Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376867/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00400400/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00408311/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w mieście Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosir@sosir.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosir.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w mieście Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e1a02c-2e2d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056237/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury sportowej i rekreacyjnej w mieście Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSiR.ZP-II.261.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1806504,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji zadania planuje się:
I. Remont części sportowej w Parku Jordanowskim przy ul. Zygmunta Augusta w Słupsku
1) Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na istniejącym boisku asfaltowym
2) Wykonanie odwodnienia liniowego
3) Montaż ogrodzenia systemowego z piłkochwytem na krótszym boku
4) Montaż urządzeń zabawowych dla młodszych dzieci
5) Wykonanie rabat z zielenią urządzoną
6) Montaż elementów małej architektury i zagospodarowanie terenu
II. Remont boisk sportowych w Parku im. Witkacego przy ul. 11 listopada w Słupsku
1) Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej – planowana nawierzchni z trawy syntetycznej
2) Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego – planowana nawierzchni poliuretanowa
3) Remont istniejącego ogrodzenia
4) Remont piłkochwytów
5) Montaż urządzeń sportowych typu bramki, kosze, słupki do siatkówki i tenisa
6) Montaż elementów małej architektury i zagospodarowanie terenu
7) Wykonanie oświetlenia obiektu
III. Remont boisk sportowych typu Orlik przy ul. Krzywoustego w Słupsku
1) Wymiana nawierzchni boiska do piłki nożnej - planowana nawierzchnia z trawy syntetycznej
2) Montaż dodatkowych piłkochwytów
3) Remont zaplecza szatniowo – sanitarnego wraz z 8 szt. dostawą ławkowieszaków 2m
4) Modernizacja oświetlenia
5) Montaż elementów małej architektury i zagospodarowanie terenu
6) Wymiana bramek piłkarskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2829000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2829000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELSIK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000447478
7.3.3) Ulica: Kościerska 8F
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2829000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-21INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu osobowego
- PODN.ZP.321.9.2025 przygotowanie i dostarczenie posiłków w formie grilla dla 500 uczestników Festynu edukacyjnego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont boisk sportowych na terenie XVII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Elektoralnej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-18-2025)
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz szachtu windy osobowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ZSP w Radzyniu Podlaskim - I Etap
- Przebudowa bieżni przy Samorządowej Szkole Podstawowej w Chwalibogowie - wykonanie bieżni o nawierzchni tartanowej
- Budowa boiska treningowego w miejscowości Karolinowo
- Modernizacja boisk sportowych w ramach modernizacji kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Czarnej Białostockiej przy ul. Traugutta
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.