Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302432/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2022/2023 z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRYBÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892268
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jakubowskiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Grybów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrybow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrybow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/grybow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2022/2023 z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7513396d-1952-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005908/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Grybów w sezonie zimowym 2022/2023 z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302432/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.ZP.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Binczarowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 290 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 78300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Florynka + Wawrzka.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 280 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 75600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Cieniawa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 280 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 75600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Kąclowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 280 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 75600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Krużlowa Niżna + Chodorowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 250 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Krużlowa Wyżna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 250 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 67500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa I (lewa strona drogi powiatowej Królowa Górna – Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K).1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 350 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 94500,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Ptaszkowa II (prawa strona drogi powiatowej Królowa Górna - Ptaszkowa - Grybów: ul. bez nazwy nr 1575 K).1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 350 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 94500,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Polna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 280 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 75600,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stara Wieś.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 280 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 75600,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Stróże+ Wyskitna.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 320 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 86400,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12. Zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Siołkowa.1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przejezdności na drogach gminnych w okresie zimowym 2022/2023 zgodnie z przyjętymi standardami poprzez odśnieżanie jezdni, zwalczanie śliskości zimowej, udrożnienie dróg w przypadku powstałych zasp na drogach gminy Grybów w ilości 310 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 83700,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił jedyną ofertę złożoną na w/w część.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59508,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59508,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Kmak - Roboty Ziemne "TOMI"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381778673
7.3.3) Ulica: Binczarowa 251
7.3.4) Miejscowość: Florynka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-14 do 2023-04-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72576,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72576,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witold Gaborek - Firma Budowlana "STUCCO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342875082
7.3.3) Ulica: Cieniawa 297
7.3.4) Miejscowość: Ptaszkowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-333
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
jakie przetargi wygrała firma
Tomasz Kmak - Roboty Ziemne " TOMI "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72576,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-14 do 2023-04-14Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57456,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57456,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Gruca - Firma Usługowo-Transportowa "KOP-TRANS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381007645
7.3.3) Ulica: Kąclowa 31
7.3.4) Miejscowość: Grybów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Witold Gaborek - Firma Budowlana " STUCCO "
jakie przetargi wygrała firma
Witold Gaborek - Firma Budowlana " STUCCO "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57456,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-14 do 2023-04-14Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Obrzut - Usługi Sprzętowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381164020
7.3.3) Ulica: Mogilno 93
7.3.4) Miejscowość: Mogilno
7.3.5) Kod pocztowy: 33-326
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Gruca - Firma Usługowo - Transportowa " KOP - TRANS "
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Gruca - Firma Usługowo - Transportowa " KOP - TRANS "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-14 do 2023-04-14Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką - Robert Chronowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381361051
7.3.3) Ulica: Kruzlowa Wyżna 133
7.3.4) Miejscowość: Kruzlowa Wyżna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-325
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Obrzut - Usługi Sprzętowe
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Obrzut - Usługi Sprzętowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-14 do 2023-04-14Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił jedyną ofertę złożoną na w/w część. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie wyznaczonym na składanie ofert, wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Marcin Niepsuj, Firma Usługowa z siedzibą: Polna 284, 33-331 Stróże, za cenę brutto 82 600,00 zł. Złożona oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia na część nr 9, tj. 75 600,00 zł. której Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66225,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66225,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66225,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Działalność Usługowo-Handlowa Transport, Usługi Świadczone Koparką - Robert Chronowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381361051
7.3.3) Ulica: Krużlowa Wyżna 133
7.3.4) Miejscowość: Kruzlowa Wyżna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-325
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, CHRONOWSKI ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, CHRONOWSKI ROBERT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66225,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-14 do 2023-04-14Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił jedyną ofertę złożoną na w/w część. Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.5.2025 Wykonanie nawierzchni betonowej z betonu C30/37 w ciągu dróg gminnych na terenie gminy Grybów
- IR.ZP.271.4.2025 Remont drogi gminnej nr 294809K "Kąclowa - Nalepówki na Jałowce" w km od 0+000 do 1+180 w miejscowości Kąclowa, gmina Grybów
- IR.ZP.271.3.2025 Sukcesywna dostawa na rzecz Gminy Grybów wyrobów betonowych, żelbetowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2025
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.