eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmRemont przenośnika łańcuchowo - taśmowego.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont przenośnika łańcuchowo - taśmowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63

1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo komunalne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont przenośnika łańcuchowo - taśmowego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e3e4c4c-6737-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/33/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160210,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont przenośnika łańcuchowo - taśmowego.
1.1. Zakres remontu obejmuje dostawę części wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ wraz z ich wymianą.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ – wykaz części podlegających wymianie i kalkulacja oraz w załącznikach 2a oraz 2b oraz 2c do SWZ – rysunki poglądowe.
2.1. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę konieczności zwiększenia zakresu remontu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do akceptacji wycenę ewentualnego remontu wykraczającego poza zakres wskazany w załączniku nr 2 do SWZ.
2.2. W przypadku braku potrzeby wymiany części wkalkulowanych w wartość oferty, Wykonawca nie będzie rościł sobie praw do wypłaty maksymalnej kwoty wynagrodzenia. Wartość naprawy zostanie wyliczona na podstawie protokołu Wykonawcy (jednakże z protokołu Wykonawcy musi jednoznacznie wynikać co zostało wymienione lub czego Wykonawca nie wymienił).
2.3. Po wykonaniu remontu Wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzić rozruch maszyny.
3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 do SWZ – wzór umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia na terenie Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego przy ul. Dorohuska 70, 22-100 Chełm w godzinach 7.00 -20.00

4.5.3.) Główny kod CPV: 50530000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42417200-4 - Przenośniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256826,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256826,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256826,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): NASTI Mateusz Tywoniuk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo "POMIX" Walerian Tywoniuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631991497

7.3.3) Ulica: ul. Lubelska 13

7.3.4) Miejscowość: Wierzbica

7.3.5) Kod pocztowy: 22-150

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256826,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.