Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00409410/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00523178/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona – DW 513 od km 0+000 do km 0+175; ul. 1 Maja – DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 55 22 10 200/ 55 22 10 218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/orneta/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona – DW 513 od km 0+000 do km 0+175; ul. 1 Maja – DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd1a5e5c-4f37-4b5f-874f-099a71a17f9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060792/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona DW 513 od km0+000,00 do km0+175,00; ul. 1 Maja - DW 513 OD KM 0+000,00 DO KM 0+140,00 (61-75 pur)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji infrastruktury drogowej: ul. Zielona – DW 513 od km 0+000 do km 0+175; ul. 1 Maja – DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR) w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2.Przedmiot zamówienia składa się z 2 etapów:
a) ETAP I (część projektowa) – wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie ostatecznej decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej.
b) ETAP II (roboty budowlane) – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie DROGI i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu robót wydanej/wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
• opracowanie dokumentacji technicznej na modernizację drogi,
• wytyczenie geodezyjne,
• wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych istniejącej konstrukcji jezdni i zjazdów na posesje,
• wycinki drzew i/lub krzewów kolidujących z inwestycją,
• przebudowę nawierzchni drogi gminnej o przekroju 1x2,
• wykonanie konstrukcji jezdni,
• ustawienie krawężników,
• wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie dróg dla pieszych o nawierzchni z kostki betonowej,
• wykonanie zjazdów,
• podłączenie/przebudowa skrzyżowania z drogą wojewódzką i powiatową,
• zabezpieczenie kabli telefonicznych i energetycznych rurami osłonowymi
• wykonanie odwodnienia/budowa kanalizacji deszczowej
• usunięcie/przebudowę ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych gestorów sieci,
• usunięcie przeszkód oraz ograniczeń architektonicznych terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz możliwość z ich korzystania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji zgodnie z definicją „projektowania uniwersalnego”,
• wyprofilowanie terenu przyległego,
• regulacja wysokościowa nowych oraz istniejących urządzeń – studni, zasuw wodociągowych itp.,
• korytowanie na całej szerokości jezdni, zjazdów i dróg dla pieszych,
• sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu,
• sporządzenie stałej organizacji ruchu,
• oznakowanie drogi zgodnie z projektem stałej organizacji,
• sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
4. Szczegółowy opis, zawiera: SWZ, Program Funkcjonalno - Użytkowy Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Projekt umowy – załącznik Nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2207782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2207782,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2207782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7432036913
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
VIAPROJECT Usługi projektowe i doradztwo Beata Łomecka - wykonanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2207782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 441 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.