eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi eksperckie i doradcze w zakresie infrastruktury krytycznej i komunikacji w sytuacjach wysokiego ryzyka, które będą świadczone w ramach Projektu EU4MR w Mołdawii



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi eksperckie i doradcze w zakresie infrastruktury krytycznej i komunikacji w sytuacjach wysokiego ryzyka, które będą świadczone w ramach Projektu EU4MR w Mołdawii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Fundacja Solidarności Międzynarodowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012345095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mysłowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-612

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@solidarityfund.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://solidarityfund.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

fundacja

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

współpraca rozwojowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi eksperckie i doradcze w zakresie infrastruktury krytycznej i komunikacji w sytuacjach wysokiego ryzyka, które będą świadczone w ramach Projektu EU4MR w Mołdawii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2edd369-b685-46ca-85dc-a8a31f46d9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522614

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt EU4 Moldova Resilience – secure state, resilient communities

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/989598

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/989598

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/instrukcje-wykonawca

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych, zebranych w wyniku
prowadzonego postepowania przetargowego w trybie Ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019 poz. 2019 ) jest Fundacja Solidarności Międzynarodowej z siedzibą w Warszawie, adres:
ul. Mysłowicka 4, 01-612 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FSM-2024-07-04

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 43000 EUR

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wsparcie i doradztwo - około 55 dni roboczych

Zapewnienie wsparcia i doradztwa zespołowi projektowemu, zgodnie z celami projektu EU4 Moldova Resilience i strategią SFPL.

Pomoc w identyfikacji ekspertów i partnerów zewnętrznych na potrzeby wizyt studyjnych, wymiany doświadczeń i przygotowania dokumentów zgodnie z celami projektu.

Udział jako konsultant FSM w oficjalnych spotkaniach z przedstawicielami Ministerstwa Spraw Wewnętrznych Republiki Mołdawii, jego pododdziałów i innych zainteresowanych stron.

Rekomendowanie najlepszych praktyk i środków poprawy bezpieczeństwa i ochrony ludności w ramach projektu.

Zapewnienie doradztwa dla FSM w zakresie innych działań niezbędnych do jak najlepszej realizacji projektu.

Zapewnienie niezbędnego doradztwa w celu zapewnienia wdrożenia polityk, praktyk i przepisów wewnętrznych związanych z bezpieczeństwem i ochroną ludności.

Wspieranie zespołu projektowego we wdrażaniu planu działania dla projektu EU4 Moldova Resilience zgodnie z celami projektu i strategiami FSM.

Zapewnienie wsparcia i rekomendacji dla zespołu projektowego w zakresie działań związanych z bezpieczeństwem, ochroną ludności, infrastrukturą krytyczną, przeciwdziałaniem korupcji i innymi istotnymi obszarami.

Udział w spotkaniach roboczych z ekspertami i grupami roboczymi w celu zapewnienia postępu działań.

Przyczynianie się do wdrażania strategicznych inicjatyw związanych z bezpieczeństwem i ochroną ludności.

Organizacja i ułatwianie działań w zakresie budowania potencjału - około 25 dni roboczych

Organizowanie działań szkoleniowych i programów wymiany doświadczeń dla MSW, jego pododdziałów i innych zainteresowanych stron.

Opracowywanie i przygotowywanie programów sesji szkoleniowych i spotkań roboczych w celu zapewnienia kompleksowego ujęcia tematów związanych z bezpieczeństwem i ochroną ludności.

Ocena i zarządzanie zasobami ludzkimi - około 10 dni roboczych

Identyfikacja i kierowanie konsultantami i ekspertami w obszarach takich jak bezpieczeństwo, ochrona ludności i przeciwdziałanie korupcji w celu wsparcia potrzeb projektu.

Ocena kwalifikacji i wiedzy potencjalnych konsultantów i ekspertów w celu zaspokojenia potrzeb projektu.

Opracowanie szczegółowych raportów z przeprowadzonych działań, wyników, wniosków i zaleceń.

Raportowanie - około 20 dni roboczych

Opracowanie szczegółowych pisemnych raportów z przeprowadzonych działań, ich wyników, wniosków i zaleceń.

Upewnienie się, że wszystkie raporty są składane terminowo i spełniają standardy projektu w zakresie jakości i kompleksowości.

Rezultaty:

Raport końcowy wyszczególniający wsparcie udzielone zespołowi projektowemu;

Najlepsze praktyki i środki zalecane w celu poprawy bezpieczeństwa i ochrony ludności w ramach projektu (w trakcie realizacji projektu);

Rekomendacje i doradztwo strategiczne dla zespołu projektowego w zakresie działań związanych z bezpieczeństwem, ochroną ludności, infrastrukturą krytyczną, przeciwdziałaniem korupcji i innymi istotnymi obszarami (w trakcie realizacji projektu);

Agendy i materiały na sesje szkoleniowe i spotkania robocze obejmujące tematy bezpieczeństwa i ochrony ludności;

Raporty z działań szkoleniowych i programów wymiany doświadczeń organizowanych dla MSW, jego pododdziałów i innych odpowiednich interesariuszy;

Kompleksowe pisemne raporty na temat wszystkich przeprowadzonych działań, ich wyników, wniosków i zaleceń.

Razem: 110 dni roboczych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-21 do 2025-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przez Komisję Przetargową

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykształcenie wyższe z zakresu prawa/ administracji publicznej/ bezpieczeństwa/ zarządzania kryzysowego lub innej odpowiedniej dziedziny.

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Co najmniej 7 lat doświadczenia w zakresie bezpieczeństwa lub zarządzania kryzysowego lub struktur wojskowych lub paramilitarnych lub ochrony infrastruktury krytycznej.

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy z mołdawskimi podmiotami rządowymi w zakresie bezpieczeństwa lub zarządzania kryzysowego lub struktur wojskowych lub paramilitarnych lub ochrony infrastruktury krytycznej.

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w zarządzaniu projektami lub kierowaniu międzyagencyjnymi działaniami koordynacyjnymi.

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Znajomość języka rosyjskiego lub rumuńskiego w stopniu min. komunikatywnym

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zamawiający stawia warunki w zakresie posiadania niezbędniej wiedzy i doświadczenia (Rozdział 4)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Formularz ofertowy (wg
załącznika nr 3), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o braku
podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 4 do SWZ), zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) (wg załącznika nr 5 do
SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (wg
załącznika nr 3), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
(wg załącznika nr 4 do SWZ), zobowiązania podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) (wg załącznika nr 5 do SWZ),

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wg
załącznika nr 4 do SWZ)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

dokumenty składane na wezwanie zob. rodz.5 pkt 3 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

dokumenty składane na wezwanie zob. rodz.5 pkt 3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art.
125 ust. 1 ustawy PZP składa odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

opisane w pkt. 17.3 i 17.4 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/989598

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 14:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

ilość punktów otrzymanych podczas oceny ofert (3 najwyższe punktacje w kolejności)

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.