eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦wiadczenie us³ug przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu (...) w ramach Platformy szkoleniowej



Og³oszenie z dnia 2024-09-30

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu (...) w ramach Platformy szkoleniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu (...) w ramach Platformy szkoleniowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9b48b22b-9784-4681-9fe0-e1564da1ae0d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00522689

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00085855/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Dzier¿awa platformy e-learning wraz administracj± przez okres 24 miesiêcy, w tym ¶wiadczenie us³ug przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu, (...)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e wynagrodzenie bêdzie wspó³finansowane ze ¶rodków Pomocy Technicznej dla Funduszy Europejskich na lata 2021 – 2027 w ramach projektu PTFE.01.01-IZ.00-0007/23 pn. Wsparcie dzia³añ merytorycznych i technicznych prowadzonych przez Departament Partnerstwa Publiczno - Prywatnego w latach 2023-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim za
po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê
z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Dokumentacja niniejszego postêpowania zosta³a
opublikowana na Platformie. Szczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie
przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zwarte s± w Rozdziale 2 SWZ.
https://zamowienia.mfipr.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce
pracê na Platformie Zakupowej, w tym informacjê nt. specyfikacji po³±czenia, tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC
spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej; c)
Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ww.
rozporz±dzenia okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do
2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,
mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES,
ASIC, XMLenc. 6.18. Ilekroæ w SWZ, a tak¿e w za³±cznikach do SWZ wystêpuje wymóg podpisywania dokumentów lub o¶wiadczeñ
lub po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, nale¿y przez to rozumieæ ¿e
o¶wiadczenia i dokumenty te powinny byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji
którego Wykonawca polega zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze lub innym dokumencie
potwierdzaj±cym umocowanie do reprezentowania lub osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu, na
zasobach lub sytuacji którego Wykonawca polega na podstawie pe³nomocnictwa. W przypadku przekazywania w postêpowaniu
dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem
wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporz±dzenie 2016/679”) informujemy, ¿e:
• Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy
jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej z siedzib± przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie.
• Dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione w³a¶ciwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwy¿szej
Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom wspó³pracuj±cym z Ministerstwem oraz Wykonawcom i podmiotom,
o których mowa w pkt 19.1, upowa¿nionym zgodnie z obowi±zuj±cym prawem.
• Osobom, które w postêpowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo dostêpu do
danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/769 –
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do
prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
• Osobom, które w postêpowaniu poda³y swoje dane osobowe przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Dane osobowe s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych
osoby bêd±cej stron± umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozosta³ych danych osobowych - w
• Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania i wynosi odpowiednio:
- 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, je¿eli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza
4 lata - przez ca³y czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
- w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia nr 1303/2013.
- w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji – do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
• Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – IOD@mfipr.gov.pl
• Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Wiêcej informacji w Rozdziale 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2611.79.2024.MJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 238302,99 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest na ¶wiadczenie us³ug przeniesienia, utrzymania, asysty technicznej, przeprowadzenia audytu, modyfikacji strony oraz produkcji, osadzenia i obs³ugi maksymalnie 3 nowych szkoleñ z zakresu PPP, w ramach Platformy szkoleniowej pod adresem: https://pppszkolenia.gov.pl/.
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Za³±czniku nr 1 do SWZ. Po zawarciu umowy (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi± Za³±cznik nr 2 do SWZ) stanowi³ on bêdzie za³±cznik do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 80420000-4 - Us³ugi e-learning

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72262000-9 - Us³ugi rozbudowy oprogramowania

72212930-7 - Us³ugi opracowywania oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego

72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania

72514200-3 - Us³ugi rozbudowy systemów komputerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert
okre¶lonych w Rozdziale 13 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Próbka

