Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347525/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00358364/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00474441/01 - Wynik z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00510001/01 - Wynik z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów farmaceutycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE W GRÓJCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142203546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Piotra Skargi 10
1.5.2.) Miejscowość: Grójec
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@pcmg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pcmg.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów farmaceutycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df192314-3414-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039489/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa produktów farmaceutycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 793346,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 40500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 18360,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 21600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 10584,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 14844,48 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1230,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 515,86 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 234462,29 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 2225,66 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 101658,54 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3653,96 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 25777,44 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 55,35 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 571,95 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 320837,81 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 34738,20 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z załącznikiem do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3888,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2504,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2504,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2504,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AstraZeneca Kft
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263446902
7.3.4) Miejscowość: Budapest
7.3.7.) Kraj: Węgry
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część 10 - podwykonawstwo w zakresie, 99 % :
- przygotowania oferty przetargowej
- przyjęcia zamówienia
- realizacji zamówienia
- dostarczenia leku do miejsca wskazanego w umowie
- świadczenia serwisu posprzedażowego
Neuca S.A.
Ul. Forteczna 35-37
87-100 Toruń
NIP 8790017162
Nr KRS: 0000049872
REGON 870227804 - Część 10 – j.w.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2504,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- dostawy produktów leczniczych
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.