Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474788/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia obsługowo-remontowego warsztatów
Znak postępowania 451/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-513
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.16wog.wp.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia obsługowo-remontowego warsztatówZnak postępowania 451/2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19184c2-7a20-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084794/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.42 Dostawa wyposażenia obsługowo - remontowego warsztatów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 451/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia obsługowo-remontowego warsztatów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
- Załączniku nr 1 – opis przedmiotu zamówienia;
- Załączniku nr 2 – projekt umowy
3. Dostarczony sprzęt musi być produktem kategorii I wolny od jakichkolwiek usterek, spełniający wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, fabrycznie nowy - produkt wykonany z nowych elementów, nieregenerowany i nieobciążony prawami unormowanymi na rzecz osób trzecich.
4. Zamawiający nie dopuszcza „tworzenia” zestawów narzędzi przez Wykonawcę na po-trzeby danego postępowania tzn. zestaw musi być taki jak oferuje producent opisując go w swoim katalogu/specyfikacji/karcie charakterystyki etc.
5.Towar musi być ogólnie dostępny na rynku możliwy do sprawdzenia według numeru katalogowego producenta wskazanego w tabeli (formularz cenowy), lub strony interneto-wej na której został zaproponowany przez sprzedającego.
6. W formularzu należy wpisać numer katalogowy oraz producenta oferowanych towarów lub symbol według którego możliwe będzie zidentyfikowanie proponowanego towaru.
7. Na wezwanie Zamawiającego do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedsta-wić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zapropo-nowany sprzęt/narzędzia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kar-tę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk potwierdzone za zgodność z oryginałem)
8. Cena jednostkowa oferowanego wyposażenia i narzędzi warsztatowych nie może przekraczać kwoty 10.000 zł netto
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136071,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243811,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136071,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o. ul. Myszkowska 16
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.4) Miejscowość: 52-019 Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KOGEX SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136071,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji na terenach administrowanych przez 16 WOG w Drawsku Pomorskim
- Dostawa sukcesywny zakup materiałów sanitarnych
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Dostawa wyposażenia warsztatowego
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
- Dostawa urządzeń warsztatowych
- Zakup i dostawa okleiniarki płyt meblowych
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.