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

(Numeracja zgodna z SWZ):
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
5.1. nie podlegaj± wykluczeniu,
5.2. spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:
5.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
5.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
5.2.4.1. w okresie ostatnich trzech lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
1) dwie us³ugi, z których ka¿da polega³a na zaprojektowaniu i uruchomieniu szkolenia e–learningowego i warto¶æ ka¿dej
us³ugi wynosi³a nie mniej ni¿ 35 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych brutto), w tym jedna z nich
polega³a na zaprojektowaniu szkolenia e–learningowego spe³niaj±cego wymogi responsywno¶ci WCAG 2.1 na poziomie co
najmniej AA;
2) dwie us³ugi, z których ka¿da polega³a na utrzymaniu platformy szkoleniowej wraz z asyst± techniczn± posiadaj±cej co
najmniej 2500 zarejestrowanych aktywnych u¿ytkowników w zakresie realizacji obs³ugi b³êdów i wparcia, warto¶æ ka¿dej
us³ugi wynosi³a nie mniej ni¿ 35 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych brutto) i ka¿da z tych us³ug
¶wiadczona by³a nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy.
W przypadku wykazania przez Wykonawcê us³ug powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, warto¶ci na jakie
zosta³y wykonane te us³ugi, liczba zarejestrowanych aktywnych u¿ytkowników oraz okres przez jaki by³y ¶wiadczone musz±
odpowiadaæ ww. kwocie, liczbie u¿ytkowników i okresowi ¶wiadczenia us³ugi;
3) dwie us³ugi produkcji szkolenia e-learningowego gdzie warto¶æ ka¿dej z us³ug wynosi³a nie mniej ni¿ 30 000,00 z³ brutto
(s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych brutto);
4) dwie us³ugi, których przedmiotem by³o opracowanie metodyczne oraz programistyczno-multimedialne szkolenia e–
learningowego, gdzie warto¶æ ka¿dej z us³ug wynosi³a co najmniej 35 000,00 z³, (s³ownie: trzydzie¶ci piêæ tysiêcy z³otych
brutto);
5) dwie us³ugi w zakresie audytu strony internetowej obejmuj±cego swoim zakresem (ka¿dy audyt musi obejmowaæ
wskazane poni¿ej elementy):
• sprawdzenie u¿yteczno¶ci,
• sprawdzenie intuicyjno¶ci ³atwo¶ci poruszania siê po stronie,
• opracowanie raportu, który zawiera³ informacje, co do wykorzystanej metodologii, opisów problemów oraz podsumowania
badania audytowego strony.
5.2.4.2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ zespo³em (co najmniej piêæ osób), które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu
zamówienia, posiadaj±cymi wskazane poni¿ej do¶wiadczenie zawodowe, w tym:
1) jedna osoba – pe³ni±ca funkcjê Koordynatora Wykonawcy, która zarz±dza³a realizacj± co najmniej dwiema us³ugami
polegaj±cymi na opracowaniu szkolenia e learningowego i uruchomieniu go, gdzie warto¶æ ka¿dej z us³ug wynosi³a co
najmniej 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych brutto);
2) jedna osoba – pe³ni±ca funkcjê Specjalisty ds. metodyki szkoleñ e learningowych (Metodyk), która zajmowa³a siê
doborem w³a¶ciwej formy, metody dydaktycznej oraz przygotowaniem scenariusza technicznego szkolenia e learningowego w co najmniej dwóch us³ugach polegaj±cych na opracowaniu szkolenia e-learningowego, gdzie warto¶æ ka¿dej z us³ug wynosi³a co najmniej 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych brutto);
3) jedna osoba – pe³ni±ca funkcjê Specjalisty ds. grafik i animacji (Grafik), która zajmowa³a siê przygotowaniem grafik oraz
animacji do szkolenia e-learningowego w co najmniej dwóch us³ugach polegaj±cych na opracowaniu szkolenia elearningowego,
gdzie warto¶æ ka¿dej z us³ug wynosi³a co najmniej 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych brutto);
4) jedna osoba – pe³ni±ca funkcjê Specjalisty ds. technicznego opracowania szkoleñ e-learningowych, która zajmowa³a siê
prze³o¿eniem tre¶ci scenariusza technicznego szkolenia e-learningowego na szkolenie e-learningowe gotowe do
zamieszczenia na Platformie i udostêpnienia u¿ytkownikom Platformy w co najmniej dwóch us³ugach polegaj±cych na
opracowaniu szkolenia e-learningowego, gdzie warto¶æ ka¿dej z us³ug wynosi³a co najmniej 15 000,00 z³ (s³ownie:
piêtna¶cie tysiêcy z³otych brutto);
5) jedna osoba – pe³ni±ca funkcjê Audytora, która bra³a udzia³ w co najmniej 3 badaniach audytowych systemów
informatycznych zrealizowanych w okresie ostatnich 2 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert,
w zakres których (ka¿dego z nich) wchodzi³o:
• przeprowadzenie audytu UX/UI;
• opracowanie raportu do wdro¿enia z audytu.
Funkcje poszczególnych cz³onków zespo³u wymienionych w pkt 1)-5) mog± byæ ³±czone.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia, wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzieñ
sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w Za³±czniku Nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie wykonawca sk³ada zgodnie ze
wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby, przedstawia wraz z ww. o¶wiadczeniem tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorem
stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w
postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2.
Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do
z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych,
aktualnych na dzieñ z³o¿enia: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; b) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i
1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi
przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór
o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ; c) dokumentów dotycz±cych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zdolno¶ci lub
sytuacjê, warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych
zasoby; d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumentów dotycz±cych ka¿dego z
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw
wykluczenia, oraz dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z
wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit. a) sk³ada dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dotyczy informacja albo dokument, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie
zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
ci±g dalszy w SEKCJI IX – POZOSTA£E INFORMACJE

