Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2022/2023 R.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORZENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KORZENNA 325
1.5.2.) Miejscowość: Korzenna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-322
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18/4406610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korzenna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH 2022/2023 R.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cec4554-6b32-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025540/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455265/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie z wolnej ręki zostanie udzielone na podstawie 305 pkt. 1 w zw. z art. 214
ust. 1 pkt. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnione są łącznie następujące warunki
określone w art. 214 ust.1 pkt. 11 ppkt a-c ustawy Pzp: 1) Zamówienie udzielane jest przez
zamawiającego Gmina Korzenna, o którym mowa w art. 4 i art 5 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych (Pzp), osobie prawnej – Przedsiębiorstwu Usług Komunalnych sp. z o.o.
dalej: (PUK Korzenna sp. z o.o.).: 2) Kontrolę prawną nad PUK Korzenna sp. z o.o. sprawuje
Gmina Korzenna: 3) Ponad 90% działalności PUK Korzenna sp. z o.o. dotyczy zadań
powierzonych przez Gminę Korzenna. 4) PUK Korzenna sp. z o.o. – nie ma bezpośredniego
udziału kapitału prywatnego. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna Sp. Z .o.o.
zostałopowołane w celu realizacji zadań powierzonych przez Gminę Korzenna.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490682,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych o łącznej długości 134, 57 km w okresie od daty podpisania umowy do dn. 15.04.2023r., nie więcej niż przez 22 dni, przy użyciu własnego sprzętu i materiału. Założono odśnieżanie dodatkowo 1,1 km w przypadku części VIII, 1,4 km w przypadku części VII, 1,6 km w przypadku części IV, 2,0 km w przypadku części II, IX i X dróg dziennie, jako odcinki rezerwowe, które będą rozliczane oddzielnie wg faktycznej długości odśnieżonego odcinka. Zlecenia odcinków rezerwowych będzie się odbywać na zasadach jak dla pozostałych dróg.
Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Części II, IV, VII, VIII, IX i X
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529936,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529936,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529936,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Korzenna sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000297589
7.3.3) Ulica: Mogilno
7.3.4) Miejscowość: Mogilno 224
7.3.5) Kod pocztowy: 33-326
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH KORZENNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH KORZENNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490682,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KORZENNA
więcej: przetargi KORZENNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości budynków mieszkalnych wielorodzinnych i utrzymanie terenów wokół budynków mieszkalnych wielorodzinnych Pilskiego TBS Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.