Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (cz. 1: cztery zeszyty Kwartalnika, cz. 2: Komentarz)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przy Rondzie 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (cz. 1: cztery zeszyty Kwartalnika, cz. 2: Komentarz)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-383f1743-6740-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00233625/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługi wydawnicze na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (kwartalnik, komentarz)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA-X.2611.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 275447,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 119475 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury:Część 1 - cztery zeszyty Kwartalnika
Przygotowanie do druku w 2023 r. 4 (czterech) zeszytów "Kwartalnika Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury", którego wydawcą jest KSSiP, w tym: dostosowania projektu graficznego okładki i wnętrza publikacji wzorując się na Kwartalniku KSSiP wydawanym w roku 2022, wykonania redakcji tekstu, opracowania merytorycznego i stylistycznego, korekty językowej (j. polski i j. ang.), techniczno-typograficznej, przygotowania spisu treści, wykonania bibliografii załącznikowych dla przesłanych tekstów oraz adiustacji, składu i łamania, a następnie druku tego czasopisma w nakładzie po 1000 (jeden tysiąc) egzemplarzy każdego zeszytu oraz jego dystrybucji, a ponadto indywidualne foliowanie 190 egzemplarzy oraz stworzenie wersji elektronicznej w formacie EPUB, MOBI oraz PDF (indywidualnego pliku dla każdego publikowanego tekstu w obrębie każdego z czterech zeszytów oraz finalnego składu każdego z 4 zeszytów Kwartalnika).
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 83440 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury:Część 2 - Komentarz
Przygotowanie do druku publikacji pt. "Kodeks karny. Komentarz do zmian wprowadzonych od 2015 r. do 2021 r." pod redakcją dra Dariusza Kali i dra Piotra Kosmatego, w tym: opracowanie oprawy graficznej, wykonanie redakcji tekstu, opracowania merytorycznego i stylistycznego, korekty językowej (j. polski), techniczno-typograficznej, przygotowanie spisu treści, wykonanie bibliografii załącznikowych i wykazu skrótów oraz adiustacji, składu i łamania, a następnie druku publikacji w nakładzie 500 egzemplarzy oraz jego dystrybucji, a ponadto indywidualne foliowanie 89 egzemplarzy oraz stworzenie wersji elektronicznej publikacji w formacie EPUB, MOBI oraz PDF.
2. Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy), które stanowią załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79810000-5 - Usługi drukowania
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
79821000-5 - Drukarskie usługi wykańczalnicze
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 36035 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89035,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Wydawnicze VERSUM Lucyna Mynarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371295129
7.3.3) Ulica: ul. Maków 29
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO WYDAWNICZE VERSUM Lucyna Mynarska
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO WYDAWNICZE VERSUM Lucyna Mynarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37411,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Wydawnicze VERSUM Lucyna Mynarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9371295129
7.3.3) Ulica: ul. Maków 29
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO WYDAWNICZE VERSUM Lucyna Mynarska
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO WYDAWNICZE VERSUM Lucyna Mynarska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Narodowego Centrum Nauki
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania z BO pn.: "FontanNowa Huta - przywróćmy Nowej Hucie fontanny".
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- Dostawę specjalistycznych narzędzi do ewakuacji wirnika generatora turbozespołu Siemens SST-300 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy przejazdu rowerowego i przejścia dla pieszych wraz z sygnalizacją świetlną na ul. Półłanki - Program Budowy Ścieżek Rowerowych
- Modernizacja filii CK Dworek Białoprądnicki - KK Wola: budowa zewnętrznej windy, przebudowa otworu drzwiowego, remont pomieszczeń, instalacji wod-kan., c.o., elektrycznej i klimatyzacji.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
- Usługi poligraficzne: Książka Waldemar Łątkowski- Gubernia płocka w okresie intensywnych przemian w gospodarce rolnej XIX wieku.
- Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
- "Druk i dostawa map i wydawnictw promocyjno-informacyjnych MSIT, dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Sytemu Informacji turystycznej 2025 r."
- Usługi druku materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. ,,Imago Mundi-przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.