Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440132/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00453477/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430067965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czechowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815327031
1.5.8.) Numer faksu: 815324947
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/578bc75d-2034-4c57-8026-1c4d02523f301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d97524-5f3b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523197
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00167110/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440132/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EA.270.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189472,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony i dozoru mienia w okresie 01.01.2023 r. – 31.12.2023 r. realizowana w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej terenów, obszarów, obiektów i urządzeń stanowiących jego wyposażenie. Dodatkowo podczas realizacji zamówienia wymagana jest obsługa portierni, w tym centrali telefonicznej, tj. odbieranie telefonów i łączenie rozmów z wydziałami merytorycznymi.
Ww. usługa dotyczy posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie (RDLP) przy ul. Czechowskiej 4. Na terenie posesji znajduje się budynek biurowy trzypiętrowy z podpiwniczeniem o powierzchni 2600 m2 oraz jednopiętrowy budynek biurowo – garażowy o powierzchni 630,15 m2. Obiekt wyposażony jest w monitoring elektroniczny obejmujący kamery zewnętrzne i wewnętrzne oraz centralę umiejscowioną na portierni budynku biurowego. Na terenie nieruchomości znajdują się trzy parkingi. Dwa parkingi wewnętrzne udostępniane są za pomocą szlabanów sterowanych z portierni w tym jeden zamykany na automatyczną bramę. Jeden parking zewnętrzny niestrzeżony ogrodzony i zamykany na bramę, do której klucze posiadają osoby uprawnione do korzystania z parkingu.
Planowana liczba godzin do świadczenia usługi przez Wykonawcę w ramach zamówienia wynosi: 7000 h.
RDLP w Lublinie zatrudnia na etacie pracownika, który realizuje zadania ochrony w godz. 7.00 – 15.00 w dni powszednie.
Zakres zamówienia dot. czasu, w którym na stanowisku pracy nie ma pracownika RDLP, a w szczególności:
-od godz. 15.00 do 7.00 dnia następnego w dni powszednie,
-całodobowo w weekendy i dni świąteczne,
-w innych terminach wskazanych wcześniej przez Zamawiającego obejmujących m.in. urlop, szkolenia i inne nieprzewidziane absencje pracownika RDLP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98341120-2 - Usługi portierskie
85312310-5 - Usługi dozoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161868,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239960,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161868,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEMLING SECURITY Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833016565
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 309
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161868,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, wynosi 284 208,00 zł netto.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.