eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Charłupia Mała, ul. Kościelna, Stawiszcze, Wiechucice (Zalesie), na terenie Gminy Sieradz



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Charłupia Mała, ul. Kościelna, Stawiszcze, Wiechucice (Zalesie), na terenie Gminy Sieradz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 827 55 50

1.5.8.) Numer faksu: 43 822 32 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugsieradz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsieradz.e-zp.finn.pl/procurements/99/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Charłupia Mała, ul. Kościelna, Stawiszcze, Wiechucice (Zalesie), na terenie Gminy Sieradz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2be35d72-e459-4e40-b988-a56dd154b833

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523211

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039914/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Charłupia Mała, ul. Kościelna, Stawiszcze, Wiechucice - Zalesie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427270

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFZ.271.1.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 157225,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Charłupia Mała, ul. Kościelna, Stawiszcze, Wiechucice (Zalesie), na terenie Gminy Sieradz, w podziale na trzy części:
a) Część Nr 1 – wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Charłupia Mała, ul. Kościelna
b) Część Nr 2 - wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Stawiszcze
c) Część Nr 3 –wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Wiechucice (Zalesie)
2) Przedmiotem zamówienia Części Nr 1 jest wykonanie oświetlenia ulicznego polegające na budowie napowietrznej linii oświetlenia ulicznego niskiego napięcia w miejscowości Charłupia Mała ul. Kościelna, na dz. nr ew. 120/1 i 115 obręb Charłupia Mała, o długości 299 m.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - załączniki Nr 9, 10, 11 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest także m.in.: zapewnić obsługę geodezyjną, ponieść opłaty za zajęcia pasa drogowego oraz wykonać inne obowiązki wynikające z uzgodnień stanowiących załączniki do projektu budowlanego.
4) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności związane z montażem i stawianiem słupów linii napowietrznej,
- czynności związane z montażem przewodów linii napowietrznej,
- czynności związane z montażem opraw oświetleniowych,
- czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z wykonywaniem prac porządkowych.
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 39979,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Charłupia Mała, ul. Kościelna, Stawiszcze, Wiechucice (Zalesie), na terenie Gminy Sieradz, w podziale na trzy części:
a) Część Nr 1 – wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Charłupia Mała, ul. Kościelna
b) Część Nr 2 - wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Stawiszcze
c) Część Nr 3 –wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Wiechucice (Zalesie)
2)Przedmiotem zamówienia Części Nr 2 jest wykonanie oświetlenia ulicznego polegające na budowie napowietrznej linii oświetlenia ulicznego niskiego napięcia w miejscowości Stawiszcze, na dz. nr ew. 193, 235/1 i 234/2 obręb Stawiszcze, o długości 284 m.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - załączniki Nr 9, 10, 11 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest także m.in.: zapewnić obsługę geodezyjną, ponieść opłaty za zajęcia pasa drogowego oraz wykonać inne obowiązki wynikające z uzgodnień stanowiących załączniki do projektu budowlanego.
4) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności związane z montażem i stawianiem słupów linii napowietrznej,
- czynności związane z montażem przewodów linii napowietrznej,
- czynności związane z montażem opraw oświetleniowych,
- czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z wykonywaniem prac porządkowych.
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.5.) Wartość części: 58734,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowościach Charłupia Mała, ul. Kościelna, Stawiszcze, Wiechucice (Zalesie), na terenie Gminy Sieradz, w podziale na trzy części:
a) Część Nr 1 – wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Charłupia Mała, ul. Kościelna
b) Część Nr 2 - wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Stawiszcze
c) Część Nr 3 –wykonanie oświetlenia ulicznego w miejscowości Wiechucice (Zalesie)
2)Przedmiotem zamówienia Części Nr 3 jest wykonanie oświetlenia ulicznego polegające na budowie napowietrznej linii oświetlenia ulicznego niskiego napięcia w miejscowości Wiechucice (Zalesie), na dz. nr ew. 232, 268 i 380 obręb Wiechucice, o długości 474 m.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - załączniki Nr 9, 10, 11 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest także m.in.: zapewnić obsługę geodezyjną, ponieść opłaty za zajęcia pasa drogowego oraz wykonać inne obowiązki wynikające z uzgodnień stanowiących załączniki do projektu budowlanego.
4) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5) a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- czynności związane z montażem i stawianiem słupów linii napowietrznej,
- czynności związane z montażem przewodów linii napowietrznej,
- czynności związane z montażem opraw oświetleniowych,
- czynności związane z obsługą urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
- czynności związane z wykonywaniem prac porządkowych.
b) Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

4.5.5.) Wartość części: 58511,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37539,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59141,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37539,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271189835

7.3.4) Miejscowość: Biadaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37539,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51109,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64663,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51109,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271189835

7.3.4) Miejscowość: Biadaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51109,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52391,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79697,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52391,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Ratajczyk INSTALATORSTWO I POMIARY ELEKTRYCZNE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271189835

7.3.4) Miejscowość: Biadaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 98-260

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52391,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.