Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397979/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00419781/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00439813/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 6 Stycznia 1
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-820
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 655719030
1.5.8.) Numer faksu: 655719049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piaski-wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_piaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d356533-3a39-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033445/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja stacji uzdatniania wody w Smogorzewiei Podrzeczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7902358 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Smogorzewie i Podrzeczu dla zabezpieczenia bezpieczeństwa mieszkańcom Gminy Piaski” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, uzyskanie wszelkich pozwoleń i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej sporządzonej dokumentacji projektowej.
Zakres robót przewidzianych dla SUW Smogorzewo:
- Likwidacja istniejących obudów podziemnych studni głębinowych szt. 2, demontaż pomp głębinowych, demontaż wodomierzy oraz demontaż rur wznośnych,
- Wykonanie fundamentu i montażu obudowy naziemnej studni głębinowych szt. 2 z tworzywa sztucznego (typu LANGE), montaż nowych pomp głębinowych, rur wznośnych wykonanych ze stali nierdzewnej, rur piezometrycznych do sondy poziomu lustra wody, montaż armatury kontrolno-pomiarowej i zaporowej,
- Wykonanie dwóch nowych rurociągów d160 PE HD (od studni głębinowych do budynku SUW) lokalizację przedmiotowych rurociągów oraz dwóch nowych linii kablowych zasilająco-sterowniczych dla każdej pompy głębinowej indywidualnie, przewidzieć w pasie drogowym drogi gminnej,
- Budowa żelbetowego zbiornika retencyjnego o pojemności czynnej 200 m3, naziemnego, ocieplonego,
- Budowa nowego odstojnika wód popłucznych,
- Likwidacja istniejącego zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne,
- Nowy zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne V=2m3,
- Nowy neutralizator chloru na ścieki z chlorowni V=2m3,
- Wykonanie układu technologicznego uzdatniania wody surowej opartego na 3 filtrach odżelaziających i 3 filtrach odmanganiających wraz z układem napowietrzania wody przy wykorzystaniu mieszacza wodno-powietrznego centralnego przed filtrami odżelaziającymi i mikserem napowietrzającym przed filtrami odmanganiającymi.
- Dobór i zasypanie filtrów złożami filtracyjnymi (piaski i żwiry filtracyjne kwarcowe, masa katalityczna G1),
- Układ technologiczny w pełni zautomatyzowany, wyposażony w przepustnice międzykołnierzowe z napędami pneumatycznymi oraz w niezbędną armaturę kontrolno-pomiarową,
- Dostawa i montaż osuszaczy powietrza szt. 2,
- Instalacja płukania powietrzem i wodą filtrów ciśnieniowych przy zastosowaniu pompy płuczącej oraz dmuchawy sprężonego powietrza,
- Instalacja napowietrzania wody surowej opartej na dwóch sprężarkach tłokowych, wraz z zespołem odolejania powietrza, pomiar ilości powietrza do aeratorów zrealizować należy za pomocą rotametrów,
- Orurowanie technologiczne wykonane w całości z rur i kształtek ze stali nierdzewnej,
- Instalacja dezynfekcji opartej na pompach dozujących podchloryn sodu ze zbiornikiem z tworzywa sztucznego,
- Instalacja wodociągową potrzeb własnych,
- Instalacja kanalizacyjna budynku,
- Demontaż istniejącego zestawu pomp sieciowych do dystrybucji wody do sieci wodociągowej,
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu pomp sieciowych tłoczącego wodę uzdatnioną magazynowaną w zbiorniku retencyjnym do sieci wodociągowej,
- Opomiarowanie wody surowej, uzdatnionej oraz płuczącej przy użyciu przepływomierzy elektromagnetycznych,
- Wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej pomieszczenia chlorowni (zgodnie z wymaganiami i potrzebami),
- Budowę i przebudowę sieci uzbrojenia terenu (rurociągi międzyobiektowe, trasy kablowe) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
- Adaptacja istniejących pomieszczeń na: pomieszczenia chlorowni, pomieszczenia sprężarkowni, pomieszczenia agregatu prądotwórczego, pomieszczenia sterowni wraz z dyżurką, pomieszczenia węzła sanitarnego i pomieszczenia hali technologicznej oraz jeżeli pozwoli na to układ pomieszczeń pomieszczenia magazynu gospodarczego,
- Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z ociepleniem termicznym ścian budynku,
- Wykonanie fundamentów zbrojnych pod urządzenia technologiczne,
- Wykonanie kanalizacji sanitarnej, wód popłucznych, odwodnienia posadzki w hali technologicznej wraz z odwodnieniami liniowymi,
- Wykonanie powierzchni zmywalnej na ścianach w wysokości co najmniej 2,0 m (płytki ścienne szkliwione) oraz naprawa istniejących tynków ścian i sufitów w kategorii III,
- Wykonanie posadzki z odpowiednim spadkiem w kierunku odwodnienia
liniowego, pokrytych płytkami gresowymi technicznymi impregnowanymi,
- Nowe ogrodzenie wykonane w formie ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej wraz z nową bramą i furtką,
- Wykonanie terenów utwardzonych z kostki betonowej zapewniających dostęp do wszystkich obiektów na terenie nieruchomości,
- Wykonanie oświetlenia terenu należy zrealizować przy pomocy naświetlaczy zlokalizowanych na ścianach budynku,
- Instalację zasilającą, sterowniczą, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, odgromową, instalację gniazd wtykowych jedno- i trójfazowych, instalację ogrzewania elektrycznego z grzejnikami elektrycznymi,
- Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego wraz z układem
SZR,
- Wykonanie nowych rozdzielnic zasilających i sterowniczych wraz z systemem sterowania, wizualizacji i monitoringu pracy stacji wraz z systemem powiadamiania o stanach awaryjnych oraz możliwością zdalnego sterowania praca stacji,
- Wykonanie systemu sterowania, wizualizacji i monitoringu pracy SUW wraz z systemem powiadamiania SMS o stanach awaryjnych i przekroczeniach występujących w układzie technologicznym obiektu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej.
Zakres robót przewidzianych dla SUW Podrzecze:
- Budowa żelbetowego zbiornika retencyjnego o pojemności czynnej 200 m3, ocieplonego,
- Budowę i przebudowę sieci uzbrojenia terenu (rurociągi międzyobiektowe, trasy kablowe) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu,
- Dostawa i montaż osuszaczy powietrza na hali technologicznej szt. 2,
- Demontaż istniejącego zestawu pomp sieciowych do dystrybucji wody do sieci wodociągowej,
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu pomp sieciowych tłoczącego wodę uzdatnioną magazynowaną w zbiorniku retencyjnym do sieci wodociągowej,
- Wykonanie opaski wokół nowego zbiornika żelbetowego z kostki brukowej co najmniej 50 cm,
- Likwidacja istniejącego zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne,
- Nowy neutralizator chloru na ścieki z chlorowni V= 2 m3.
- Modernizacja i adaptacja układu sterowania i systemu monitoringu pracy SUW z ujęciem nowego zbiornika retencyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6983072,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8365230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6983072,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DBAJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172079775
7.3.3) Ulica: Gajówka
7.3.4) Miejscowość: Cielcza
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6983072,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.