m2 polega na:
- wykonanie koryta o gł. 40-50 cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne
- podsypka piaskowa gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr 20 cm
- kostka kamienna 20x20 na podsypce cementowo piaskowej - wykonawcy
- kostka kamienna 10x10 na podsypce cementowo piaskowej - wykonawcy
- włożenie krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem
- plantowanie poboczy, wykonanie trawników (humus)
Dział 4. Roboty towarzyszące polegają na :
- regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych
- regulacja pionowa skrzynek na zaworach wodociągowych i gazowych
- regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
- rozebranie krawężników kamiennych
- rozebranie nawierzchni z płytek betonowych 30x30 i 50x50
- rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 20x20
- rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4-8 cm
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej określającej warunki udzielania
i realizacji przyszłych zamówień na roboty budowlane polegające na wykonaniu chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Oława, w okresie od daty podpisania umowy ramowej do dnia 24.12.2023 roku.
2. Umowa ramowa obejmować będzie sukcesywne, dostosowane do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego, wykonanie chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Oława
w miejscowościach: Zakrzów, Siedlce, Janików, Siecieborowice, Drzemlikowice, Niwnik, Owczary, Oleśnica Mała, Niemil, Miłonów, Zabardowice, Chwalibożyce, Marcinkowice, Godzinowice w następującym zakresie:
Dział 1. Wykonanie chodników w ilości 1580,0 m2 polega na:
- wykonanie koryta o gł. 30 cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne
- podsypka piaskowa gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa 0-31 mm gr 10 cm
- kostka betonowa gr 8 cm na miale kamiennym
Typ bruk dolnośląski szary
- ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem
- ułożenie krawężników kamiennych z odzysku na ławie betonowej z oporem
- włożenie obrzeży betonowych 8x30 na ławie z oporem
- włożenie obrzeży betonowych z odzysku na ławie z oporem
- plantowanie poboczy, wykonanie trawników (humus)
Dział 2. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej w ilości 390,0 m2 polega na:
- wykonanie koryta o gł. 40 cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne
- podsypka piaskowa gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr 20 cm
- kostka betonowa gr 8 cm na miale kamiennym
Typ bruk dolnośląski szary
Dział 3. Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej w ilości 380,0 m2 polega na:
- wykonanie koryta o gł. 40-50 cm i zagęszczeniu pod warstwy konstrukcyjne
- podsypka piaskowa gr. 10 cm
- podbudowa z kruszywa 0-63 mm gr 20 cm
- kostka kamienna 20x20 na podsypce cementowo piaskowej - wykonawcy
- kostka kamienna 10x10 na podsypce cementowo piaskowej - wykonawcy
- włożenie krawężników kamiennych na ławie betonowej z oporem
- plantowanie poboczy, wykonanie trawników (humus)
Dział 4. Roboty towarzyszące polegają na :
- regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych
- regulacja pionowa skrzynek na zaworach wodociągowych i gazowych
- regulacja pionowa studni telekomunikacyjnych
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
- rozebranie krawężników kamiennych
- rozebranie nawierzchni z płytek betonowych 30x30 i 50x50
- rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 20x20
- rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych gr. 4-8 cm
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy PZP i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:
Wykaz robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych obejmujących wykonanie:
• 2 zdania polegające na ułożeniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 500,0m2 każda;
• 2 zdania polegające na ułożeniu co najmniej 100,0m2 nawierzchni
z kostki kamiennej;
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.:
• min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) dysponuje narzędziami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia publicznego:
• samochód ciężarowy o ładowności co najmniej 18 ton – min. 2 szt.
• zestaw walców – min. 1 szt.,
• koparko-ładowarka – min. 1 szt. lub koparka i ładowarka – po 1 szt.
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/
NIE SPEŁNIA.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy PZP i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli:
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł.
Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.:
Wykaz robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych obejmujących wykonanie:
• 2 zdania polegające na ułożeniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej o powierzchni co najmniej 500,0m2 każda;
• 2 zdania polegające na ułożeniu co najmniej 100,0m2 nawierzchni
z kostki kamiennej;
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.:
• min. 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) dysponuje narzędziami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia publicznego:
• samochód ciężarowy lub ciągnik o ładowności co najmniej 5 ton – min. 2 szt.
• zestaw walców – min. 1 szt.,
• koparko-ładowarka – min. 1 szt. lub koparka i ładowarka – po 1 szt.
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/
NIE SPEŁNIA.
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków Zespołu Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Oławie
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Dostawa licencji oprogramowania
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2025 roku
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.