eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoPrzebudowa wnętrza Ratusza Miejskiego we Władysławowie - etap 2 w ramach zadania pn. "Przebudowa wnętrza oraz wyposażenie Ratusza Miejskiego we Władysławowie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa wnętrza Ratusza Miejskiego we Władysławowie - etap 2
w ramach zadania pn. „Przebudowa wnętrza oraz wyposażenie Ratusza Miejskiego we Władysławowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586745436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wnętrza Ratusza Miejskiego we Władysławowie - etap 2
w ramach zadania pn. „Przebudowa wnętrza oraz wyposażenie Ratusza Miejskiego we Władysławowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bd03077-6b5a-4e20-9f39-1484c99bdd74

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066464/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Przebudowa wnętrza oraz wyposażenia Ratusza Miejskiego we

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/175989/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r., poz. 344 ze zm.).
2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/175989/notice/public/details w zakładce „Korespondencja” lub na adres e-mail: zamowienia@wladyslawowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
• rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta,
• uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze,
• zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę,
• przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WŁADYSŁAWOWO;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wladyslawowo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• upoważnieni pracownicy Gminy Władysławowo oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Władysławowo prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/175989/notice/public/details
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.RIiGK.24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3275851,74 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1407055,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ GWARANTOWANA - w zakresie pomieszczeń oznaczonych w dokumentacji projektowej jako:
206, 207, 208, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 (pomieszczenia biurowe; korytarz).

Zakres robót:
1. Dostosowanie przebudowywanego budynku w zakresie przebudowywanych pomieszczeń do rozwiązań zawartych w postanowieniu PKW PSP oraz Ekspertyzie technicznej rzeczoznawcy budowlanego oraz rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych dla przebudowy budynku Urzędu Miejskiego we Władysławowie zlokalizowanego we Władysławowie przy ul. Gen. J. Hallera 19, dz. nr 322/5, oprac. Jerzy Kaczorowski i Elwira Osowicka-Kosznik, grudzień 2020r.
2. Wyburzenia ścian, wykonanie otworowania w stropach, poszerzenie istniejących otworów drzwiowych oraz wybicie nowych w istniejących murach.
3. Wykonanie nowych nadproży oraz dostosowanie istniejących.
4. Wybudowanie nowych ścian oraz zamurowanie istniejących otworów.
5. Demontaż istniejącej oraz montaż nowej stolarki wewnętrznej.
6. Wykonanie sufitów podwieszanych.
7. Wykonanie aranżacji wnętrz (m. in.: położenie nowych posadzek, wykonanie okładzin ściennych, malowanie ścian).
8. Wykonanie stałych zabudów meblowych.
9. Wymiana parapetów PCV na parapety z konglomeratu gr. 2cm.
10. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (projekt wentylacji wg opracowania - Projekt budowlano-wykonawczy robót budowlanych w budynku Urzędu Miejskiego we Władysławowie obejmujących: wentylację mechaniczną i ciepło do nagrzewnic, elementy konstrukcji i instalacji elektrycznej związane z went. Mechaniczną, datowany na maj 2017/kwiecień 2019, autorstwa pracowni projektowej Vento. Projekt wentylacji należy dostosować w zakresie nawiewników oraz wywiewników w pomieszczeniach do projektowanego sufitu kasetonowego objętego opracowaniem pn. Przebudowa oraz projekt wnętrz części Budynku Urzędu Miejskiego we Władysławowie ul. Gen. J. Hallera 19, oprac. P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura, styczeń 2016 . Elementy konstrukcyjne związane z wentylacją zgodnie z opracowaniem LMD INVEST Łukasz Dymura, Tom II Konstrukcja datowane na maj 2017.
11. Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, c.o. i hydrantowej.
12. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia podstawowego, instalacji SSP, instalacji teletechnicznych.
13. Wykonanie obudów istniejących (przeznaczonych do pozostawienia) oraz nowo projektowanych instalacji wewnętrznych wraz z montażem otworów rewizyjnych (drzwiczki rewizyjne ukryte, wkomponowane w projektowane okładziny).
14. Demontaż na czas wykonywanych prac budowlanych istniejącej instalacji alarmu oraz ponowny montaż po zakończeniu prac.
15. Wykonanie tzw. zielonej ściany (ogrodu wertykalnego) o wymiarach 1,20x2,40m, wraz z montażem systemu nawadniania (nawadnianie w systemie otwartym), odwadniania, nasadzeniem roślinności wg w ilości nie mniejszej niż 64 roślin/m2, systemu oświetlenia.
16. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu zadania (1 szt.) – wzór określa §5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r., poz. 953).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:
- dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- projekt umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

