Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409398/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Boćki – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3
1.5.2.) Miejscowość: Boćki
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857319610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53e31fa7-f05d-44b4-b0b8-2c8fada1a5d71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Boćki – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e31fa7-f05d-44b4-b0b8-2c8fada1a5d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00374551/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Boćki – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409398
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dr.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: Poprawa infrastruktury drogowej w Gminie Boćki – etap II
W ramach tego zadania zostanie wykonana:
a) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Jakubowskie - Solniki
b) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Wiercień - Szumki
c) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Siekluki - Siedlece
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania dróg gminnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa w momencie zakończenia robót budowlanych i ich odbioru.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 8a do SWZ.. Koncepcje projektowe Zamawiającego sporządzone na kopiach map do celów projektowych stanowią załączniki Nr 4 do niniejszego PFU.
Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (tekst jednolity Dz.U. 2023 poz. 1605 z późn. zmianami).
Zamówienie obejmuje uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa zgód i decyzji administracyjnych oraz zezwoleń wymaganych na etapie uzyskiwania skutecznego zgłoszenia robót lub pozwolenia na budowę odpowiednio rozbudowy lub przebudowy w/w dróg i ulic wraz z niezbędną budową lub przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci infrastruktury technicznej, a następnie wykonanie odpowiednio rozbudowy lub przebudowy na poszczególnych ulicach i drogach.
Należy również zaprojektować i wykonać dla wszystkich zadań projekty stałej organizacji ruchu uwzględniających projektowane zagospodarowanie terenu uzgodnić je z Zamawiającym oraz zarządcami przyległych dróg publicznych i uzyskać ich zatwierdzenie od starosty bielskiego.
Program funkcjonalno-użytkowy pozwoli określić wszystkie wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowych, a także rozbudowy i przebudowy w/w dróg w systemie „zaprojektuj-wybuduj” w zakresie jaki będzie wymagany przez obowiązujące przepisy prawne oraz Zamawiającego.
Zmiany ilości lub parametrów, zawarte w Opisie ogólnym przedmiotu zamówienia, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowywania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej z uwzględnieniem postanowień zawartych w SWZ, niniejszej PFU oraz zawartej Umowie nie będą powodowały zmiany kwoty ryczałtowej oraz przedłużenia realizacji inwestycji, za wyjątkiem zmian dotyczących wykonania dodatkowych robót (zwiększenia zakresu, rodzaju robót) nie objętych niniejszym PFU, a wprowadzonych przez Zamawiającego.
Uznaje się, iż pojęcia, którymi posłużono się w PFU, takie jak „należy” bądź „powinny” lub podobne, są tożsame i mogą być używane zamiennie, a zwroty, w których zostały użyte, uznaje się za stanowiące zobowiązanie Wykonawcy.
Parametry i ilości zawarte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zawierają bezwzględne minimum robót do zaprojektowania i wykonania. Jeżeli zajdzie uzasadniona konieczność ich zmiany, albo zaprojektowania i wykonania mniejszych ilości lub zmniejszenia parametrów należy uzyskać zgodę Zamawiającego.
Zamówienie obejmuje również odpowiednio:
a) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Jakubowskie – Solniki
wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy i przebudowy drogi gminnej Jakubowskie – Solniki na odcinku od drogi gminnej Nr 108746B do drogi powiatowej Nr 1697B wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 1685,43mb wraz z wykonaniem robót na podstawie tej dokumentacji i uzyskanych ostatecznych decyzji zezwalających na ich prowadzenie. Ostateczna dokładna długość odcinka drogi zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na załamania trasy i możliwe niewielkie zmiany tej długości uzależnione od zastosowanych rozwiązań projektowych. Dodatkowo należy uwzględnić przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1697B w jej pasie drogowym, w celu dostosowania parametrów tego skrzyżowania do obowiązujących warunków technicznych dla dróg oraz planowanej stałej organizacji ruchu po zrealizowaniu inwestycji. Z uwagi na szczupłość terenu pod przyszły pas drogowy i istniejące zagospodarowanie terenu oraz lokalizację istniejącego uzbrojenia, rozbudowa powinna zostać wykonana w zakresie jak najmniejszych wywłaszczeń pod pas drogowy, jednak z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, odwodnienia drogi oraz zagospodarowania terenu pasa drogowego w przyszłości.
b) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Wiercień - Szumki
wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 1586,62mb wraz z wykonaniem robót na podstawie tej dokumentacji i uzyskanych ostatecznych decyzji zezwalających na ich prowadzenie. Ostateczna dokładna długość odcinka drogi zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na duże załamania trasy i możliwe zmiany tej długości uzależnione od zastosowanych rozwiązań projektowych. Dodatkowo należy uwzględnić przebudowę skrzyżowań z drogami powiatowymi Nr 1692Bw miejscowości Wiercień oraz Nr 1690B w miejscowości Szumki w ich pasach drogowych, w celu dostosowania parametrów tego skrzyżowania do obowiązujących warunków technicznych dla dróg oraz planowanej stałej organizacji ruchu po zrealizowaniu inwestycji. Z uwagi na szczupłość terenu pod przyszły pas drogowy i istniejące zagospodarowanie terenu oraz lokalizację istniejącego uzbrojenia, rozbudowa powinna zostać wykonana w zakresie jak najmniejszych wywłaszczeń pod pas drogowy, jednak z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, odwodnienia drogi oraz zagospodarowania terenu pasa drogowego w przyszłości.
c) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Siekluki - Siedlece
zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wraz z budową i ewentualną przebudową oraz zabezpieczeniem kolidujących sieci i urządzeń infrastruktury technicznej na odcinku o długości około 876,49mb wraz z wykonaniem robót na podstawie tej dokumentacji i uzyskanych ostatecznych decyzji zezwalających na ich prowadzenie. Ostateczna dokładna długość odcinka drogi zostanie określona na etapie projektowym z uwagi na załamania trasy i możliwe niewielkie zmiany tej długości uzależnione od zastosowanych rozwiązań projektowych. Dodatkowo należy uwzględnić przebudowę skrzyżowania z drogą gminną Nr 108749B w jej pasie drogowym, w celu dostosowania parametrów tego skrzyżowania do obowiązujących warunków technicznych dla dróg oraz planowanej stałej organizacji ruchu po zrealizowaniu inwestycji. Z uwagi na szczupłość terenu pod przyszły pas drogowy i istniejące zagospodarowanie terenu oraz lokalizację istniejącego uzbrojenia, rozbudowa powinna zostać wykonana w zakresie jak najmniejszych wywłaszczeń pod pas drogowy, jednak z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, odwodnienia drogi oraz zagospodarowania terenu pasa drogowego w przyszłości.
Zamówienie obejmuje również roboty branżowe na wszystkich zadaniach:
- branża elektryczna – usunięcie kolizji z nadziemnymi i podziemnymi liniami elektroenergetycznymi oraz w razie konieczności zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych. Nie przewiduje się budowy nowych linii oświetleniowych;
- branża telekomunikacyjna – ewentualne usunięcie kolizji lub zabezpieczenie istniejących linii telekomunikacyjnych. Należy usunąć te kolizje w uzgodnieniu i zgodnie z wytycznymi itp. zarządców tych sieci poprzez zaprojektowanie i zabezpieczenie lub przełożenie tych linii albo wykonanie ich nowych odcinków w rejonie kolizji. Nie przewiduje się budowy kanału technologicznego na zadaniu polegającym na rozbudowie i przebudowie drogi gminnej Siekluki – Siedlece z uwagi na długość nie przekraczającą 1000mb. Na pozostałe zadania tj. „a” i „b” Zamawiający będzie się ubiegał o fakultatywne wyłączenie stosowania art. 39 ust. 6 ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych i zwolnienie przez właściwego ministra do spraw informatyzacji na wniosek zarządcy drogi z budowy kanałów technologicznych na tych zadaniach, jednak należy przewidzieć i wycenić ewentualną budowę kanałów technologicznych na wypadek, gdyby zarządca drogi nie uzyskał od właściwego ministra zwolnienia od konieczności ich budowy;
- branża sanitarna – Podczas rozbudowy drogi Siekluki – Siedlece zachodzi konieczność przełożenia lub budowy nowego odcinka wodociągu gminnego poza korpusem projektowanej drogi, z uwagi na jego kolizję z projektowaną nawierzchnią bitumiczną jezdni drogi głównej.
- nie wyklucza się, że może wystąpić konieczność usunięcia innych kolizji z istniejącym uzbrojeniem, w tym nie zainwentaryzowanym na kopiach map zasadniczych, na których opracowano koncepcje zagospodarowania terenu;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
• opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym - załącznik nr 8a do SWZ,
• projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8384910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9438220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8384910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008126918
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 183
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO MOSTOWE "MAKSBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8384910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- "Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku garażowego z przeznaczeniem na rowery w Łomazach przy ul. Robotniczej"
- Opracowanie Koncepcji Programowej budowy obwodnicy miejscowości Bogaczów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 288
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
- Rozbudowa odcinka drogi powiatowej 1322B na terenie Gminy Dąbrowa Białostocka w powiecie sokólskim
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.