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdz. 5 SWZ wykonawcy musz± z³o¿yæ wraz z ofert± nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w Za³. 4 do SWZ. O¶wiadczenie wykonawca sk³ada zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³. 4 do SWZ. O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z ww. o¶wiadczeniem tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³. 6 do SWZ, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SWZ – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Dokumenty sk³adane na wezwanie zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
a) wykazu us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³. 8 do SWZ. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych prze nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Za³. 9 do SWZ;
c) dokumentów dotycz±cych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³nienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zdolno¶ci lub sytuacjê, warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby; ci±g dalszy w SEKCJI IX – POZOSTA£E INFORMACJE

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

(numeracja zgodna z SZW):
8.11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ:
8.11.1. Formularz Ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 11 do SWZ oraz;
8.11.2. o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SWZ wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik nr 4 i 5 do SWZ;
8.11.3. o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 SWZ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ – je¿eli dotyczy;
8.11.4. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada
pe³nomocnik;
8.11.5. o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3 wed³ug wzorów stanowi±cych
Za³±cznik nr 6 i 7 do SWZ – je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
8.11.6. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 – je¿eli Wykonawca polega na
zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
8.11.7. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, je¿eli
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane
umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
8.11.8. Na potrzeby oceny ofert w kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 13.4 oferta musi zawieraæ próbkê szkolenia
e-learningowego.
8.11.9. Próbka szkolenia e-learningowego, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, musi byæ przygotowana zgodnie z
nastêpuj±cymi wymogami, tj.:
1) Z³o¿ona przez Wykonawcê wraz z ofert± próbka szkolenia e learningowego musi zostaæ sporz±dzona w postaci pliku
HTML b±d¼ innego formatu, który bêdzie mo¿liwy do uruchomienia i funkcjonalny na urz±dzeniach takich jak komputer,
tablet, smartfon – Zamawiaj±cy nie dopuszcza przekazania próbki szkolenia e learningowego w formie linku/pliku
uruchamiaj±cego zewnêtrzn± stronê internetow± z próbk± szkolenia e learningowego. Próbka szkolenia e learningowego
musi bezpo¶rednio uruchamiaæ siê i dzia³aæ na urz±dzeniach takich jak komputer, tablet, smartfon w trybie offline, tj. bez
dostêpu do internetu);
2) Próbka szkolenia e learningowego musi zostaæ przygotowana przez Wykonawcê na podstawie przyk³adowego wk³adu
merytorycznego znajduj±cego siê w Za³±czniku nr 12 do SWZ;
3) Do próbki szkolenia e learningowego Wykonawca musi do³±czyæ w osobnym pliku instrukcjê uruchomienia próbki;
4) Z³o¿ona próbka szkolenia e learningowego musi byæ opracowana zgodnie z informacjami zawartymi w SWZ, w tym w
OPZ
i w za³±cznikach G oraz H do OPZ (w tym musi spe³niaæ wymagania Web Content Accessibility Guidelines zgodnie z
wytycznymi zamieszczonymi w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostêpno¶ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji
mobilnych podmiotów publicznych oraz standardy W3C dotycz±ce jêzyka HTML oraz CSS i zapewniæ kodowanie znaków w
postaci Unicode UTF-8) oraz gwarantowaæ realizacjê danego zakresu i przedmiotu zamówienia.
5) Nale¿y z³o¿yæ tylko jedn± próbkê szkolenia e-learningowego;
ci±g dalszy w SEKCJI IX – POZOSTA£E INFORMACJE

