Og³oszenie z dnia 2023-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00581096/01 - Wynik z dnia 2023-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury „Browar B” przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM KULTURY "BROWAR B."
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341472611
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £ÊGSKA 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckbb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ckbrowarb.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury „Browar B” przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-585d5549-8c83-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00522807
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00065577/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 „¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury „Browar B” przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-585d5549-8c83-11ee-b55a-a22b2d7f700e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z tre¶ci± rozdzia³u X SWZ. 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-585d5549-8c83-11ee-b55a-a22b2d7f700e
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4) Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-585d5549-8c83-11ee-b55a-a22b2d7f700e
5) Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@ckbb.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z tre¶ci± rozdzia³u X SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdzia³u XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.260.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi polegaj±cej na zapewnieniu ca³odobowej ochrony fizycznej obiektu Centrum Kultury „Browar B.” ul. £êgska 28, 87-800 W³oc³awek (dalej: CK „Browar B.”), a tak¿e zapewnienie wsparcia grupy interwencyjnej uzbrojonej oraz wyposa¿onej w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, która bêdzie w stanie dotrzeæ w razie konieczno¶ci do ochranianego obiektu w mo¿liwie jak najszybszym czasie.W zakres us³ugi ca³odobowej sta³ej ochrony osób i mienia wchodzi:
1) Zabezpieczenia mienia przed aktami dewastacji, wandalizmu i chuligañstwa oraz przeciwdzia³ania kradzie¿om, napadom zarówno wewn±trz obiektu, jak i w granicach jego zewnêtrznego terytorium.
2) Zabezpieczenia przed wstêpem na teren obiektu osób pod wp³ywem alkoholu i ¶rodków odurzaj±cych.
3) Zapewnienia pracownikom ochrony ¶rodków ³±czno¶ci bezprzewodowej, w tym sta³ego kontaktu z Grup± Interwencyjn± Wykonawcy – wymagane jest posiadanie przez Wykonawcê minimum jednej grupy interwencyjnej, która jest zobowi±zana do ¶wiadczenia us³ugi ochrony na ka¿dorazowe wezwanie pracownika Wykonawcy oraz Zamawiaj±cego. Grupa Interwencyjna winna sk³adaæ siê z co najmniej dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony Wykonawcy.
4) Zapewnienie przez Wykonawcê Grupy Interwencyjnej o czasie reakcji nie d³u¿szym ni¿ 10 minut. Przez czas reakcji Grupy Interwencyjnej Zamawiaj±cy przyjmuje czas wyra¿ony w minutach jaki up³ynie od momentu zg³oszenia potrzeby interwencji do chwili faktycznego podjêcia dzia³añ Grupy Interwencyjnej na terenie obiektu.
5) Przeciwdzia³anie zdarzeniom i czynom naruszaj±cym ustalony porz±dek na chronionym terenie.
6) Ochrona przed dzia³aniem osób zak³ócaj±cych porz±dek publiczny.
7) Zamykanie drzwi wej¶ciowych, rolety antyw³amaniowej po opuszczeniu budynku przez wszystkie znajduj±ce siê w nim osoby.
8) Dokonywanie obchodu budynku celem skontrolowania prawid³owego zamkniêcia wszystkich okien, drzwi zewnêtrznych, ewentualnego wy³±czenia urz±dzeñ, które nie zosta³y wy³±czone przez pracowników - np. radioodbiorniki, czajniki, wentylatory, ¶wiat³o.
9) Niezw³oczne powiadamianie Policji, Dyrektora CK "Browar B." oraz osób przez niego upowa¿nionych o przestêpstwach i wykroczeniach pope³nionych na terenie chronionego obiektu lub ich próbach.
10) Niezw³oczne powiadamianie Pogotowia Ratunkowego, Dyrektora CK "Browar B." oraz osób przez niego upowa¿nionych w razie zaistnienia nieszczê¶liwego wypadku.
11) Niezw³oczne powiadamianie Stra¿y Po¿arnej, Dyrektora CK "Browar B." oraz osób przez niego upowa¿nionych w razie zaistnienia po¿aru lub stwierdzenia próby podpalenia.
12) W przypadkach zagro¿enia bezpieczeñstwa osób lub mienia powiadomienie grupy interwencyjnej i odpowiednich s³u¿b miejskich.
13) Przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeñ uprawnionym pracownikom, zgodnie z ksi±¿k± rejestruj±c± te czynno¶ci.
14) Prowadzenie ksi±¿ki dy¿urów zawieraj±cej imiê i nazwisko pe³ni±cego s³u¿bê, godziny pe³nienia s³u¿by, imiona i nazwiska osób przebywaj±cych w obrêbie ochranianego budynku poza godzinami pracy wraz z podaniem godziny ich przyj¶cia i wyj¶cia oraz numerami pomieszczeñ, do których zosta³y pobrane klucze.
15) Prowadzenie rejestru wszelkich podjêtych czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy.
16) Przedstawienie, na polecenie Dyrektora CK "Browar B." lub Kierownika Dzia³u Administracyjnego, w formie pisemnej (notatka) dok³adnego opisu podjêtych czynno¶ci lub zaniechania podjêcia czynno¶ci wraz z uzasadnieniem.
17) Podejmowanie innych czynno¶ci w ramach tzw. uprawnieñ obywatelskich niezbêdnych do ochrony osób i mienia w sytuacjach, które wynikn± w trakcie realizacji umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ, tj. ca³odobowej ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury „Browar B.” ul. £êgska 28, 87-800 W³oc³awek poprzez bezpo¶redni± ochronê fizyczn±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób niepe³nosprawnych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie Wykonawcy maj±cy status zak³adu pracy chronionej, spó³dzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których g³ównym celem, lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie jest spo³ecznai zawodowa integracja osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych,
- pod warunkiem, ¿e procentowy wska¼nik zatrudnienia przez Wykonawcê osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnieniu osób niepe³nosprawnych jest nie mniejszy ni¿ 30%.
UWAGA!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek ten musi spe³niæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy nie mog± w tym zakresie powo³ywaæ siê na zasoby podmiotów trzecich.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych.
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e:
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100 000,00 z³otych.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ochronie budynków u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³otych brutto – ka¿da us³uga.
Pod pojêciem budynku u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê budynki, o których mowa w § 3 pkt 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1225).
b) dysponuje co najmniej jedn± grup± interwencyjn± – zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (tekst jedn. Dz. U. 2015 poz. 992), która w przypadku zagro¿enia mienia oraz bezpieczeñstwa osób dotrze do chronionego obiektu w czasie nie d³u¿szym ni¿
10 minut od momentu otrzymania informacji. Grupa interwencyjna to co najmniej dwie osoby posiadaj±ce wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposa¿one w ¶rodki przymusu bezpo¶redniego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie na potwierdzenie posiadania przez Wykonawcê statusu zak³adu pracy chronionej, zak³adu aktywno¶ci zawodowej, spó³dzielni socjalnej lub innego Wykonawcy, którego g³ównym celem, lub g³ównym celem dzia³alno¶ci ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie jest spo³eczna i zawodowa integracja osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych oraz posiadanie procentowego wska¼nika zatrudnienia osób niepe³nosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
b) koncesja na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) wydana przez w³a¶ciwy organ;
c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³otych.
d) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane. Je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ.
e) o¶wiadczenie o dysponowaniu co najmniej jedn± grup± interwencyjn± – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Z³o¿ona oferta powinna zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty:1) Formularz ofertowy,
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzory o¶wiadczeñ zawarto w Za³±czniku nr 2 do SWZ, z zastrze¿eniem, ¿e:
a) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców - o¶wiadczenie, o którym mowa w ppkt 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców, przy czym w czê¶ci dotycz±cej spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu tylko w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
b) w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby -
- Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ppkt 2, przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby,
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
4) w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
5) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, je¿eli Zamawiaj±cy ¿±da³ wniesienia wadium,
6) w przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ - lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
7) w przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy PZP - wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy i ustaw± PZP.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma https://ezamowienia.gov.pl - Wykonawca sk³ada ofertê wraz za³±cznikami za za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawcê na podstawie przes³anek wynikaj±cych z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z roku 2023, poz. 129).INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyñskiej we W³oc³awku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu we W³oc³awku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we W³oc³awku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "¦wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. £êgskiej 28 we W³oc³awku."
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI G£ÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw p³ynnych dla samochodów s³u¿bowych i sprzêtu
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zak³adu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okrêgowej w Przemy¶lu oraz w podleg³ych jednostkach rejonowych.
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okrêgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podleg³ych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.