Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00412806/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00420738/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana (demontaż oraz montaż nowych) ciepłomierzy znajdujących się w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez TBS "Zieleń Miejska" sp. z o.o. w Pruszkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16e5729c-88b1-4827-bfb9-b307362780e41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana (demontaż oraz montaż nowych) ciepłomierzy znajdujących się w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych administrowanych przez TBS "Zieleń Miejska" sp. z o.o. w Pruszkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16e5729c-88b1-4827-bfb9-b307362780e4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
– wymianę ciepłomierzy Dn 15 w ilości ok. 561 sztuk,
– demontaż starych ciepłomierzy znajdujących się w kotłowniach, węzłach cieplnych i kanale technicznym, dostarczenie
i montaż w ich miejsce nowych ciepłomierzy z modułem radiowym (ciepłomierz ultradźwiękowy),
– zaplombowanie nowo zamontowanych ciepłomierzy plombą zaciskową ołowianą,
– sporządzenie protokołu, z zawartą data wymiany ciepłomierzy, numerami ciepłomierzy oraz stanami nowo założonych ciepłomierzy
– sprawdzenie szczelności połączeń przyłącza i ciepłomierzy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258556,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258556,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techem - Techniki Pomiarowe So. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790041243
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHEM" - TECHNIKI POMIAROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TECHEM" - TECHNIKI POMIAROWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Zakup i dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.