eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c80e52c-288f-11ef-a458-c2a7c3d67e03

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040227/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Usługi transportowe podczas wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego" realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00362602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.55.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach
wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na trzy części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 105812,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach
wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na trzy części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 107802,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej organizacji wizyt studyjnych u pracodawców i w szkołach
wyższych w ramach projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego".
2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części – każda z części obejmuje konkretny rejon województwa pomorskiego, z
którego rozpoczynać się będą jednodniowe Wyjazdy krajowe. Szczegółowy zakres poszczególnych części został wskazany
w załączniku nr 1 do SWZ, tj. Opisie Przedmiotu Zamówienia.
3. Przedmiotem zamówienia będzie usługa transportowa dzięki której Uczniowie zapoznają się z uwarunkowaniami rynku
pracy, organizacją pracy, wyposażeniem stanowisk pracy i oczekiwaniami przedsiębiorców wobec potencjalnych
pracowników. Umożliwi to stworzenie mechanizmu powiązania kształcenia zawodowego z pracodawcami oraz pozwoli
dostosować ofertę Szkół zawodowych do wymogów rynku pracy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym opis każdej z części) określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia (stanowiącym załączniki nr 1 do SWZ) oraz projekcie Umowy (stanowiącym załączniki nr 2 do SWZ).
12. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom); w związku z realizacją
zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia,
2) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w
ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy
tych podwykonawców, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia,
3) Wykonawca może zmienić w trakcie trwania Umowy podwykonawców w zakresie wskazanym w ofercie- zmiana taka nie może mieć wpływu na realizację Umowy,
4) w przypadku jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał
się zgodnie z art. 118 ust. 1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany
jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) w przypadku braku płatności dla Podwykonawców Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania zapłaty dla
Wykonawcy do czasu uregulowania przez niego zobowiązań finansowych.
13. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób
wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia:
1) na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności administracyjno-biurowe, polegających na wykonywaniu pracy w
sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks Pracy,
2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
a) monitorowanie udziału uczniów w wyjazdach;
b) zapewnienie ubezpieczenia uczniów;
c) przygotowanie dokumentacji z przebiegu Wyjazdów;
d) bieżący kontakt z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie dot. realizacji przedmiotu umowy.
3) powyższy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy nie ma zastosowania w przypadku, gdy ww. czynności
(przez cały okres ich realizacji):
a) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które ww. czynności będą wykonywać
osobiście na podstawie łączącego je z Wykonawcą lub Podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego;
b) Wykonawca będzie wykonywał samodzielnie (jak właściciel/współwłaściciel) Zamawiający uzna to za spełnienie warunku
zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
14. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa w ust. powyżej:
Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie
stosunku pracy. Na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego w tym wezwaniu- nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie stosunku pracy,
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy zatrudnionego pracownika, zawierającą informacje, w tym dane
osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w szczególności imię i nazwisko
zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
15. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
16. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób na podstawie stosunku pracy: powiadomienia
właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
17. Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę osób wykonujących czynności na podstawie stosunku pracy, uprawniony jest do powiadomienia właściwego
inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
20. Zamówienie zostało podzielone na trzy części, Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część/ części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 89950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112887,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112887,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBATROS TRAVEL MACIEJ BUJNIEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581609829

7.3.4) Miejscowość: Dobrzewino

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112887,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90332,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146772 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90332,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Relobus Transport Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 218 55 59

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90332,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82692,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120838,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82692,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Relobus Transport Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 218 55 59

7.3.4) Miejscowość: Tczew

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82692,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie na podstawie zleceń Zamawiającego, w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2026 r., albo do momentu wyczerpania puli kilometrów (dot. Wyjazdów powyżej 200 km) i liczby Wyjazdów objętych ,,ryczałtem’’ – w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi jako pierwsze.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.