Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00432164/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00447178/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00460430/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace budowlane i konserwatorskie dachu obiektu Kościoła Parafii Rzymskokatolickiej pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Lubinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARAFIA RZYM.-KAT. PW. NAJŚWIĘTSZEGO SERCA PANA JEZUSA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 040111665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 601958627
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nspj.lubin@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nspjlubin.salezjanie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4e19d12-7f58-40eb-8db9-3770865bda4f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Parafia Rzymskokatolicka P.W. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Lubinie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace budowlane i konserwatorskie dachu obiektu Kościoła Parafii Rzymskokatolickiej pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Lubinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e19d12-7f58-40eb-8db9-3770865bda4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1241970,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace budowlane i konserwatorskie dachu obiektu Kościoła Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Lubinie (remont i przebudowa) – Etap 1.
Zakres przewidzianych do zrealizowania prac i robót obejmuje, m.in. :
•wymianę pokrycia dachu nawy głównej, dachu nad prezbiterium, dachu nad zakrystią ,
•remont rynien oraz rur spustowych (wymiana),
•remont odgromu nad remontowaną częścią dachu,
•remont opierzenia w pasach nadrynnowych,
•remont lukarn nawy głównej,
•remont więźby dachowej w przestrzeni remontowanego dachu (z pominięciem wieży kościoła),
•instalacja membrany wysokoparoprzepuszczalnej,
•instalacja zabezpieczeń przeciwśniegowych na remontowanych połaciach dachowych
•zabezpieczenie przeciwpożarowe, ochrona przed grzybami, ochrona przed insektami
•remont elementów stalowych (oczyszczania, zabezpieczenie antykorozyjne)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1306543,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHB "Tyliński" sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972142742
7.3.3) Ulica: 1 Maja 10
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Świadczenie ochrony fizycznej obiektu Starostwa Powiatowego w Lubinie oraz monitorowania obiektu za pomocą telewizji dozorowej, ochrony przed kradzieżą z włamaniem, dewastacją lub zniszczeniem
- "Sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych w ramach utworzonej przez Powiat Lubiński grupy zakupowej"
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Lubinie
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miejskiej Lubin wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury.
- Przebudowa i remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej w Składowicach.
- Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego na 2025 rok.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń w budynku C6 Politechniki Łódzkiej
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpichlernej 20 we Włocławku z przebudową pokrycia dachowego, montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz modernizacją instalacji wod-kan."
- Remont pomieszczeń, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, elewacji wejściowej w budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: E. Plater 30 m 8 i 16 część nr 2: Marszałkowska 20/22 m 91a (w podziale na 2 części)
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Al. Ujazdowskie 18 m 12 (ADK-6), część nr 2: Dynasy 8 m 8 (ADK-5) w podziale na 2 części
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.