Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zam. na powt. podob. r. b. w ram. przebud. ukł. kom. przy ul. Plac Dworcowy oraz ulic przyległych, pn. rozbiórka ramp, usunięcie kolizji IT, wymiana odc. sieci wod. oraz modernizacja przep. kd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510
1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zam. na powt. podob. r. b. w ram. przebud. ukł. kom. przy ul. Plac Dworcowy oraz ulic przyległych, pn. rozbiórka ramp, usunięcie kolizji IT, wymiana odc. sieci wod. oraz modernizacja przep. kd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e853d698-8dcb-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010299/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa ulicy Plac Dworcowy w Łebie wraz z ulicami przyległymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie art. 304 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r.
poz. 1605) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych, takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne
z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6dfc144c-6c9f-11ed-aea3-5a7c432eaced
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.27.2023.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191105,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych w ramach przebudowy układu komunikacyjnego przy ul. Plac Dworcowy oraz ulic
przyległych, pn. rozbiórka ramp wzdłuż terenów kolejowych, usunięcie kolizji z siecią
teletechniczną, wymiana odcinka sieci wodociągowej oraz modernizacja przepompowni wód
deszczowych”
2. Zamówienie obejmuje wykonanie:
• Rozbiórka ramp wzdłuż terenów kolejowych:
- Dokonanie rozbiórek dwóch ramp oraz nawierzchni asfaltowej wzdłuż terenów kolejowych wraz
z utylizacją materiału rozbiórkowego i uporządkowaniem terenu.
W ramach opracowania Wykonawca dokumentacji projektowej uzyskał szereg uzgodnień od
spółek związanych z PKP S.A. z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo inwestycji z terenem
zamkniętym. W uzgodnieniach określony został teren, który na mocy decyzji ZRID może przejść
na własność Gminy Miejskiej Łeba. Zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu, który
stanowi załącznik do decyzji ZRID, rampy oraz część nawierzchni asfaltowej znajdujące się
w zakresie opracowania zostałyby częściowo rozebrane. Pozostawienie starych, zdewastowanych
części obiektów stwarzałoby zagrożenie dla uczestników ruchu oraz skutkowałoby
nieestetycznym wyglądem całej inwestycji po jej zakończeniu. W związku z powyższym
Zamawiający uzyskał zgodę właściciela obiektów na ich rozbiórkę i zdecydował o całkowitej
rozbiórce ramp i nawierzchni asfaltowej.
• Usunięcie kolizji z siecią teletechniczną:
- Wykonanie kanalizacji kablowej z rur HDPE40 (2szt.) o łącznej długości ok. 490m. Na początku
i na końcu trasy należy wykonać studnię kablową betonową SK-2. Początek kanalizacji
w terenie zielony przy bloku nr 2, koniec trasy przy bloku nr 10.
Podczas prowadzenia robót ziemnych do Zamawiającego zgłosił się zarządca infrastruktury
teletechnicznej Multimedia. W obrębie nowej nawierzchni asfaltowej znajduje się sieć
światłowodowa, którą należy przebudować. W związku z powyższym Zamawiający zdecydował
o wybudowaniu kanalizacji kablowej zakończonej studniami teletechnicznymi umożliwiając
gestorowi sieci modernizację obiektu w przyszłości, tak aby wyeliminować konieczność
ingerencji w nawierzchnię.
• Dodatkowe oświetlenie:
- Wykonanie dodatkowego oświetlenia (6 słupów oświetleniowych - analogicznych jak na
pozostałej części inwestycji ul. Plac Dworcowy) wzdłuż chodnika przy postoju dla autobusów
(zgodnie z załącznikiem nr 1) wraz z wykonaniem szafki oświetleniowej przy rondzie
północnym – obok złącza kablowego ENERGA-OPERATOR. Kabel zasilający YAKXS 3x35.
Dodatkowe oświetlenie jest niezbędne z uwagi na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa
turystom i kierowcom podczas postoju – poza zakresem wykonywanych prac zgodnie z umową
podstawową.
• Wymiana odcinka sieci wodociągowej:
- Wymiana sieci wodociągowej z rur żeliwnych na rury PE160 na odcinku od ZŁ2 do ZŁ4 –
zgodnie z załącznikiem nr 2.
Wymiana odcinka sieci wodociągowej w północnej części opracowania. Podczas prowadzonych
robót przedstawiciel Przedsiębiorstwa Wodociągowego „Łeba-Wicko” zgłosił konieczność
wymiany istniejącego odcinka sieci wodociągowej z rur żeliwnych będących w złym stanie
termotechniczny na sieć z rur PE.
• Modernizacja przepompowni wód deszczowych:
- Podniesienie górnej rzędnej studni, w której znajduje się pompowania wód deszczowych o 1m,
w celu dostosowania do nowych rzędnych terenu. Przedłużenie przewodów zasilających
urządzenia pompowni, w związku ze zmianą rzędnej studni. Modernizacja pompowni
polegająca na zamontowaniu drabiny serwisowej, wymianie uchwytów pomp oraz rur
i kołnierzy.
Rozbiórka starego ogrodzenia i wykonanie nowego ogrodzenia panelowego wraz z bramą
o szer. 4m. Ogrodzenie o wysokości ok. 1,80m. Wykonanie nowego utwardzenia z kostki
betonowej w granicach terenu przepompowni.
Modernizacja przepompowni wynika ze złego stanu technicznego urządzeń pompowni oraz
zmian rzędnych terenu wokół studni.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
• wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót
wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych
(z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów)
• usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w załącznikach, które można było
przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i załącznikami;
• przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z uzyskaniem
niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych
materiałów
4. Ustalenia dodatkowe:
• Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe
przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów.
• Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych
okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia.
• Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kruszywo Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190905370
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Linia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.