Og³oszenie z dnia 2023-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00530706/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
- 2024/BZP 00085369/01 - Wynik z dnia 2024-02-01
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa obs³uga biura przepustek Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJSKOWY INSTYTUT HIGIENY I EPIDEMIOLOGII IMIENIA GENERA£A KAROLA KACZKOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010190547
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kozielska 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-163
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arkadiusz.ferski@wihe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wihe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa obs³uga biura przepustek Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-da582af3-8dcc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00522916
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da582af3-8dcc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków komunikacji elektronicznej:
1) Platformy e-Zamówienia udostêpnionej przez Urz±d Zamówieñ Publicznych pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2) poczty elektronicznej Zamawiaj±cego: e-mail: arkadiusz.ferski@wihe.pl (nie dotyczy sk³adania ofert) – w przypadku awarii lub niedostêpno¶ci Platformy e-Zamówienia uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez Platformê e-Zamówienia.
2. Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem Zamawiaj±cy bêdzie udostêpnia³ na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani logowania do platformy e-Zamówienia.
4. Komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym, w szczególno¶ci przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ i wniosków w ramach postêpowania, odbywa siê za po¶rednictwem posiadanego na Platformie e-Zamówienia konta podmiotu „Wykonawca”. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl. oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji, dostêpnych w zak³adce „Formularze / Formularze do komunikacji”. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” nastêpuje w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej odpowiedzi (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które zgodnie z ustaw± pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa rady Ministrów ws. wymagañ dla dokumentów elektronicznych, s± opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym mog± byæ opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego wg wyboru Wykonawcy. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny / wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym z „Formularzy do komunikacji” konieczne jest posiadanie konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz posiadanie co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Wykonawcy podpisu elektronicznego s³u¿±cego do autentyfikacji i podpisu.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wys³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia, dostêpnym dla wszystkich u¿ytkowników Platformy e-Zamówienia oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia przez Wykonawców jest bezp³atne.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” na Platformie e-Zamówienia wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres: arkadiusz.ferski@wihe.pl.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowy Instytut Higieny i Epidemiologii w Warszawie, ul. Kozielska 4, 01-163 Warszawa,
- inspektorem ochrony danych osobowych w Wojskowym Instytucie Higieny i Epidemiologii w Warszawie jest mgr. in¿. Andrzej Paziewski, iod@wihe.pl, andrzej.paziewski@wihe.pl, tel. 261 853 207,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 06/TP1/U/ADM/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa obs³uga biura przepustek Wojskowego Instytutu Higieny i Epidemiologii przy ul. Kozielskiej 4 w Warszawie.
a. Zabezpieczenie funkcjonowania biura przepustek przez jedn± osobê na zmianie przez wszystkie dni tygodnia przez 24 godziny na dobê w systemie jednozmianowym (zmiana ka¿dego dnia o godz. 6:00).
b. Dopuszczalna d³ugo¶æ pracy pracownika na zmianie wynosi 24 godziny.
c. Zamawiaj±cy wymaga, aby us³ugi by³y ¶wiadczone przez pracowników:
− posiadaj±cych zdolno¶æ fizyczn± i psychiczn± do wykonywania us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, miêdzy innymi: obs³uga interesantów, obs³uga systemu kontroli dostêpu, monitoring CCTV, wydawanie kluczy, powiadamianie odpowiednich s³u¿b w przypadku wyst±pienia sytuacji kryzysowych;
− maj±cych pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych;
− nieskazanych prawomocnym wyrokiem za przestêpstwo umy¶lne
i przeciwko, którym nie toczy siê postêpowanie karne o takie przestêpstwo.
2. Zamawiaj±cy wymaga, aby pracownicy realizuj±cy zamówienie (obs³uga biura przepustek) byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracê, co oznacza, i¿ nie mog± byæ zatrudnieni na podstawie umów cywilnoprawnych w ca³ym zakresie czasowym, w jakim wykonuj± czynno¶ci u Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79700000-1 - Us³ugi detektywistyczne i ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2028-02-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sta¿ pracy min. 2 lata w ochronie obiektów wojskowych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skierowanie do wykonywania przedmiotu zamówienia osób wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – (nie maj± zastosowania
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie wprowadza ¿adnych ograniczeñ).
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów;
OPIS WARUNKU
Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcê aktualnej koncesji w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021. poz 1995).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
OPIS WARUNKU:
Posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na kwotê nie mniejsz± ni¿.: 380 000,00 z³.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
OPIS WARUNKU:
Wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jednej us³ugi ochrony osób i mienia w obiektach wojskowych lub u¿yteczno¶ci publicznej nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesiêcy o warto¶ci min. 260 000,00 z³ brutto rocznie ka¿da (obejmuje równie¿ wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Aktualna koncesja w zakresie us³ug ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. Wykaz wykonanych us³ug, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane; a je¿eli Wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Dokument ten ma potwierdzaæ spe³nienie wymagañ wskazanych w pkt XV. 1.4. SWZ. – (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ).
3. Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Polisa ma potwierdzaæ spe³nianie wymagañ wskazanych w pkt XV. 1.3 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania okre¶la paragraf 7 projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-11 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-11 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-09
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Us³uga odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych sta³ych z obiektów KPRP po³o¿onych w Warszawie.
- ¦wiadczenie us³ugi wsparcia technicznego dla dwóch urz±dzeñ FortiGate 800D przez 24 miesi±ce
- Ochrona fizyczna piêciu obiektów O¶rodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Po³udnie. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa ¶rodków do utrzymania czysto¶ci
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia z monitoringiem obiektu przy ul. Pruszkowskiej 17 w Warszawie
- ¦wiadczenie ca³odobowej ochrony fizycznej obiektów, terenu oraz osób zwiedzaj±cych w Muzeum £azienki Królewskie w Warszawie w okresie od 1.02.2025 r. do 31.01.2026 r.
- OCHRONA OSÓB I MIENIA, POMIESZCZEÑ, BUDYNKÓW, TERENU PRZYLEG£EGO DO OBIEKTÓW PROKURATURY OKRÊGOWEJ W KATOWICACH ORAZ PODLEG£YCH JEJ PROKURATUR REJONOWYCH
- Us³uga ochrony budynków i lokali Biblioteki Raczyñskich
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowej ochrony fizycznej mienia oraz obs³ugi recepcji hotelowej O¶rodka Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.