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

(Numeracja zgodna z SWZ) 5.6. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie Zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y do³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno potwierdzaæ prawid³owo¶æ umocowania na dzieñ z³o¿enia oferty. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, Wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzaj±cym zgodno¶æ odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodno¶ci odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pe³nomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
5.7. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ, Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj±
poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. 6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1. sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia maj± potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na
warunkach szczegó³owo opisanych w umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-18 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

cd. z sekcji 5.7.)
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokumentów dotycz±cych ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia, oraz dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
c.d. z pkt 5.11.)
Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Uwaga!
Je¿eli oferta nie bêdzie zawiera³a próbki szkolenia e learningowego lub próbka nie zostanie podpisana lub Wykonawca z³o¿y wiêcej ni¿ jedn± próbkê szkolenia e-learningowego lub próbka szkolenia e-learningowego nie bêdzie spe³nia³a wymagañ zawartych w SWZ, w tym w OPZ i w za³±cznikach G oraz H do OPZ, to oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, tzn. zostanie odrzucona jako oferta, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia. Je¿eli oferta nie bêdzie zawiera³a/spe³nia³a któregokolwiek elementu wymienionego wy¿ej, tj. w pkt 8.11.9, próbka zostanie uznana za niepe³n± i Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ Wykonawcy do ich uzupe³nienia, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
c.d. z sekcji 5.6.)
Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 lit. a), zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem. Uzupe³nienie informacji z sekcji 4.2.10.)
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Umowa bêdzie realizowana w nastêpuj±cych terminach (nie d³u¿ej jednak ni¿ do dnia 30 listopada 2026 r.):
1) us³uga przeniesienia Platformy na zasoby nowego wykonawcy od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2024 r.;
2) us³uga utrzymania Platformy od dnia podpisania bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru us³ugi przeniesienia w sposób ci±g³y
przez 24 miesi±ce;
3) us³uga asysty technicznej polegaj±c± na wsparciu administracyjnym i technicznym od dnia podpisania bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru us³ugi przeniesienia w sposób ci±g³y przez 24 miesi±ce;
4) us³uga przeprowadzenia audytu strony pppszkolenia.gov.pl wraz z zastosowaniem i wprowadzeniem zaleceñ kontrolnych
audytu, zostanie wykonana niezw³ocznie po przeniesieniu Platformy na zasoby teleinformatyczne nowego wykonawcy, w
ci±gu 3 miesiêcy od dnia podpisania bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru us³ugi przeniesienia;
5) us³uga modyfikacji strony g³ównej zostanie rozpoczêta po wprowadzeniu i zastosowaniu zaleceñ kontrolnych audytu,
czyli po podpisaniu bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru us³ugi przeprowadzenia audytu. Ostatecznie modyfikacja strony
powinna zostaæ zakoñczona w czasie nie d³u¿szym ni¿ 5 miesiêcy;
6) us³uga produkcji, osadzenia i obs³ugi maksymalnie 3 szkoleñ - w czasie trwania umowy (w okresie 24 miesiêcy od dnia
podpisania bez zastrze¿eñ protoko³u odbioru us³ugi przeniesienia), w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.