eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlinBudowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin
i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie
z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Kotlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-220

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627405481

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kotlin.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kotlin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin
i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie
z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1519c96-2fb8-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079213/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00378649

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin, Realizacja części I polegać będzie na:
1. Budowa oświetlenia chodnika pieszo – rowerowego przy ulicy Poznańskiej, pomiędzy ulicami Powstańców wlkp. i 15 sierpnia w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.1 do SWZ,
2. Budowa oświetlenia drogowego ulicy Różanej w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.2 do SWZ,
3. Budowa oświetlenia drogowego ulicy Jana Pawła II w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.3 do SWZ,
4. Budowa oświetlenia terenu w obrębie Urzędu Gminy i Domu Kultury, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.4 do SWZ,
5. Budowa oświetlenia drogowego ulicy Krasickiego w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.5 do SWZ,
6. Budowa i modernizacja oświetlenia drogowego ulicy Kołłątaja w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.6 do SWZ,
7. Budowa oświetlenia drogowego ulicy Wąskiej w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.7 do SWZ,
8. Budowa oświetlenia drogowego ulicy 28 czerwca w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.8 do SWZ,
9. Budowa oświetlenia drogowego ulicy 27 grudnia w miejscowości Kotlin, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.9 do SWZ,
10. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wola Książęc,a w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.10 do SWZ,
11. Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Wysogotówek, w formule zaprojektuj i wybuduj, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 8.11 do SWZ,
12. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego ulicy Wawrzyniaka w miejscowości Kotlin, zgodnie z dokumentacją projektową oraz kosztorysem nakładczym, stanowiącymi Załącznik nr 8.12 i 8.12.1 do SWZ,
13. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Racendów, zgodnie z dokumentacją projektową oraz kosztorysem nakładczym, stanowiącymi Załącznik nr 8.13 i 8.13.1 do SWZ,
14. Budowa kablowej linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Kurcew, zgodnie z dokumentacją projektową oraz kosztorysem nakładczym, stanowiącymi Załącznik nr 8.14 i 8.14.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1330000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie,
Realizacja części II polegać będzie na wykonaniu dokumentacji projektowej wykonawczej oraz wykonaniu robót budowlanych polegających na wymianie opraw oświetleniowych wbudowanego wewnętrznego oświetlenia na parterze, I piętrze, II piętrze oraz w piwnicy budynku Szkoły Podstawowej w Kotlinie na oświetlenie energooszczędne typu LED, zgodnie
z Programem Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiący Załącznik nr 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Przebudowa SUW w Kotlinie.
Realizacja części III polegać będzie na wykonaniu prac budowlano-montażowych wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla przebudowy stacji uzdatniania wody (SUW) w Kotlinie, zlokalizowanej na działce nr 1058/1, AR-a, obręb 0001 Kotlin. Ogólny zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie m.in.:
- wymiany rozdzielnicy głównej,
- wymiany rozdzielnicy sterującej pracą SUW,
- wymiany rozdzielnicy sterującej pracą zestawu hydroforowego,
- wizualizacja pracy układu – otwarty system SCADA,
- zabudowa indywidualnych przetwornic częstotliwości dla pomp zasilających sieć wodociągową,
- zabudowa indywidualnej przetwornicy częstotliwości dla pompy płuczącej filtry,
- montaż wyposażenia technicznego dla układu uzdatniania i dystrybucji wody tj. skrzynia rewizyjna popłuczyn,
- zabudowa układu dozowania podchlorynu sodu w oparciu o pompę membranową na zbiorniku 200L, działającą w pełnej automatyce,
- zabudowa agregatu prądotwórczego zewnętrznego,
- zapewnienie ciągłości dostaw wody pitnej do odbiorców w trakcie prowadzonych robót.
Szczegółowy zakres prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

4.5.5.) Wartość części: 580000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1216262,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1438000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1216262,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JANBUD” Zakład Elektryczny Janusz Chmielarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211107577

7.3.3) Ulica: Krotoszyńska

7.3.4) Miejscowość: Rozdrażew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-708

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1216262,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JANBUD” Zakład Elektryczny Janusz Chmielarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211107577

7.3.3) Ulica: Krotoszyńska

7.3.4) Miejscowość: Rozdrażew

7.3.5) Kod pocztowy: 63-708

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOMATYK Zbiersk Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9681005048

7.3.3) Ulica: Zbiersk Cukrownia

7.3.4) Miejscowość: Zbiersk

7.3.5) Kod pocztowy: 62-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.