Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00467167/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa placów zabaw dla dzieci i innych terenów rekreacji w Stargardzie w latach 2024 -2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321277180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pierwszej Brygady 35
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zuk@zuk-stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-stargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_stargard/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa placów zabaw dla dzieci i innych terenów rekreacji w Stargardzie w latach 2024 -20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e61dfa6b-7503-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522883
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032200/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa obsługa placów zabaw dla dzieci i innych terenów rekreacji w Stargardzie w latach 2024 -2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa placów zabaw dla dzieci i innych terenów rekreacji znajdujących się na terenie Gminy – Miasta Stargard, a w szczególności:
1) placu zabaw w parku Bolesława Chrobrego od strony ul. Warownej;
2) placu zabaw w parku Bolesława Chrobrego od strony ul. Struga;
3) placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym przy ul. Tańskiego, siłownią zewnętrzną i urządzeniem New Age Fit;
4) placu zabaw przy ul. Żeromskiego/ Wojska Polskiego/Przybosia;
5) placu zabaw w parku 3 Maja od strony ul. Skarbowej;
6) placu zabaw w parku 3 Maja od strony ul. Barnima;
7) placu zabaw oraz miejsce na ognisko w parku Panorama;
8) placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną w kwartale ulic: Dworcowa/ M. Reja/ Słowackiego/ M. Konopnickiej;
9) placu zabaw na os. Pyrzyckim przy ul. Armii Krajowej (wyłącznie urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni i ogrodzenie);
10) placu zabaw wraz z kompleksem rekreacyjnym w parku Podworskim przy ul. Lotników;
11) placu zabaw i siłownia w Parku Jagiellońskim;
12) wybiegu dla psów przy ul. Skandynawskiej;
13) Naukowego Placu Zabaw ul. Chrobrego od strony Bramy Wałowej z uwzględnieniem możliwej rozbudowy w 2025 roku;
14) Pumptrack w parku Bolesława Chrobrego od strony ul. Struga.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250625,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407494,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250625,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLEANSTAR Agnieszka Szlanderbach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8541701942
7.3.3) Ulica: Miła 6/14
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CLEANSTAR AGNIESZKA SZLANDERBACH
jakie przetargi wygrała firma
CLEANSTAR AGNIESZKA SZLANDERBACH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250625,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STARGARD
- "Usługi wywozu drewna z lasu do składnic drewna Zespołu Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie w roku 2023 - Nowiny Wielkie , Gryfice, Ognica, Rokita, Runowo "
- Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe
- Dostawa oleju opałowego lekkiego lub napędowego grzewczego do kotłowni Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Pęzinie (część I) i Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Małkocinie (część II)
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego
- "Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Witolda Lutosławskiego w Stargardzie".
- Leasing zwrotny operacyjny dla nowego środka trwałego - fabrycznie nowego samochodu typu BUS z zasilaniem elektrycznym
więcej: przetargi STARGARD »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.