eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRoboty budowlane na parterze w budynku C Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na parterze w budynku C Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 349-84-00

1.5.8.) Numer faksu: 52 375-30-77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2769982e-d73d-456b-8000-a7b970f3449c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane na parterze w budynku C Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2769982e-d73d-456b-8000-a7b970f3449c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213608/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty budowlane na parterze w budynku C Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPT.2370.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1900000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na parterze w budynku C Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót (stanowi materiał pomocniczy), wg podziału na poszczególne branże:
a) Branża architektoniczna,
b) Branża sanitarna,
c) Branża elektryczna.
Roboty budowlane na parterze w budynku C Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy należy wykonać, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca do wyceny powinien uwzględnić wszystkie prace potrzebne do całkowitej realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiary robót są tylko materiałami pomocniczymi. Jeżeli Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej (pkt. 2.6 SWZ) uzna, że konieczne jest uwzględnienie prac i materiałów nieuwzględnionych w dokumentacji, powinien przyjąć je do wyceny. Jeżeli wykonawca uzna, że w danej pozycji należy zwiększyć ilość materiału, sprzętu lub robocizny powinien uwzględnić to przy wycenie przedmiotu umowy (np. równanie ścian tynkiem w celu uzyskania kątów prostych niezbędnych do uzyskania efektu zgodnie ze sztuką budowlaną).
Zamawiający wymaga, aby zastosowane materiały oraz wyposażenie budynku były wykonane
z dobrej jakości materiałów w związku ze specyfiką użytkową obiektu, odporne na uszkodzenia i trwałe.
Wszystkie materiały zastosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz dostarczone wyposażenie muszą zostać przedstawione przez Wykonawcę w postaci karty materiałowej do pisemnej akceptacji przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostosował obecną instalację centralnego ogrzewania prowadzącą z węzła cieplnego do nowych nagrzewnic tak aby zapewnić ich prawidłowe funkcjonowanie. Ze względu na zmianę odbiorników ciepła ( tj. z grzejników na aparaty grzewczo-wentylacyjne ) należy uwzględnić w kosztach realizacji zadania wymianę wymiennika płytowego na wymiennik o wydajności większej o 50% od obecnego. Wszelkie informacje odnośnie parametrów istniejącego wymiennika ciepła zasilającego obieg grzejnikowy są dostępne na jego tabliczce znamionowej. W obowiązku Wykonawcy leży dobór jego zamiennika jak i współpracującej z nim pompy, która wymuszać będzie obieg czynnika grzewczego w nowym układzie instalacyjnym.
Odcinek rurociągu długości 15 mb łączący węzeł cieplny z pomieszczeniem garażowym
w budynku "C" należy uwzględnić w wymianie.
Węzeł cieplny dysponuje mocą niezbędną dla zasilenia w ciepło przedmiotowego pomieszczenia garażowego w budynku "C".
Wykonawca zadania winien we własnym zakresie ustalić moc grzejników obecnie zabudowanych w instalacji zasilającej garaż w budynku "C".
Wymagana temperatura dla zapewnienia komfortu eksploatacyjnego dla zasilanego garażu
w budynku "C" powinna wynosić minimum 10 st. C.
Właścicielem przedmiotowego węzła cieplnego jest SPPSP. KPEC Bydgoszcz jest właścicielem wyłącznie tzw. modułu przyłączeniowego tego węzła w skład którego wchodzą :
- licznik ciepła
- pierwsze zawory odcinające
- spinka,
- zawór regulacyjny różnicy ciśnień i przepływu.
Tym samym nie ma potrzeby pozyskiwania ze strony KPEC zgody w tym zakresie. Ewentualne zmiany należy uzgodnić z firmą konserwacyjną węzeł.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do wyceny przyjął kanalizację na poziomie posadzki
i pod posadzką oraz studzienki. Pozostała kanalizacja była wykonana wraz z remontem 1 piętra w celu uniknięcia ingerencji w już wyremontowane 1 piętro i nie należy jej ponownie wyceniać. Cała instalacja wodociągowa w garażu prowadząca na wyższe kondygnacje została wykonana wraz z remontem 1 piętra i nie należy jej przyjmować do wyceny. Do wykonania jest brakująca instalacja wodociągowa w garażu oraz węźle cieplnym znajdującym się przy garażu.
Cała instalacja grzewcza w garażu prowadząca na wyższe kondygnacje została wykonana wraz z remontem 1 piętra i nie należy jej przyjmować do wyceny. Do wykonania jest brakująca instalacja grzewcza w garażu oraz ewentualnie w węźle cieplnym znajdującym się przy garażu tak, aby zgodnie z zapisami SWZ zapewnić prawidłowe funkcjonowanie całego systemu grzewczego oraz utrzymanie prawidłowej temperatury wskazanej przez Zamawiającego.
Przy remoncie elewacji należy przyjąć cały budynek C również całą stronę zachodnią tego budynku.
Do wyceny wraz z remontem budynku C należy przyjąć dwie bramy na myjni wewnętrznej
