Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00455854/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9675361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c2192f2-26f8-4582-bf4d-acff3231ecfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010903/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00455854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.97.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czyszczenie wpustów ulicznych – wyłącznie pompą ssąco-tłoczącą sprzętem WUKO.
2. Czyszczenie wpustów ulicznych wyposażonych w kosze osadnikowe należy realizować ręcznie - zgromadzony osad zutylizować zgodnie z wymaganymi przepisami. Wykonawca zapewni pojazd z nadwoziem skrzyniowym o ładowności min. 3 ton lub ciągnik i przyczepę o porównywalnej ładowności. Wywóz osadów z miejsca wykonywanej usługi oraz transport musi być gwarantować szczelność przewożonej materii.
3. Kontrola szczelności i stanu technicznego kanałów i studni rewizyjnych (zakres robót ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego z Wykonawcą według zaistniałych potrzeb).
4. Organizacja ruchu drogowego w trakcie wykonywanych usług. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zadania.
5. Wykonawca musi zapewnić:
5.1. Płynność komunikacyjną ruchu drogowego i pieszego.
5.2. Stosować odpowiednie sygnalizatory ostrzegawcze w strefie wykonywanych prac.
5.3. W godzinach szczytu ruchu drogowego Wykonawca w trybie sytuacji nadzwyczajnych zapewni dozór bezpośredni co najmniej dwóch osób, mogących prowadzić ruch wahadłowy.
5.4. Wykonywanie usług zasadniczych o dużym natężeniu ruchu drogowego, będzie realizowane po godzinach szczytu od 16.30 – 23.00. Wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót w terminie 24 godz. od chwili zgłoszenia.
5.5. Sytuacje awaryjne będą realizowane w godzinach pracy w trybie sytuacji nadzwyczajnych. W przypadku wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej zgłoszonej telefonicznie lub pisemnie drogą elektroniczną wykonawca przystąpi do wykonania zleconych robót najpóźniej w terminie 1 h od chwili zgłoszenia.
6. Wykonanie inspekcji TV kanalizacji deszczowej i czyszczenie sprzętem WUKO.
Zakres prac będzie każdorazowo ustalony w miarę potrzeb na podstawie zleceń cząstkowych przekazywanych Wykonawcy przez Inspektora.
7. Magazynowanie osadów lub odpadów przez Wykonawcę musi być zgodnie z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w szczególności w sposób przewidziany w ustawie o odpadach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej do SWZ specyfikacji technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155804,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155804,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155804,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840001341
7.3.3) Ulica: ul. Fredry 12
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155804,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
- Usługa transportu odpadów
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Usługi społeczne w zakresie udzielenia tymczasowego schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miasto Krosno w schronisku dla osób bezdomnych w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025r.
- Uruchomienie systemu zapisu i podglądu monitoringu CCTV IP w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.