eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakup sortów mundurowych - część II



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sortów mundurowych - część II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sortów mundurowych - część II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-969caf4a-2ba2-45c7-9660-6c7764bc55de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209441/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sorty Mundurowe - MUNDUR POLOWY

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-969caf4a-2ba2-45c7-9660-6c7764bc55de

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-969caf4a-2ba2-45c7-9660-6c7764bc55de

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia (pkt 5 powyżej), sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 5, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w SWZ oraz załącznikach

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w SWZ oraz załącznikach

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/683/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część 1: Spodnie polowe męskie z długimi nogawkami – ilość 64.
2.1.1. Spodnie męskie z długimi nogawkami o klasycznym kroju, przeznaczone do wszechstronnego użytkowania w terenie, zarówno w warunkach leśnych, jak i trekkingowych.
2.1.2. Wykonane z wytrzymałego, a jednocześnie miękkiego materiału o składzie min 60 % poliester z recyklingu oraz min. 30 % bawełna organiczna.
2.1.3. Dodatkowo wzmocnione w obszarach narażonych na zużycie, takich jak kolana i tył spodni (pośladki).
2.1.4. Wyposażone w dwie kieszenie przy pasie.
2.1.5. Wyposażone w szlufki na pasek
2.1.6. Zapinane na rozporek,
2.1.7. Wykończone pasem zapinanym na guzik.
2.1.8. Kolorystyka – zielony (stonowany odcień)
2.1.9. Waga – max 410 g przy rozmiarze męskie M
2.1.10. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 7 18 20 10 9 64
2.6. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.6.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach zgodnie z tabelami podanymi dla każdej części.
2.7. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.7.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.7.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.8. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18234000-8 - Spodnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 1 do 3 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1260,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2: Spodnie polowe męskie z odpinanymi nogawkami – ilość 60.
2.2.1. Spodnie męskie z odpinanymi nogawkami.
2.2.2. Spodnie o kroju technicznym z wyprofilowanymi kolanami zapewniającymi doskonałe dopasowanie i swobodę ruchów.
2.2.3. Przeznaczone do wszechstronnego zastosowania, w warunkach zarówno leśnych, jak i trekkingowych oraz przy zróżnicowanych warunkach pogodowych.
2.2.4. Posiadają dwie kieszenie przy pasie
2.2.5. Posiadają dwie kieszenie z tyłu spodni z klapkami zapinanymi na guzik.
2.2.6. Kolorystyka – zielony (stonowany odcień)
2.2.7. Waga – max 590 g przy rozmiarze męskie M
2.2.8. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: S M L XL 2XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 7 18 20 10 9 64
2.6. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.6.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach zgodnie z tabelami podanymi dla każdej części.
2.7. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.7.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.7.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.8. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18234000-8 - Spodnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 2 do 3 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1770,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część 3: Spodnie polowe damskie z długimi nogawkami (wersja I) – ilość 15.
2.3.1. Lekkie spodnie damskie z długimi nogawkami o dopasowanym kroju typu regular.
2.3.2. Wykonane z trwałego materiału zapewniającego doskonałą trwałość oraz elastyczność i swobodę ruchów
2.3.3. Wykonane z materiału połączonego ze stretchem o składzie składzie min 85% poliamid oraz 10 % elastan.
2.3.4. Przeznaczone do wszechstronnego użytkowania w warunkach leśnych jak również trekkingowych oraz w zmiennych warunkach pogodowych.
2.3.5. Wyposażone w dwie kieszenie przy pasie zapinane na zamek
2.3.6. Kolorystyka – zielony (stonowany odcień)
Waga – max 300 g pry rozmiarze damskie M
2.3.7. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 0 4 5 3 1 0 0 2 15
2.6. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.6.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach zgodnie z tabelami podanymi dla każdej części.
2.7. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.7.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.7.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.8. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18234000-8 - Spodnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 3 do 2 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1060,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Część 4: Spodnie polowe damskie z długimi nogawkami (wersja II)– ilość 11.
2.4.1. Wygodne, wytrzymałe spodnie outdoorowe dla kobiet, charakteryzujące się zwężanymi nogawkami, idealne do aktywności w terenie w leśnym jak również górskim.
2.4.2. Wykonane z elastycznego i wytrzymałego materiału, który zapewnia komfort i trwałość podczas użytkowania.
2.4.3. Wyposażone boczne panele, rozciągające się w czterech kierunkach, które dodatkowo zwiększają swobodę ruchu.
2.4.4. Posiadają dwie kieszenią na dłonie zapinane na zamek.
2.4.5. Wykonane z materiału:
2.4.5.1. Materiał główny: min.50 % poliester z recyklingu, min 10 % poliester (T400), 30% bawełna organiczna
2.4.5.2. Panele elastyczne: min. 60% poliamid, min 20% poliester, min 10% elastan
2.4.6. Kolorystyka – zielony (stonowany odcień)
2.4.7. Waga – max 350 g pry rozmiarze damskie M
2.4.8. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 2 4 1 11
2.6. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.6.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach zgodnie z tabelami podanymi dla każdej części.
2.7. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.7.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.7.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP
2.8. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18234000-8 - Spodnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 4 do 2 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 840,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.5. Część 5: Koszulka polowa męska T-shirt – ilość 62.
2.5.1. Koszulka męska s krótkim rękawem T-shirt o regularnym kroju.
2.5.2. Wykona z miękkiego, szybkoschnącego materiału.
2.5.3. Przeznaczona do aktywności górskiej
2.5.4. . Wykonane z materiału
2.5.5. Posiadają dwie kieszenią na dłonie zapinane na zamek.
2.5.6. Wykonane z materiału z włókien syntetycznych i naturalnych o składzie min 80% poliester pochodzący z recyklingu, min 10% bawełna organiczna, min 5% elastan
2.5.7. Dopuszczalny nadruk na klatce piersiowej o grafice górskiej i ograniczonym rozmiarze umożliwiającym oznakowanie koszulki Kolorystyka – zielony (stonowany odcień)
2.5.8. Kolorystyka – zielony (stonowany odcień)
2.5.9. Waga – max 200 g pry rozmiarze męskie M
2.5.10. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 5 25 16 10 4 1 1 62
2.6. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 14 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.6.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach zgodnie z tabelami podanymi dla każdej części.
2.7. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.7.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.7.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP
2.8. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18331000-8 - Koszulki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 4 do 3 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 441,00 zł netto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-969caf4a-2ba2-45c7-9660-6c7764bc55de

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.