CZĘŚĆ OPCJONALNA - w zakresie pomieszczeń oznaczonych w dokumentacji projektowej jako: 209, 210 (toalety).

Zakres robót:
1. Wyburzenia ścian.
2. Demontaż istniejących okładzin (ściennych, sufitowych, podłogowych).
3. Skucie posadzek wraz z usunięciem warstw posadzkowych, wykonanie nowych posadzek.
Wybudowanie nowych ścian.
4. Demontaż istniejącej oraz montaż nowej stolarki wewnętrznej.
5. Wykonanie sufitów podwieszanych.
6. Wykonanie aranżacji wnętrz (m. in.: położenie nowych posadzek, wykonanie okładzin ściennych, malowanie ścian).
7. Wymiana parapetów PCV na parapety z konglomeratu gr. 2cm.
8. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (projekt wentylacji wg opracowania - Projekt budowlano-wykonawczy robót budowlanych w budynku Urzędu Miejskiego we Władysławowie obejmujących: wentylację mechaniczną i ciepło do nagrzewnic, elementy konstrukcji i instalacji elektrycznej związane z went. Mechaniczną, datowany na maj 2017/kwiecień 2019, autorstwa pracowni projektowej Vento. Projekt wentylacji należy dostosować w zakresie nawiewników oraz wywiewników w pomieszczeniach do projektowanego sufitu kasetonowego objętego opracowaniem pn. Przebudowa oraz projekt wnętrz części Budynku Urzędu Miejskiego we Władysławowie ul. Gen. J. Hallera 19, oprac. P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura, styczeń 2016.
9. Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, c.o.
10. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetlenia podstawowego, instalacji SSP, instalacji teletechnicznych.
11. Wykonanie obudów istniejących (przeznaczonych do pozostawienia) oraz nowo projektowanych instalacji wewnętrznych wraz z montażem otworów rewizyjnych (drzwiczki rewizyjne ukryte, wkomponowane w projektowane okładziny).
12. Wykonanie zabudów sanitarnych (kabin) z HPL.
13. Dostawa i montaż armatury oraz wyposażenia stałego (miski ustępowe, pisuary, blaty z konglomeratu, umywalki, baterie umywalkowe, pojemniki na papier toaletowy, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, lustra z oświetleniem LED).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja załączona do Specyfikacji Warunków Zamówienia tj.:
- dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- projekt umowy.

1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia w zakresie prawa opcji, określonego w treści SWZ i za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, dodatkowego (opcjonalnego) zakresu obejmującego prawo opcji – wykonanie prac wskazanych w zał. B do SWZ, a szczegółowo określonych w dokumentacji stanowiącej zał. nr B do SWZ - stanowiących etap 2.
2. Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu i otrzymuje on tylko wynagrodzenie za wykonane prace.
3. Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji przewidzianego w ust.1 w terminie do 14 dni od dnia zawarcia Umowy - w zakresie etapu 2.
4. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest uzyskanie (zapewnienie) przez Zamawiającego środków finansowych na realizację odpowiednio etapu 2. Po uzyskaniu (zapewnieniu) środków finansowych, Zamawiający jest uprawiony do złożenia oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminach wskazanych w ust. 3.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca będzie realizował zakres opcjonalny w sposób określony w niniejszej Umowie dla zakresu podstawowego, chyba że w Umowie lub w Dokumentacji wskazano inaczej. Robót objętych prawem opcji - w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa - dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zaliczki, zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, zabezpieczenia, kar umownych itp.), co przedmiotu Umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 tj. udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego do kwoty 800 000,00 zł w następującym zakresie:
Roboty budowlane związane z przebudową kolejnych pomieszczeń Ratusza Miejskiego we Władysławowie, w szczególności:

