eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, O MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 Mg



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, O MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 Mg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790007148

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 38

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 610 25 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dm@puk.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.puk.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pukelk.ezamawiajacy.pl/pn/pukelk/demand/171618/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, O MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 Mg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7c6add6-1e4c-4835-876d-f44f369db7ae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00234679/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa pojazdu do odbioru odpadów do 3,5 t (2024)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUK/Ełk/4/2251/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 279180,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKUP I DOSTAWA POJAZDU WRAZ Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ DO ODBIORU ODPADÓW, O MASIE CAŁKOWITEJ DO 3,5 Mg

Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia nie starszy niż 2024 rok wraz z zabudową do odbioru odpadów. Dopuszcza się możliwość zastosowania zabudowy używanej, całkowicie zregenerowanej.




PODWOZIE:
1. Rok produkcji nie straszy niż 2024
2. Przebieg: nie większy niż 50 km
3. Dopuszczalna masa całkowita do 3 500 kg
4. Moc silnika: minimum 140 KM,
5. Paliwo: olej napędowy
6. Skrzynia biegów: manualna
7. Ilość miejsc w kabinie: 3
8. Klimatyzacja
9. Napęd: 4x2
10. Rozstaw osi: maksimum 2 800 mm
11. Ilość osi: 2
12. Typ zawieszenia przód : niezależne zawieszenie kół przednich z elementami resorującymi typu – sprężyny śrubowe
13. Typ zawieszenia tył – resor
14. Kamera wsteczna/cofania: tak
15. Kolor : Biały
16. Fotel kierowcy amortyzowany
17. Lusterka elektryczne
18. Zamek centralny z pilotem


ZABUDOWA POJAZDU - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
Wymagania wspólne dla zabudowy nowej lub po regenaeracji

1. Pojemność: nie większa niż 5 m3 nie mniej niż 4,5m3
2. Typ wrzutu: zintegrowany
3. Obsługiwane pojemniki: 120l - 1100l /,
4. Załadunek pojemników: grzebień, ramiona do pojemników 1100 l
5. Ilość komór: 1
6. Zabudowa min. stalowa, z metalowym zadaszeniem i płytą nagarniającą pracująca w cyklu automatycznym
7. Opróżnianie zabudowy poprzez kiprowanie
8. Kolor zabudowy z palety RAL 2004
9. Pasy odblaskowe z boku i z tyłu zabudowy.
10. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu pojazdu.
11. Boczne osłony zabezpieczające („antyrowerowe”) i nadkola.
Wymagania dodatkowe zabudowy używanej : całkowita regeneracja polegająca na:
* wymianie elementów przesuwnych / ślizgi / prasy i ściany wypychowej,
* sprawdzeniu i niezbędnej regeneracji instalacji elektrycznej zabudowy
* zastosowaniu świateł roboczych LED z doświetleniem boków i tyłu zabudowy
* sprawdzeniu i regeneracji siłowników zabudowy
* sprawdzenie i ewentualna wymiana istotnych elementów zabudowy: podłoga, ściana
wypychowa

GWARANCJA:

Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia w wymiarze:
• POJAZD / PODWOZIE / min 12 miesięcy - realizowana przez Autoryzowany Serwis producenta zgodnie z warunkami producenta.
Autoryzowany serwis dla pojazdu powinien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego.

• ZABUDOWA min 12 m-cy - realizowana przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego w ramach serwisu mobilnego lub we wskazanym serwisie przez Wykonawcę, której bieg rozpoczyna się dnia następnego po podpisaniu protokołu odbioru.

W ramach udzielonej gwarancji na zabudowę Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu udzielonej gwarancji. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązków z tytułu gwarancji i rękojmi, Zamawiający ma prawo powierzyć usuniecie wady osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy.
W przypadku, gdy przedmiot objęty gwarancją był już naprawiany przez Wykonawcę i wystąpiła taka sama wada tego przedmiotu, lub był już naprawiany przez Wykonawcę trzy razy i wystąpiła kolejna wada tego przedmiotu - Zamawiającemu może żądać dostarczenia rzeczy wolnej od wad (wymiany rzeczy na wolną od wad), lub prawo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu zapłaconego wynagrodzenia; odstąpienie od umowy może nastąpić w takim przypadku w terminie 30 dni od dnia spełnienia przesłanek warunkujących odstąpienie od umowy.
Naprawa gwarancyjna powinna rozpocząć się w czasie max 24 godz. od momentu zgłoszenia mailem lub telefonicznie. Całkowity koszt naprawy gwarancyjnej / dojazd, części, robocizna / leży po stronie Wykonawcy.
W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 7 dni, Wykonawca zobowiązany będzie podstawić do siedziby Zamawiającego równoważny / tej samej kategorii / pojazd zastępczy.

Jeżeli przy opisie zamówienia wskazano na konkretne normy, znaki towarowe lub inne zwroty identyfikujące produkt – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343391,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343391,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SHN PRESS sp. zo. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971727826

7.3.3) Ulica: Jemiołowa 8

7.3.4) Miejscowość: STANOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343391,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.