Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00436826/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
- 2024/BZP 00450149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZBO 2024 - Etap I - poprawa wizerunku terenu w okolicy skrzyżowania ul. Hermisza z ul. Gdańską (okolice sklepu Fox) oraz wzdłuż ul. Gdańskiej - wniosek P0015.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,171947,7807dd66a9d64534f08f4653e76b36dd.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZBO 2024 - Etap I - poprawa wizerunku terenu w okolicy skrzyżowania ul. Hermisza z ul. Gdańską (okolice sklepu Fox) oraz wzdłuż ul. Gdańskiej - wniosek P0015.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02eaf712-eab3-4d4d-820d-a5868d8ba5f6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046203/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 „ZBO 2024 – Etap I – poprawa wizerunku terenu w okolicy skrzyżowania ul. Hermisza z ul. Gdańską (okolice sklepu Fox) oraz wzdłuż ul. Gdańskiej – wniosek P0015.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00436826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.32.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261236,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych oraz nasadzeń zieleni w ramach zadania pn. „ZBO 2024 - Etap I - poprawa wizerunku terenu w okolicy skrzyżowania ul. Hermisza z ul. Gdańską (okolice sklepu Fox) oraz wzdłuż ul. Gdańskiej – wniosek P0015”.
Zakres zadania obejmuje m.in. wykonanie:
- ciągu pieszego o szerokości 3.0 m przebiegającego po przekątnej terenu zagospodarowania;
- w środku ciągu przewidziano ustawienie ławek betonowych w okręgu;
- przy krawędzi jezdni ul. Hermisza zaprojektowano 4 miejsca postojowe prostopadłe ( 3 zwykłe , 1 dla osób niepełnosprawnych);
- przy krawędzi jezdni ul. Hermisza zaprojektowano wymianę chodnika bitumicznego na chodnik z kostki;
- utworzone 2 wyspy zielone przewidziano do nasadzeń zieleni;
- przy krawędzi jezdni ul. Gdańskiej przewidziano korektę wysokościową istniejącego chodnika celem
likwidacji obniżenia krawężnika ( likwidacja bezpośredniego dojazdu pod sklep i aptekę);
W zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
- wytyczenie elementów zagospodarowania terenu;
- rozbiórka istniejących chodników z kostki betonowej i bitumicznych;
- rozbiórka krawężników drogowych i obrzeży chodnikowych;
- wykonanie krawężników dla obramowania miejsc postojowych;
- wykonanie obrzeży chodnikowych dla obramowania ciągów pieszych;
- wykonanie podbudów pod chodniki i miejsca postojowe;
- wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej czerwonej;
- wykonanie chodników z kostki betonowej szarej;
- ustawienie elementów wyposażenia parkowego ; ławki betonowe, kosze betonowe, stojaki rowerowe;
- wykonanie nasadzeń pojedynczych drzew i krzewów na powierzchniach zielonych.
Zakres zadania obejmuje również:
a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego),
b) opracowanie Planu BIOZ,
c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny
i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji zadania,
d) posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowa-dzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł na jedno
i wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji zadania,
e) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, badań, pomiarów i od-biorów z dokonaniem stosownych opłat,
f) obsługa geodezyjna od pierwszego wytyczenia do wykonania operatu geodezyjnego powyko-nawczego
z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym,
g) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wyma-ganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zago-spodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót,
h) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do do-konania odbioru końcowego zadania. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji inwestycji i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa będzie dostępna na budowie przez cały okres realizacji i zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego w formie elektronicznej (na płycie CD lub pendrive).
i) prowadzenie dziennika budowy dla robót w przypadku których wymagane jest ustanowienie kie-rownika budowy.
j) zapewnienie w trakcie prowadzenia robót budowlanych i nasadzeniowych bezpiecznych dojść do lokali usługowych / handlowych zlokalizowanych bezpośrednio w rejonie inwestycji (min. punkt gastronomiczny – kebab, apteka, sklep „Fox”, piekarnia „Kłos”) zapewniających bezproblemowe ich funkcjonowanie w czasie realizacji inwestycji oraz uzgodnienie i poinfor-mowanie przed rozpoczęciem robót właścicieli / najemców w/w lokali handlowych / usługo-wych o terminie prowadzenia robót;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306934,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518977,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306934,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CELMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271988524
7.3.3) Ulica: ul. Cyryla i Metodego 50
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-909
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306934,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
nastąpi w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Mykanów etap III "
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.