Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280107/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00292289/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROGÓŹNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rogóźno 91B
1.5.2.) Miejscowość: Rogóźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-318
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@rogozno.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902bfcec-0da5-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016606/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280107/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPA.271.1.26.WPA-1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” podczas realizacji zadania: „Modernizacja stacji uzdalniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Szembruk” .
2.2. W zakres robót objętych niniejszym postępowaniem wchodzi zaprojektowanie i wykonanie modernizacji istniejącej stacji uzdatniania wody (dalej również jako SUW), budowa ujęcia ze studnią głębinową oraz przebudowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Szembruk na działce nr 7/1 obręb Szembruk, gm. Rogóźno. Szczegółowy opis zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
2.3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
2.3.1. opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
a) Ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań powinna docelowo wynosić:
• dwa opieczętowane komplety projektu budowlanego, zatwierdzonego przez organ wydający pozwolenie na budowę lub zgłoszenie,
• dwa komplety informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, (jeśli będzie wymagana),
• cztery komplety dokumentacji wykonawczej,
• dwa komplety dokumentacji powykonawczej,
• dwa komplety instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji,
• Powyższy wykaz nie uwzględnia dokumentacji na potrzeby Wykonawcy oraz do bie-żących uzgodnień
2.3.2. Przekazania w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD lub DVD lub pendrive w 2 egzemplarzach:
a) projektu budowlanego lub opisu robót wraz z rysunkami,
b) projektu wykonawczego,
c) dokumentacji powykonawczej,
d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeśli będzie potrzebna)
e) instrukcji obsługi i eksploatacji stacji.
2.3.3. Wersja cyfrowa wykonana zostanie z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
a) opisy, zestawienia, obliczenia – pliki w formacie *.doc lub *.pdf
b) rysunki: pliki w formacie *.dxf, *.dwg, lub *.pdf
c) zestawienia, obliczenia – pliki w formacie *.xls, lub *.pdf
Wymagane jest aby pliki wersji elektronicznej i w *PDF odpowiadały teczkom wersji drukowanej, rysunki zawierały podpisy projektantów i inne elementy naniesione na wersję drukowaną.
2.4. Wykonawca przez cały okres trwania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 PLN
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45000000-7 - Roboty budowlane
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3333333,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4800000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPACT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 23
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część budowlana, sanitarna, elektryczna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4600000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI ROGÓŹNO
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i mienia w obiekcie i na terenie Regionalnego Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych w wieku od 7- 19 lat przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
więcej: przetargi ROGÓŹNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.