- Dostosowanie przebudowywanych pomieszczeń do rozwiązań zawartych w postanowieniu PKW PSP oraz Ekspertyzie technicznej rzeczoznawcy budowlanego oraz rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych dla przebudowy budynku Urzędu Miejskiego we Władysławowie
- Wyburzenia ścian, wykonanie otworowania w stropach, poszerzenie istniejących otworów drzwiowych oraz wybicie nowych w istniejących murach.
- Wykonanie nowych nadproży oraz dostosowanie istniejących.
- Wybudowanie nowych ścian oraz zamurowanie istniejących otworów.
- Demontaż istniejącej oraz montaż nowej stolarki wewnętrznej.
- Wykonanie sufitów podwieszanych.
- Wykonanie aranżacji wnętrz (m. in.: położenie nowych posadzek, wykonanie okładzin ściennych, malowanie ścian).
- Wykonanie stałych zabudów meblowych.
- Wymiana parapetów PCV na parapety z konglomeratu gr. 2cm.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
- Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, c.o. i hydrantowej.
- Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia podstawowego, instalacji SSP, instalacji teletechnicznych.
- Wykonanie obudów istniejących (przeznaczonych do pozostawienia) oraz nowo projektowanych instalacji wewnętrznych wraz z montażem otworów rewizyjnych (drzwiczki rewizyjne ukryte, wkomponowane w projektowane okładziny).
- Demontaż na czas wykonywanych prac budowlanych istniejącej instalacji alarmu oraz ponowny montaż po zakończeniu prac.
- Wykonanie zabudów sanitarnych (kabin) z HPL.
- Dostawa i montaż armatury oraz wyposażenia stałego (miski ustępowe, pisuary, blaty z konglomeratu, umywalki, baterie umywalkowe, pojemniki na papier toaletowy, podajniki na mydło, podajniki na ręczniki papierowe, lustra z oświetleniem LED).
Zamówienie podobne będzie rozliczane na warunkach tożsamych z warunkami umowy podstawowej, dotyczącej zakresu gwarantowanego przedmiotu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena za zakres gwarantowany i zakres objęty prawem opcji (C) – waga kryterium 60%;
2) Gwarancja na wykonane roboty budowlano-montażowe licząc od dnia odbioru końcowego robót – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%

cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe, liczony w miesiącach – waga 40%
Punkty przyznawane za kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane” będą liczone wg następującego wzoru:
G = ((Go - 36)/24) x 40
gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane”,
Go– gwarancja oferowana przez wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.
Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia (na wykonane roboty budowlano-montażowe) udzielony ponad 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 60 miesięczny, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym nie określił okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje 36. miesięczny okres gwarancji, a w kryterium „Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe” Wykonawca otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlano-montażowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
WARUNEK 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej: jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych 00/100) obejmującą swym zakresem budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę obiektu użyteczności publicznej w rozumieniu par. 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Uwagi:
WARUNEK 1 jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w WARUNKU 1.
Uwaga: W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

