eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaSukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i prod. mięsno- wędliniarskich, prod. mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie od I 2024 do VI 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i prod. mięsno- wędliniarskich, prod. mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie od I 2024 do VI 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Nidzicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510333652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa

1.5.2.) Miejscowość: Nidzica

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 625 24 57

1.5.8.) Numer faksu: 89 625 24 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@nidzica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipcuw.nidzica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58c01fa1-83b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i prod. mięsno- wędliniarskich, prod. mleczarskich oraz różnych prod. spożywczych do 5 placówek oświatowych w okresie od I 2024 do VI 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c01fa1-83b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013153/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa ryb, mrożonek, mięsa i prod. mięsno-wędliniarskich, prod. mleczarskich, oraz różnych prod. spoż. do 5 placówek oświatowych w okresie od I 2024 do VI 2024 na terenie miasta Nidzica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.2710.3.2023.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 736244,77 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 470009,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz produktów mącznych na terenie miasta Nidzica dla następujących jednostek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15851000-8 - Produkty mączne

15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.5.) Wartość części: 26890,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa świeżych ryb, ryb mrożonych i przetworów rybnych na terenie miasta Nidzica dla następujących jednostek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 56091,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej na terenie miasta Nidzica dla następujących jednostek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

41110000-3 - Woda pitna

4.5.5.) Wartość części: 104591,23 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa produktów mleczarskich na terenie miasta Nidzica dla następujących jednostek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 85045,08 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mięs i produktów mięsno- wędliniarskich wieprzowych i drobiowych na terenie miasta Nidzica dla następujących jednostek oświatowych:
1) Przedszkole Nr 4 KRAINA ODKRYWCÓW, ul. Krzywa 7, 13-100 Nidzica,
2) Przedszkole Nr 2, ul. 1 Maja 36, 13-100 Nidzica,
3) Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Nidzicy, ul. Kopernika 1, 13-100 Nidzica,
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Michała Kajki w Nidzicy, ul. Barke 3, 13-100 Nidzica,
5) Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka w Nidzicy, ul. 1 Maja 42, 13-100 Nidzica.
Szczegółowy sposób realizacji zamówienia został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Dostarczane produkty muszą być zgodne z opisem wskazanym w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 197391,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 89 297,34 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania Platforma e-zamówienia oraz na http://bipcuw.nidzica.pl/zamowienia_publiczne przed otwarciem ofert, które miało miejsce 28 listopada 2023 roku.
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych informuje, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103950,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103950,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 28 listopada 2023 roku do godz. 8:00 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych uzasadnione jest zatem unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200189,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200189,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.