eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza1. "Doposażenie placu zabaw obok bloku 81" 2. "Rozbudowa siłowni pod chmurką" 3. "Plac zabaw" 4. "Plac zabaw na miarę XXI w." (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1. „Doposażenie placu zabaw obok bloku 81”
2. „Rozbudowa siłowni pod chmurką”
3. „Plac zabaw”
4. „Plac zabaw na miarę XXI w.”
(...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1. „Doposażenie placu zabaw obok bloku 81”
2. „Rozbudowa siłowni pod chmurką”
3. „Plac zabaw”
4. „Plac zabaw na miarę XXI w.”
(...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2bc1219-11dd-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032019/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 1. „Doposażenie placu zabaw obok bloku 81” 2. „Rozbudowa siłowni pod chmurką” 3. „Plac zabaw”(...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466145

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WIR.271.4.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie za wynagrodzeniem na rzecz Zamawiającego robót budowlanych w ramach zadania pn.:
1. „Doposażenie placu zabaw obok bloku 81”
2. „Rozbudowa siłowni pod chmurką”
3. „Plac zabaw”
4. „Plac zabaw na miarę XXI w.”
5. „Kontynuacja zagospodarowania placu rekreacyjnego położonego przy ul. Marianki”
6. „Strefa przyjazna aktywności – plac zabaw”
7. „Ene Due Rabe – rewitalizacja placu zabaw”
8. „Doposażenie placu zabaw na ul. Mickiewicza”
zgodnie z postanowieniami umowy oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część, tj.: ofertą Wykonawcy wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę oraz dokumentacją techniczną w tym STWiOR i przedmiarami robót.

Szczegółowy opis zamówienia zawiera § 1 projektowanych postanowień umownych.

Przedmiot umowy należy zrealizować zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa w szczególności:
1) Ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
2) Zarządzeniem Nr 1686.2021 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 7.04.2021 r. w sprawie: ochrony zadrzewień na placu budowy.
3) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy
4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022.1225 t.j. z dnia 09.06.2022r.)

II. GWARANCJA I RĘKOJMIA
1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres 36 miesięcy na wykonane roboty, dostarczone urządzenia zabawowe, licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
2.Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi (na okres równy okresowi gwarancji) za wady licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
3. Szczegółowe zapisy dot. gwarancji i rękojmi zawiera §15 projektu umowy.

III. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła
lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich
samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez
niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca
załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3
ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Gdziekolwiek w dokumentach przetargowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają
materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia
najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu
nie postanowiono inaczej.
5. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu,
mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż
powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i zatwierdzenia. Różnice pomiędzy powołanymi
normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę.

IV. PERSONEL OBCOJĘZYCZNY
W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień zawarcia umowy przez obie strony.
2. Termin realizacji zamówienia – do 120 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Termin zakończenia obowiązywania Umowy określa się na dzień skutecznego przekazania w utrzymanie zrealizowanego przedmiotu umowy, lecz nie dłużej niż 30 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
VII. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy robotników budowlanych wykonujących prace budowlane, remontowe, renowacyjne i montażowe.
2. Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika budowy.
3. Szczegółowe regulacje w tym zakresie zawarte zostały w § 9 ust. 4-7 projektowanych postanowień umowy.

VIII. INFORMACJA O PRZEDMIOTOWYCH ŚRODKACH DOWODOWYCH
1. Zamawiający, na podstawie art. 105-106 ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych robót budowlanych z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w rozdziale IV pkt.1.4.8) SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy jest niekompletny, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych (art. 107 ust. 4 ustawy Pzp).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do przedmiotowego postępowania została złożone trzy oferty, z których oferta o najniższej cenie FREE KIDS S.C. A. Gąsiorek, Z. Andruszewski opiewa na kwotę 656.173,36 zł brutto i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 607 564,66 złotych brutto. Zamawiający aktualnie nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.
Wobec powyższego zaistniała przesłanka unieważnienia, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656173,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 818110,10 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.