Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00444395/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00452662/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00454275/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY
1.3.) Oddział zamawiającego: GIS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016182448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TARGOWA 65
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-729
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 345 33 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inspektorat@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/gis/glowny-inspektorat-sanitarny
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gis.ezamawiajacy.pl/pn/gis/demand/132458/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie spotów telewizyjnych promujących projekt oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb058346-69b8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00165596/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Przygotowanie i emisja spotów TV promujących projekt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu nr POIS.11.03.00 00 0192/22 pn. „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno–epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania” w ramach Działania 11.3 oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2023/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1802000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja i emisja dwóch spotów telewizyjnych promujących projekt pn. „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”, w ramach Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 oraz zakup czasu antenowego w dwóch ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.
2. Planowana jest produkcja i emisja dwóch spotów telewizyjnych, o długości 15 sekund każdy.
3. Spot zostanie przygotowany w odpowiednich formatach, zgodnie z wymogami nadawców (ogólnopolskiej telewizji) oraz dostosowany do wymagań YouTube i Facebook.
4. Spot musi być nowoczesny, dynamiczny, czytelny i przystępny w odbiorze.
5. Wykonawca zapewni czas antenowy oraz wyemituje spot TV.
6. Emisja odbędzie się minimum w 2 stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim.
7. Emisja odbędzie się w terminie ustalonym między Zamawiającym i Wykonawcą w harmonogramie po zawarciu umowy.
8. Opis przedmiotu zamówienia ("OPZ") został zawarty w Załączniku nr 7 do SWZ (następnie będzie stanowił załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92200000-3 - Usługi radiowe i telewizyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 493230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filmspiria Bartosz Jasiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52113147801
7.3.3) Ulica: Miączyńska 56 lok. 33
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-637
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Wx WITOLD POPIOŁEK, ul. Rolna 38, 87-720 Ciechocinek – w zakresie realizacji obrazu filmowego;
2) NAMOVIE SZYMON PUTKIEWICZ, ul. Hanki Czaki 2/150, 01-588 Warszawa – w zakresie realizacji dźwięku;
3) LITTLE BEAST S.C. ARKADIUSZ POWAŁKA, PAWEŁ NOWAKOWSKI, ul. Racławicka 5/3, 02-601 Warszawa – w zakresie wynajęcia sprzętu filmowego;
4) POMIGAM Aleksandra Pyrek ul. Wekslarska 2/6B, 33-100 Tarnów – w zakresie wykonania tłumaczenia na język migowy;
5) Plan Dźwiękowy Mariusz Bielecki, ul. Rumiankowa (1) 30, 05-077 Warszawa – w zakresie realizacji dźwięku na planie;
6) CREATE AND PRODUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Belgradzka 3 / 86, 02-793 Warszawa – w zakresie pomocy produkcyjnej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.