eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrońskoPrzebudowa sieci wodociągowej oraz hydroforowni na terenie Gminy Orońsko wraz z budową zbiornika na wodę pitną, ujęcia wody oraz rozbudowę sieci wodociągowej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa sieci wodociągowej oraz hydroforowni na terenie Gminy Orońsko wraz z budową zbiornika na wodę pitną, ujęcia wody oraz rozbudowę sieci wodociągowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OROŃSKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Orońsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-505

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oronsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa sieci wodociągowej oraz hydroforowni na terenie Gminy Orońsko wraz z budową zbiornika na wodę pitną, ujęcia wody oraz rozbudowę sieci wodociągowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651ef332-7053-4bbf-b738-d85e8794cb6d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103366/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa sieci wodociągowej oraz hydroforowni na terenie Gminy Orońsko wraz z budową zbiornika na wodę pitną, ujęcia wody oraz rozbudowę sieci wodociągowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-651ef332-7053-4bbf-b738-d85e8794cb6d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią
elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w SWZ.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się
jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
(np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na
Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Orońsko, ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym (przetwarzanie jest
niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z: obwiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniami wykonawczymi do tejże ustawy oraz obowiązującymi przepisami archiwalnymi.
4. Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i
osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne – z wyłączeniem szczególnych przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Pozostałe informacje w SWZ postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z postępowaniem Wykonawcom nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (pozostałe informacje w SWZ dla postępowania).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.8.2024.KT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie sieci wodociągowej w Gminie Orońsko, obejmującej:
a) budowę sieci wodociągowej w miejscowości Bąków na terenie Gminy Orońsko na działkach 49 dr. gm., 121, 122, 123, 124, 125, 126, 128, 129/1, 129/18, 130 (bez przyłączy),
b) budowę sieci wodociągowej w miejscowości Guzów na terenie Gminy Orońsko na działkach nr ewid.: 744 dr. gm., 875 dr. gm., 717 dr. gm. (bez przyłączy),
c) budowę sieci wodociągowej w miejscowości Orońsko, od ul. Zagórskiej w kierunku Krogulczy Suchej, wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 735 na działkach 284, 207/4, 207/5, 207/2, 206, 204/4, 203/1, 202/1, 202/2, 202/3, 202/4, 202/5, 201, 196/2, 196/1, 194, 193, 192, 190, 172, 173, 174, 195/2, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 183 (bez przyłączy),
d) budowę sieci wodociągowej w miejscowości Guzów na terenie Gminy Orońsko na działkach nr. 562, 555/5 (bez przyłączy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych w zakresie części I zamówienia, zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, polegających na budowie przyłączy zgodnie z dokumentacją projektową.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena złożonych ofert będzie się odbywać na podstawie poniższych kryteriów:
1) Kryterium „Cena ofertowa brutto” – 60%
2) Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” – 40%

2. Opis Kryterium „Cena ofertowa brutto” (C)
1) Wykonawca za kryterium „Cena ofertowa brutto” może otrzymać maksymalnie 60 punktów (100 pkt x 60%).
2) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg matematycznych reguł zaokrąglania, wynikających z działania:
Cena oferty najtańszej brutto
Liczba punktów = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej brutto

3) Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, stanowiącej łączne wynagrodzenie za wykonanie wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia i przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3. Opis Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” (G)
1) Wykonawca za kryterium „Okres gwarancji ” (G) może otrzymać maksymalnie 40 punktów (100 pkt x 40%).
2) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg matematycznych reguł zaokrąglania, wynikających z działania:

przedłużenie terminu gwarancji z badanej oferty
Liczba punktów = ----------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
maksymalne przedłużenie terminu gwarancji
3) Ocena punktowa w kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” zostanie dokonana na podstawie deklaracji o przedłużeniu okresu gwarancji na roboty budowlane i wbudowane materiały ponad wymagane w SWZ 36 miesięcy, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4) Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy – zgodnie z treścią SWZ, w tym projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7a lub/i 7b do SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dwóch stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Orońsko ( w Orońsku oraz Chronowie) wraz z budową zbiornika na wodę pitną, oraz budowa ujęcia wody w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena złożonych ofert będzie się odbywać na podstawie poniższych kryteriów:
1) Kryterium „Cena ofertowa brutto” – 60%
2) Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” – 40%

2. Opis Kryterium „Cena ofertowa brutto” (C)
1) Wykonawca za kryterium „Cena ofertowa brutto” może otrzymać maksymalnie 60 punktów (100 pkt x 60%).
2) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg matematycznych reguł zaokrąglania, wynikających z działania:
Cena oferty najtańszej brutto
Liczba punktów = -------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena oferty badanej brutto

