eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce"Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2023"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce Szkoła Podstawowa nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000966234

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jurajska 7

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-640

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp25.kielce.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp25.kielce.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3edd68b-877d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00164844/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 w Kielcach w roku kalendarzowym 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-f24b9fca-7920-11ed-b4ea-f64d350121d2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/02/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 386708,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego w Kielcach w roku kalendarzowym 2023 na trasie; miejsce zamieszkania – szkoła – miejsce zamieszkania, wg poniższego harmonogramu:
TRASA nr 1:
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Jurajska 7 – ul. Batalionów Chłopskich 360, przez ul. Piekoszowską do pętli MZK i powrót.
Ilość dzieci – wg planu zajęć.
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 20 km
Dowożenie: 2 kursy – godz.: 6.30, 7.30
Łączna długość trasy – 2 kursy x 20 km = 40 km.
TRASA nr 2:
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Jurajska 7 – ul. Kruszelnickiego (pętla MZK) przez ul. Transportowców i powrót tą samą trasą.
Ilość dzieci – wg planu zajęć
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 17 km
Dowożenie: 2 kursy – godz.: 6.30, 7.30
Łączna długość trasy – 2 kursy x 17 km = 34 km.
TRASA nr 3 :
Plac Szkoły Podstawowej Nr 25 im. Kornela Makuszyńskiego ul. Jurajska 7 – ul. Piekoszowska,
ul. Kruszelnickiego (pętla MZK), ul. Transportowców, dalej ulicą Batalionów Chłopskich do pętli MZK
i powrót.
Ilość dzieci – wg planu zajęć.
Środek transportu – autobus
Długość trasy – 25 km
Dowożenie: 4 kursy – godz.: 8.15 , 9.15 , 10.05 , 11.05
Odwożenie: 7 kursów – godz.: 12.05 , 13.05, 14.05, 15.05, 16.00, 16.50, 17.40
Łączna długość trasy – 11 kursów x 25 km = 275 km

Łączna dzienna liczba kursów do wykonania przez Przewoźnika: 15
Niezbędna liczba autobusów do wykonania zamówienia: 2
Łączna dzienna długość trasy do pokonania przez Przewoźnika: 349 km
Planowana łączna dzienna liczba dowożonych uczniów: 125
UWAGA:
zakres przedmiotu zamówienia może ulec zmianie po opracowaniu szczegółowego planu zajęć lekcyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.U "MEGA TRANS" S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657 291 77 31

7.3.4) Miejscowość: Morawica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.