eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerniejewoModernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNIEJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259525

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 8

1.5.2.) Miejscowość: Czerniejewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-250

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 429 13 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@czerniejewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerniejewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc263fc4-0b58-483e-9bad-537a46f0a9c4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc263fc4-0b58-483e-9bad-537a46f0a9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523072

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066080/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467289

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.12.2024.SP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175954,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja boiska Orlik w miejscowości Czerniejewo obejmuje:
1. Wymianę elementów oświetlenia: wymiana opraw oświetleniowych na LED (20 szt.) wraz z wykonaniem projektu oświetlenia.
2. Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego: Czyszczenie wysokociśnieniowe nawierzchni poliuretanowej (620 m2), warstwa spajajaco-gruntujaca z istniejąca nawierzchnia (620 m2), wykonanie warstwy z SBR spojonego poliuretanem gr 10mm (620 m2), wykonanie natrysku w kolorze ceglasto czerwonym (620 m2) - warstwa użytkowa (ścieralna) to mieszanina granulatu EPDM barwionego w masie i lepiszcza barwionego poliuretanowego w proporcjach ustalonych przez producenta systemu. Warstwa użytkowa jest układana jest mechanicznie metodą natrysku ciśnieniowego, bezspoinowo, przy pomocy dedykowanego urządzenia (natryskiwarki) Grubość warstwy użytkowej wynosi 2-3mm. Ustalono kolor nawierzchni: ceglasto -czerwony. UWAGA: Wymaga się zastosowania granulatu EPDM barwionego w masie - nie dopuszcza się granulatów barwionych powierzchniowo, wykonanie malowania linii boisk do siatkówki i koszykówki (1 kpl.), remont koszy do koszykówki: wymiana tablic wraz z ramami oraz obręczy do koszykówki (2 kpl.).
3. Wymianę elementów ogrodzenia: wymiana słupków ogrodzeniowych, wraz z wymianą fundamentów i demontażem i ponownym montażem kostki brukowej.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w:
a) dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik Nr 9 do SWZ,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (SSTWiOR) stanowiącej Załącznik Nr 10 do SWZ.
c) przedmiarze robót stanowiącym Załącznik Nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający może unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp
w sytuacji, gdy oferta, została odrzucona z uwagi na przesłankę z art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c
ustawy Pzp. Zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający zawiadamia o unieważnieniu
postępowania równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne
i prawne. W tym przypadku „elementem” takiego zawiadomienia jest informacja o tym,
że jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp
z uwagi na to iż Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowych środków
dowodowych. Skutkuje to zatem unieważnieniem postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161991,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161991,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.