3) Ocena punktowa w kryterium „Cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, stanowiącej łączne wynagrodzenie za wykonanie wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia i przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3. Opis Kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” (G)
1) Wykonawca za kryterium „Okres gwarancji ” (G) może otrzymać maksymalnie 40 punktów (100 pkt x 40%).
2) Liczba punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku wg matematycznych reguł zaokrąglania, wynikających z działania:

przedłużenie terminu gwarancji z badanej oferty
Liczba punktów = ----------------------------------------------------- x 100 pkt x 40%
maksymalne przedłużenie terminu gwarancji
3) Ocena punktowa w kryterium „Przedłużenie okresu gwarancji” zostanie dokonana na podstawie deklaracji o przedłużeniu okresu gwarancji na roboty budowlane i wbudowane materiały ponad wymagane w SWZ 36 miesięcy, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, oraz przeliczona według wzoru opisanego powyżej. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
4) Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy – zgodnie z treścią SWZ, w tym projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 7a lub/i 7b do SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
Warunek dotyczący części I zamówienia:
1) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion);
2) posiadał ważną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Za działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie uważał działalność obejmującą wykonywanie robót budowlanych w szczególności robót sanitarnych.
Warunek dotyczący części II zamówienia:
1) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości minimum 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony);
2) posiadał ważną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych). Za działalność gospodarczą związaną z przedmiotem zamówienia Zamawiający będzie uważał działalność obejmującą wykonywanie robót budowlanych w szczególności robót sanitarnych.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
Warunki dotyczące części I zamówienia:

Wykonawca spełni warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), wykonał należycie co najmniej: 3 (trzy) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie wodociągu (każda w ramach odrębnej umowy) na kwotę co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych) każda,

Wykonawca spełni warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1 (jedną) osobą - wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą nabyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 letnie (liczone od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót.

Warunki dotyczące części II zamówienia:
1) Wykonawca spełni warunek dotyczący doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie), wykonał należycie co najmniej: 3 (trzy) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody (każda w ramach odrębnej umowy) na kwotę co najmniej 3 000 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych) każda
2) Wykonawca spełni warunek dotyczący osób skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
a) 1 (jedną) osobą – wyznaczoną do sprawowania funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych legitymującą się co najmniej 5 letnim doświadczeniem (licząc od dnia uzyskania uprawnień), w tym w wykonaniu co najmniej dwóch projektów budowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony złotych) każda (chodzi o wartość budowy lub przebudowy – nie o wartość prac projektowych),
b) 1 (jedną) osobą - wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadającą nabyte w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 5 letnie (liczone od dnia uzyskania uprawnień) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII pkt 3.1 ust. 1 lub/i pkt. 3.2 ust. 1 niniejszej SWZ;
2) Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII pkt. 3. 1 ust. 2 lub/i pkt. 3.2 ust. 2 SWZ. W sytuacji, gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści dokumentów, Wykonawca powinien załączyć do ww. dokumentów inny dokument potwierdzający odprowadzanie stosownych składek;
3) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII ust. 4.1 pkt 1 SWZ lub/i 4.2. pkt. 1. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. VII ust. 4.1 pkt 2 lub/i 4.2. pkt. 2 SWZ. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5a lub/i 5b do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający od Wykonawców składających ofertę dotyczącą Części II zamówienia wymaga złożenia wraz z ofertą zestawienia oferowanych urządzeń (zgodnie z Załącznikiem 1a i 1b do SWZ). W przypadku braku złożenia zestawienie oferowanych urządzeń przez Wykonawcę, który złoży ofertę na II część zamówienia – Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy (dotyczy zarówno części I jak II zamówienia proponującego w ofercie rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ złożenia wykazu materiałów, wyrobów oraz urządzeń równoważnych i przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, mając na względzie opisane w rozdziale III pkt. 3 kryteria stosowane w niniejszym postępowaniu w celu oceny równoważności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty zawierające informacje niezbędne do wykazania, że zaproponowane przez niego materiały, wyroby oraz urządzenia są równoważne ze wskazanymi w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Brak złożenia wykazu będzie równoznaczny z faktem, że Wykonawca nie proponuje w ofercie rozwiązań równoważnych. Jeśli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu materiałów, wyrobów oraz urządzeń równoważnych i przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia – uznając, że Wykonawca nie oferuje rozwiązań równoważnych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wezwie do uzupełnienia zestawienia oferowanych urządzeń (zgodnie z Załącznikiem 1a i 1b do SWZ) - dotyczy Wykonawców składających ofertę dotyczącą Części II zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Wykonawca składający ofertę dotyczącą części I zamówienia:
10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Wykonawca składający ofertę dotyczącą części II zamówienia:
40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)

Wykonawca składający ofertę dotyczącą zarówno części I jak i II zamówienia:
50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Orońsko , Numer konta: PL 20 9115 0002 0020 0200 0244 0005 z dopiskiem „Tytułem wadium w postępowaniu: Przebudowa sieci wodociągowej oraz hydroforowni na terenie Gminy Orońsko część …….. zamówienia”
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2024 r. poz.419).
3. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 lit. b-d, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza jako wniesienie wadium liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego).
5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b-d musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania Wykonawcy ofertą. Dokument taki w swej treści winien wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony ust. 4.1 pkt. 1 oraz 4.2 pkt. 1 SWZ (zdolność techniczna i zawodowa - dotyczący doświadczenia) musi spełniać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, pozostałe warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie,
2. W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie Zamawiający wymaga założenia:
1) oświadczenia , które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Załącznik nr 3 do SWZ);
2) pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani zawrzeć pisemne porozumienie wszystkich
Wykonawców określające zasady ich współpracy. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiający zażąda przedstawienia kopii stosownej umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte we projektach umowy, które stanowią załącznik 7a do SWZ (w zakresie części I zamówienia) oraz załącznik 7b do SWZ (w zakresie części II zamówienia).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.