eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup mebli biurowych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli biurowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 70

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-175

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowiniapubliczne@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Agencja Płatnicza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Agencja Płatnicza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli biurowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-881e1ad2-b1e4-48d3-8bd5-a82b7b0ad4b6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094427/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.38 Zakup mebli biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPiZP.2619.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa fabrycznie nowych, nienoszących śladów uprzedniego używania foteli biurowych w ilości 200 sztuk o parametrach:
a) Tapicerka fotela powinna być w kolorze czarnym wykonana z siatki, która odpowiednio dopasowuje się do pleców użytkownika, a także zapewnia dobrą cyrkulację powietrza, posiadającą atest trudnozapalności, a jej odporność na ścieranie wynosi co najmniej 150 tys. Cykli Martindalea.
b) wyposażony w zagłówek 3D z możliwością regulacji wysokości w zakresie do 50 mm, głębokości oraz kąta nachylenia, tapicerowany tym samym materiałem co reszta fotela.
c) Oparcie fotela musi być wyposażone w profil części lędźwiowej kręgosłupa o regulowanej wysokości aby dostosować je do wzrostu użytkownika.
d) Oparcie musi posiadać możliwość regulacji wysokości w co najmniej 5 stopniach w zakresie do 50 mm tak aby była możliwość dopasowania fotela do użytkowników o wzroście powyżej 190 cm.
e) Fotel musi posiadać Możliwość regulacji głębokości siedziska, co pozwoli dostosować fotel do wzrostu użytkownika, zakres regulacji powinien wynosić od 30 do 40 mm.
f) Fotel musi posiadać synchroniczny mechanizm ruchowy, po zwolnieniu blokady oparcie wychyla się w ruchu synchronicznym z siedziskiem naśladując ruch użytkownika. Możliwość blokady w 4 płaszczyznach w wybranej pozycji wychylenia oparcia i siedziska poprzez ruch dźwigni umieszczonej pod siedziskiem.
g) Fotel musi być wyposażony w podłokietnik regulowany w czterech płaszczyznach:
 góra – dół (zakres regulacji wysokości podłokietnika to min. 120 mm)
 przód – tył.
Fotel musi być wyposażony w pięcioramienną podstawę z kółkami (przystosowane do wykładziny dywanowej) o średnicy min. 60 mm
Siłownik pneumatyczny wysokiej klasy atestowany o zakresie regulacji min. 85 mm. Zewnętrzna obudowa jest w kolorze czarnym.
Atest Wytrzymałości i Bezpieczeństwa Użytkowania dla wagi Użytkownika do 150 kg.
Wymiary: Całkowita wysokość fotela od 1000 – do 1190 mm (uwzględniony zakres pracy siłownika), szerokość fotela min. 650 mm, szerokość siedziska min. 470 mm, głębokość siedziska min. 470 mm.
h) Wyprofilowane siedzisko odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i ud.
i) Możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360 stopni.
Do każdego fotela dołączona instrukcja w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222630 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grospol Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251374543

7.3.3) Ulica: ul. I Brygady 1

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.