Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445598/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów, z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.mazur@lcit.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/168646/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów, z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d5dad3e-0c83-49cf-82cf-4d78211cd049
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094252/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zakup usługi wsparcia technicznego dla posiadanych serwerów DELL i HPE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445598
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.42.2024.IWM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78670,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów, z podziałem na części:Część I: Usługa wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów firmy DELL (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SWZ).
Usługa będzie świadczona przez Producenta w następujących lokalizacjach:
- ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin – budynek UMWL,
- ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin – budynek Urzędu Wojewódzkiego – pomieszczenie serwerowni.
Usługa wsparcia technicznego Producenta dla urządzeń firmy DELL posiadanych przez Zamawiającego (opisanych w Tabeli nr 1 w pozycjach 1-6, w Załączniku nr 1a do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla części I postępowania) obejmująca co najmniej poniższy zakres usług:
- bezpośredni, rejestrowany dostęp do centrum pomocy technicznej producenta przez 24 godziny na dobę, umożliwiający bezpośrednie, samodzielne otwieranie przez zamawiającego zgłoszeń serwisowych w centrum pomocy technicznej producenta bez limitu na ilość zapytań,
- wymianę dysku obejmującą opcję „zachowaj swój dysk” (w przypadku awarii nośnika danych – dysku twardego, serwis producenta wymienia nośnik bez konieczności zwrotu uszkodzonego nośnika) przez cały okres wsparcia,
- naprawę uszkodzonego urządzenia w miejscu instalacji (on-site),
- możliwość telefonicznego zgłaszania problemu w trybie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu oraz przesyłanie zgłoszeń serwisowych 24 godziny na dobę poprzez wskazany serwisowy adres mailowy Producenta lub autoryzowanego serwisu Producenta,
- reakcja serwisu Producenta w siedzibie Zamawiającego w przypadku awarii sprzętu powinna nastąpić w terminie do następnego dnia roboczego następującego po zdiagnozowaniu przez Producenta lub autoryzowanego serwisu Producenta problemu i uznaniu, że pomoc w siedzibie Zamawiającego jest niezbędna,
- usługa powinna zapewniać co najmniej dostęp do najnowszego oprogramowania sprzętowego urządzeń, możliwość pobrania najnowszego oprogramowania ze strony producenta,
- możliwość automatycznego wykrywania i raportowania usterek,
- wsparcie dla środowisk Hypervisor, Operating Enviroment Software oraz OS.
2 . Usługa będzie świadczona zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ oraz warunkami licencyjnymi producenta urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć warunki licencyjne producenta najpóźniej w dniu uruchomienia Usługi. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Umowy (Załącznik nr 3a do SWZ), a postanowieniami zawartymi w warunkach licencyjnych producenta urządzeń, rozstrzygające znaczenie mają postanowienia Umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I postępowania stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 68826,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów, z podziałem na części:Część II: Usługa wsparcia technicznego Producenta dla posiadanych przez Zamawiającego serwerów firmy HPE (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1b do SWZ).
Usługa będzie świadczona przez Producenta w następujących lokalizacjach:
- ul. Artura Grottgera 4, 20-029 Lublin – budynek UMWL,
- ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin – budynek Urzędu Wojewódzkiego – pomieszczenie serwerowni.
Usługa wsparcia technicznego Producenta dla urządzeń firmy Hewlett Packard Enterprise posiadanych przez Zamawiającego (opisanych w Tabeli nr 1 w pozycjach 1-2, w Załączniku nr 1b do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla części II postępowania) obejmująca co najmniej poniższy zakres usług:
- bezpośredni, rejestrowany dostęp do centrum pomocy technicznej producenta przez 24 godziny na dobę, umożliwiający bezpośrednie, samodzielne otwieranie przez zamawiającego zgłoszeń serwisowych w centrum pomocy technicznej producenta bez limitu na ilość zapytań,
- wymianę dysku obejmującą opcję „zachowaj swój dysk” (w przypadku awarii nośnika danych – dysku twardego, serwis producenta wymienia nośnik bez konieczności zwrotu uszkodzonego nośnika) przez cały okres wsparcia,
- naprawę uszkodzonego urządzenia w miejscu instalacji (on-site),
- możliwość telefonicznego zgłaszania awarii w trybie minimum 8 godzin na dobę 5 dni roboczych w tygodniu oraz przesyłanie zgłoszeń serwisowych 24 godziny na dobę poprzez wskazany serwisowy portal internetowy Producenta,
- przybycie na miejsce i czas reakcji serwisu w ramach usługi wymiany sprzętu powinno nastąpić w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia problemu i jego potwierdzenia przez Producenta,
- dostęp do najnowszego oprogramowania sprzętowego urządzeń, możliwość pobrania najnowszego oprogramowania ze strony producenta, a w przypadku zakończenia wsparcia sprzętowego świadczonego przez producenta dla elementów infrastruktury Zamawiającego, zapewnienie dostępu do najnowszego oprogramowania sprzętowego urządzeń, umożliwiającego ich poprawną pracę.
3. Usługa w zakresie części II, będzie świadczona zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1b do SWZ oraz warunkami licencyjnymi producenta urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć warunki licencyjne producenta najpóźniej w dniu uruchomienia Usługi. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Umowy (Załącznik nr 3b do SWZ), a postanowieniami zawartymi w warunkach licencyjnych producenta urządzeń, rozstrzygające znaczenie mają postanowienia Umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II postępowania stanowi Załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 9844,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93726,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93726,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223088543
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 98
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93726,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NGROUP Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182039214
7.3.3) Ulica: 3 Maja 84A
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania zamówienia:
- dla Części I postępowania: Uruchomienie usługi nastąpi w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. Okres objęcia wsparciem technicznym: od dnia uruchomienia Usługi do dnia 02.08.2025 r.
- dla Części II postępowania: Uruchomienie usługi nastąpi w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. Okres objęcia wsparciem technicznym: od dnia uruchomienia Usługi do dnia 14.07.2025 r.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Przedłużenia wsparcia producenta dla oprogramowania NetIQ IDM.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa systemu ochrony przed wyciekami informacji Forcepoint DLP Suite
- KR-01/26/24, Zakup wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego Red Hat
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.