w budynku kwatermistrzowskim, z czego jedna brama musi posiadać drzwi otwierane na zewnątrz z samozamykaczem. Bramy o parametrach zgodnych z zestawieniem stolarki rys. A07/C0, wymiary około wys. 420 cm, szer. 345 cm (należy przed zamówieniem zmierzyć
z natury). Drzwi w bramie wymiary około wys. 200 cm, szer. 90 cm. Bramy te są ujęte
w przedmiarze robót wraz z bramami z garażu budynku C w pozycji nr 20. Z uwagi na specyfikę miejsca montażu ww. bram (myjnia- wilgotne pomieszczenie) bramy te należy wyposażyć
w sprężyny, zawiasy i inne elementy odporne na działanie wody oraz wilgoci.
Do montażu w garażu należy przyjąć 4 sztuki drzwi zgodnie z pozycjami 17-19 w przedmiarze robót, tj. drzwi Dt2 – 1 szt., drzwi Dt3 – 2 szt. oraz drzwi Dpp2 – 1 szt. Zamawiający dołączył do SWZ załącznik nr 12 - A11/BC z zestawieniem stolarki drzwiowej, w której znajdują się parametry oraz załącznik nr 11 - A02/BC obrazujący miejsca montażu drzwi oraz wyburzeń.
Otwory po ześlizgach w garażu należy uzupełnić w taki sposób, aby uzyskać odporność ogniową równą wartości stropu, tj. EI120.
Instalacja rurowa odciągów spalin ma być wykonana ze stali 1.4301. Rurociągi odciągów spalin nie wymagają izolacji.
Kanał wywiewny wentylacji z pomieszczenia sprężarki, tj. pom. 1.2 należy wyprowadzić na dach budynku zgodnie z załącznikiem nr 13 - S01/BC. Kanały nie muszą być izolowane. Istniejące kanały wywiewne zastąpić należy nowymi o takich samych parametrach, tj. wymiary kanału 400x260 mm, wysokość 5000 mm, 2 kratki wentylacyjne, 12 szt. kanałów. Zamawiający dołączył zdjęcia poglądowe obecnych i nowych kanałów, które wykonane są już w wyremontowanym garażu (załącznik nr 15 i 16). Kanały należy wykonać ze stali kwasoodpornej.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył i zamontował w istniejącej szafie Rack znajdującej się na pierwszym piętrze w budynku C rejestrator 32 kanałowy firmy BCS (Zamawiający takie posiada) z zapisem 28 kamer wyposażony w dyski twarde umożliwiające zapis i przechowywanie minimum przez 3 tygodnie obrazu z kamer. Dodatkowo należy dostarczyć i uzbroić istniejącą szafę Rack w urządzenie aktywne zarządzane - Switch PoE 48 portowy - HP Aruba (Zamawiający takie posiada) wyposażone w minimum 4 wkładki mGibc 10 Gb oraz w 4 patchcordy 1-modowe. Wszystkie przewody miedziane (przewody miedziane typu skrętka komputerowa) zakończone w szafie Rack Patch-panelem RJ45. Dodatkowo należy dostarczyć patchcordy umożliwiające połączenie Patchpanela ze Schwitchem. Wszystkie przewody logiczne w tym również od kamer należy przeprowadzić przepustem przez strop na 1 piętrze do istniejącej szafy Rack. Zamawiający informuje, iż rozdzielnia RG-C już istnieje
w garażu budynku C i zasilanie do niej jest już doprowadzone, więc nie należy tych prac przyjmować do wyceny. Należy wykonać rozdzielnie R-1 i zasilić ją kablem o przekroju 5x35. Do wyceny należy również przyjąć zasilanie tablicy TLK, która jest w zakresie opracowania. Zamawiający dołączył do SWZ załącznik nr 14 - E02 z budynku BC obrazujący jej umiejscowienie. Wszystkie projektowane instalacje teletechniczne w budynku C
i zamontowane podczas realizacji robót należy zintegrować z istniejącymi instalacjami teletechnicznymi w innych budynkach. Przy wycenie robót nie należy uwzględniać przewodów zasilających na pierwsze i drugie piętro gdyż zostały one już wyprowadzone. Zamawiający informuje, iż zestawy sufitowe podłączeniowe złącza prądowo-powietrzne typu PowAirBox prod. LEAB, które ma dostarczyć (8 szt.) Wykonawca mają zawierać mocowanie sufitowe wraz zasilaniem oraz przewód prądowo-powietrzny do zasilania pojazdów odpowiedniej długości.
Wraz z remontem budynku C do wyceny należy przyjąć
2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1 Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganymi przepisami prawa oraz treścią niniejszej SWZ.
2.2 Ukończyć roboty budowlane nie później niż do 28 lutego 2025 r.
2.3 Zrealizować co najmniej 60% wartości brutto przedmiotu zamówienia do 20 grudnia 2024 r.
2.4 Udzielić 60 miesięcy gwarancji na wykonane prace oraz zastosowane materiały, urządzenia
i wyposażenie oraz bezpłatny serwis i przeglądy na cały przedmiot umowy w tym na zamontowany sprzęt (dotyczy również wszystkich elementów wymiennych i podlegających zużyciu będących przedmiotem umowy np. akumulatory w lampach oświetlenia awaryjnego, przeglądy nagrzewnic, central wentylacyjnych, bram itp.). Gwarancja biegnie od dnia podpisania protokołu końcowego wykonanych robót.
2.5 Udzielić na przedmiot zamówienia 60 miesięcy rękojmi za wady liczone od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonanych robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2035093,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2431125,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2035093,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „PUBR” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532171729

7.3.3) Ulica: Toruńska 109

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-844

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca nie zawarł takich informacji w ofercie.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2035093,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.