WARUNEK 2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą niżej wskazane uprawienia:
KIEROWNIK BUDOWY - posiadający uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń.
Uwagi:
WARUNEK 2 jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w WARUNKU 2.
Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a także uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie przez Wykonawców WARUNKÓW 1 i 2, co oznacza, że Każdy z WARUNKÓW 1 i 2 może spełnić inny wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem "Uwag" do w/w warunków.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH– jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 13 SWZ) - oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli złożony wykaz rozwiązań równoważnych będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium: w wysokości 15 000 ZŁ (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 poz. 419 t.j.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku SPÓŁDZIELCZYM W PUCKU, nr rachunku Bakowego nr 35 8348 0003 0000 0000 3737 0008 z dopiskiem „Wadium – ZP.271.16.RIiGK.24”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Władysławowo z siedzibą przy ul. Gen. J. Hallera 19, 84-120 Władysławowo;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty/usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
4. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. ZAMAWIAJĄCY, po przekazaniu terenu robót, udzieli WYKONAWCY zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w zakresie gwarantowanym, w kwocie nie mniejszej niż 10% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zakresu gwarantowanego.
2. ZAMAWIAJĄCY, po przekazaniu terenu robót na zakres w ramach opcji, udzieli WYKONAWCY zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy objętych prawem opcji, w kwocie nie mniejszej niż 10% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zakresu objętego prawem opcji.
3. ZAMAWIAJĄCY przewiduje udzielenie kolejnych zaliczek, pod warunkiem że Wykonawca wykaże, iż wykonał zamówienie w zakresie wartości poprzednio udzielanych zaliczek. Łączna kwota zaliczek, o których mowa w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu ustala się do kwoty stanowiącej nie więcej niż 25% wynagrodzenia Wykonawcy, jednak nie więcej niż 400.000,00zł brutto.
4. Udzielenie pierwszej i każdej kolejnej zaliczki możliwe jest jedynie po uprzednim wniesieniu przez WYKONAWCĘ zabezpieczenia zwrotu zaliczki w wysokości 100% wartości udzielanej zaliczki. Okres obowiązywania zabezpieczenia każdej zaliczki obejmuje termin liczony od dnia złożenia w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO do dnia wykonania umowy określonego w przyszłej Umowie zwiększony o 25 dni roboczych od daty wykonania przedmiotu umowy.
5. Zaliczka może być wniesiona w jednej lub kilku następujących formach:
1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
5) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;
6) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;
7) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów (Dz. U. z 2018 r. poz. 2017).
6. Zabezpieczenie zaliczki wnosi się poprzez złożenie w oryginale dokumentu w Urzędzie Miejskim we Władysławowie (84-120), przy ul. Gen. J. Hallera 19, w miejscu: Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, pok. 307.
7. Zaliczka zostanie wpłacona na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej po uprzednim wniesieniu zabezpieczenia, o którym mowa w ust. 4.
8. Pozostała do zapłaty cena będzie zapłacona w oparciu o prawidłowo wystawioną przez WYKONAWCĘ fakturę końcową po dokonaniu protokolarnego odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń w terminie 30 dni od dnia odbioru inwestycji.
9. WYKONAWCA jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę środków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, przy czym zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po odbiorze końcowym Inwestycji przez Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.
10. Wypłata pełnej kwoty dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków określonej nastąpi po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego.
11. Protokolarny odbiór będzie podstawą do zwrotu zabezpieczenia zaliczki.
12. Szczegółowe postanowienia dot. udzielenia i rozliczenia zaliczki/zaliczek określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na:
1) zmianie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,
2) zmianie wynagrodzenia,
3) zmianie zasad i terminów płatności wynagrodzenia,
4) zmianie sposobu spełnienia świadczenia,
5) zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne.

Szczegółowe warunki i zakres zmian wskazano we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl/pn/wladyslawowo/demand/175989/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument, wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
1) FORMULARZA OFERTY - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ;
2) W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składa OŚWIADCZENIE, w którym wskazuje.:
- nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
- wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
- stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
3) WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH– jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 13 SWZ) - oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych rozwiązań (jeżeli są konieczne do wykazania równoważności). Jeżeli złożony wykaz rozwiązań równoważnych będzie niekompletny, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) - OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6) w przypadku podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - OŚWIADCZENIE, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa podmiot udostępniający zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.
7) OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA z art. 117 ust. 4 Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
8) ZOBOWIĄZANIE INNEGO PODMIOTU (udostępniającego zasoby), o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
9) DOWÓD WNIESIENIA WADIUM. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca składa oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia;
10) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - ODPIS LUB INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ lub INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU;
11) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 11 - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.