eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłosławModernizacja zabytkowych budynków na terenie gminy



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zabytkowych budynków na terenie gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁOSŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzesińska 19

1.5.2.) Miejscowość: Miłosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-320

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614382021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miloslaw.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miloslaw.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miloslaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zabytkowych budynków na terenie gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7079c92a-2732-4f9e-a908-a813f2d60124

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049681/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja zabytkowych budynków na terenie gminy – zespół pałacowo-parkowy w Miłosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚR.271.ZP.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pałacu (obejmująca wymianę instalacji c.o. w całym budynku oraz przebudowę pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze wraz z kompleksowym odnowieniem elewacji) oraz remont „domku ogrodnika” (obejmujący odnowienie elewacji, dachu oraz wymianę stolarki okiennej i drzwiowej), znajdujących się na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Miłosławiu.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
W odniesieniu do pałacu:
a) wykonanie prac przedprojektowych, opracowanie projektu budowlanego, projektów technicznych oraz projektów wykonawczych wielobranżowych oraz sporządzenie kosztorysów ofertowych i harmonogramu prac tj. kompletnej i skoordynowanej międzybranżowo dokumentacji wykonawczej dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej, jak i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę poprzedzonego uzyskaniem pozwolenia konserwatorskiego oraz archeologicznego na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego,
b) wykonanie wielobranżowych robót budowlanych oraz instalacyjnych polegających na przebudowie budynku,
c) odnowienie elewacji wraz z naprawą dachu w miejscach uszkodzonych,
d) wykonanie wszelkich wymaganych prób instalacji potwierdzonych protokołami,
e) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 wersji elektronicznej przekazanej na nośniku pamięci z odczytem USB).
f) wykonanie innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy
g) złożenie kompletnego wniosku do pozwolenia na użytkowanie.
W odniesieniu do „domku ogrodnika”:
a) wykonanie projektu budowlanego, projektów technicznych oraz projektów wykonawczych w zakresie architektury zgodnie z zakresem dokumentacji projektowej, jak i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę,
b) Zamawiający posiada pozwolenie nr 310/2024/A z dnia 07.05.2024 na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego, układu ruralistycznego albo historycznego zespołu budowlanego,
c) projekt architektoniczno–budowlany należy wykonać na podstawie dokumentacji będącej załącznikiem do w/w decyzji w zakresie remontu elewacji i dachu,
d) pozyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych,
e) wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji z wymianą stolarki i dachu wraz z wymianą zużytych elementów konstrukcji drewnianej,
f) wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 wersji elektronicznej przekazanej na nośniku pamięci z odczytem USB).
g) wykonanie innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy określonego w ust. 1,
h) złożenie kompletnego wniosku do pozwolenia na użytkowanie.
Uwaga: remont „domku ogrodnika” nie obejmuje swym zakresem wnętrza budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5104500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5104500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-OWY SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302482560

7.3.4) Miejscowość: Orzechowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5104500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.