Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490747/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w Warszawie od stycznia do grudnia 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jraczyk@zgnwola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d9001e4-ed0b-4fdf-a5f4-070ef983aa291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy zasobami stanowiącymi własność i współwłasność Miasta Stołecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w Warszawie od stycznia do grudnia 2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d9001e4-ed0b-4fdf-a5f4-070ef983aa29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050622/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych w terminie styczeń 2025 r. - czerwiec 2026 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.101.2024.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 148019,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w
Warszawie.
Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem dotyczy sprzątania powierzchni wewnętrznej, terenów zewnętrznych
utwardzonych oraz terenów zewnętrznych zielonych. Usługi sprzątania posesji i terenów należy realizować na zasadach
określonych w projektowanych postanowieniach umowy załączonych do SWZ.
Zamawiający wymaga aby wykonawca świadczył usługę sprzątania min. 2 osobami zatrudnionymi w ramach 1 etatu np.:
1 osoba na 0,25 etatu i 1 osoba na 0,75 etatu lub
1 osoba na 0,5 etatu i 2 osoby na 0,25 etatu lub
4 osoby na 0,5 etatu
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnione z powodu: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Cena jedynej ważnej oferty złożonej przez firmę „SKROMAK" sp. z o.o., ul. Górczewska 80 lok. 18, 01-401 Warszawa NIP: 522000374, przekracza o 249 579,61 zł brutto kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Z postępowania odrzucona została oferta firmy:
AKRU CAR Łukasz Olszewski, ul. Arkuszowa 45, 01-934 Warszawa NIP: 1182006249, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 – „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Wykonawca złożył ofertę do niewłaściwego zamawiającego oraz na niewłaściwy przedmiot zamówienia. Załączony do oferty formularz ofertowy zaadresowany jest na „Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz, ul. Marii Kazimiery 1, 01-641 Warszawa”, oraz dotyczy postępowania na „świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznej budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
w dwóch częściach :
część 1 - Sprzątanie powierzchni terenów zewnętrznych
część 2 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych budynków”.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Realizacja w latach 2025-2027 badań lotniczo- lekarskich personelu lotniczego KGP i CPKP BOA
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Al. Ujazdowskie 18 m 12 (ADK-6), część nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) w podziale na 2 części
- "Zakup odczynników do badania techniką aCGH wraz z dzierżawą sprzętu (termocykler, piec hybrydowy, mieszadła magnetyczne 2 sztuki, komory do płukania, komputer z oprogramow do analizy mikromacierzy)"
- Dostawa gazików do dezynfekcji skóry.
- Dostawa kleju tkankowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: E. Plater 30 m 8 i 16 część nr 2: Marszałkowska 20/22 m 91a (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości"
- "KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2025 R. DO 31.12.2025 R."
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Malhowicach
- KOMPLEKSOWE UTRZYAMNIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.