Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00428590/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 615 32 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych oraz siatek chirurgicznych i ginekologicznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0ada7c8-55dc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039591/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428590/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-50/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 6 x 45cm - Podwiązka(**) Saszetka 252
2. 3/0 6 x 45cm - Podwiązka Saszetka 324
3. 0 6 x 45cm - Podwiązka(**) Saszetka 36
4. 1 140cm-150 cm - Podwiązka(**) Saszetka 288
5. 5/0 70cm-75 cm 25-26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
6. 4/0 70cm-75 cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 36
7. 3/0 70cm-75 cm 20-22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 504
8. 3/0 70cm-75 cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca bezbarwna Saszetka 36
9. 2/0 70cm-75 cm 24mm 3/8 koła odwrotnie tnąca bezbarwna(**) Saszetka 36
10. 2/0 70-75 cm 25-27 mm 5/8 koła okrągla(**) Saszetka 36
11. 2/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 432
12. 2/0 70cm-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC (**) Saszetka 576
13. 2/0 90cm 38-40mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 288
14. 2/0 75-90cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona, utwardzona, pogrubiona Saszetka 900
15. 2/0 70-75cm 60-65 mm 1/2 koła okrągła wzmocniona, utwardzona, pogrubiona (**) Saszetka 36
16. 2/0 70-75 cm 30-32 mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem typu CC wzmocniona, pogrubiona, utwardzona (**) Saszetka 108
17. 0 70cm-75 cm 30-31mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC Saszetka 1080
18. 0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła wzmocniona (**) Saszetka 144
19. 1 70-75 cm 30-32 mm igła typu J (laparoskopowa) 30-32 z krótkim tnącym końcem typu CC wzmocniona, pogrubiona, utwardzona (**) Saszetka 180
20. 1 75-90cm 60-65 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 864
21. 1 90cm 40mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 360
22. 1 - pętla 150cm 60-65mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 180
23. 2-pętla 150-200 cm 60-65mm 1/2 koła okrągła(**) wzmocniona Saszetka 36
24. 1 90cm 48-50mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 792
25. 1 90 cm 37-38mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 720
26. 2 70cm-75cm 60-65mm 1/2 koła okrągła(**) wzmocniona Saszetka 144
27. 2 90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 1260
28. 2 90cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 36
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm 40 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 288
2. 1 90cm 37 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 1152
3. 1 90cm 45-48mm ½ koła z krótkim tnącym końcem typu CC(**) Saszetka 216
4. 2/0 70cm-75 cm 30mm 1/2 koła okrągła Saszetka 144
5. 2/0 70cm-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 120
6. 3/0 70cm-75 cm 26mm 1/2 koła okrągła Saszetka 336
7. 4/0 70cm-75 cm 22mm 1/2 koła okrągła(**) Saszetka 96
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 90cm 45-48mm 1/2 koła okrągła(**) wzmocniona Saszetka 1620
2. 2/0 75 cm 30mm 3/8 koła odwrotnie tnąca bezbarwna(**) Saszetka 864
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 45cm-75 cm 13mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 36
2. 2/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 36
3. 0 90cm 37-40mm 1/2 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 288
4. 0 90cm 35mm 1/2 koła okrągła z krótkim tnącym końcem typu CC pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 72
5. 3/0 70cm-75 cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 216
6. 1 pętla 150cm 40 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 108
7. 1 pętla 150cm 48-50 mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona(**) Saszetka 216
8. 1 90cm 37-40mm 1/2 koła odwrotnie tnąca(**) Saszetka 36
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 113276,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 1 150cm - Podwiązka Saszetka 36
2. 0 75cm 25-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 24
3. 0 75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
4. 1 10 x 45cm lub 13x60cm - Podwiązka Saszetka 12
5. 1 75cm 30-31mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 12
6. 2 75-90cm 37-38mm 1/2 koła okrągła, pogrubiona, wzmocniona, utwardzona Saszetka 24
7. 2/0 75cm 25-27mm 1/2 koła okrągła (**) Saszetka 252
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75cm 26-27mm 1/ 2 koła okrągła (**) Saszetka 24
2. 0 75cm 26-27mm 1/2 koła okrągła Saszetka 36
3. 3/0 75 cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 72
4. 4/0 75 cm 20-22mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 12
5. 5/0 90 cm 17mm 1/ 2 koła okrągła podwójna (**) Saszetka 36
6. 6/0 75 cm 11-13mm 3/8 koła okrągła podwójna naczyniowa Saszetka 12
7. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 384
8. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 1680
9. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 120
10. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 504
11. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 264
12. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 72
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 4/0 45cm 11-12mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
2. 4/0 45-75cm 16-17mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
3. 4/0 45cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 432
4. 4/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 288
5. 3/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca Saszetka 252
6. 3/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca Saszetka 36
7. 3/0 75cm 19mm 3/8 koła tnąca Saszetka 1008
8. 2/0 75-90cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
9. 2/0 75cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 84
10. 2/0 75cm 30mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 72
11. 2/0 75cm 38-39mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 72
12. 0 75cm 38-39mm 3/8 koła tnąca Saszetka 168
13. 0 75-100cm 60mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
14. 1 75-100cm 60mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 72
15. 2 75-100cm 90mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 72
16. 5/0 75 cm 19mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 144
17. 5/0 75 cm 16-17mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 144
18. 6/0 45-75 cm 11-12 mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 36
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 45cm 24mm 3/8 koła tnąca(**) Saszetka 204
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 2/0 75 cm 26-27 mm 1/ 2 koła okrągła Saszetka 36
2. 0 75 cm 30-32 mm 1/2 koła okrągła Saszetka 108
3. 1 75 cm 37-38 mm 1/2 koła okrągła (**) wzmocniona Saszetka 36
4. 5mm 50 cm 2 x 45-50 cm 1/2 koła okrągła, tępa (**) Saszetka 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 33270,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 7 60 cm 120 cm nitka stalowa Saszetka 12
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 433,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5.
1. wosk kostny 2,5 g Saszetka 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 189,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Grubość Długość nitki Jednostka miary Ilość jednostek miary Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. Pętla do zakładania metodą laparoskopową. 2/0 50cm szaszetka 12 Szew pleciony z kwasu glikolowego, redukcja wytrzymałości na zerwanie do 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach; czas wchłaniania 60-90 dni;
2. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 12 Szew pleciony z kwasu glikolowego, redukcja wytrzymałości na zerwanie do 60-70% po 14 dniach i 25-45% po 21 dniach; czas wchłaniania 60-90 dni;
3. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 2/0 50 cm szaszetka 24 Szew monofilamentowy z polidioksanonu; redukcja wytrzymałości na zerwanie do 70-80% po 14 dniach i 50-70% po 28 dniach; czas wchłaniania do 210 dni;
4. Pętla do zakładania metodą laparoskopową 0 50 cm szaszetka 24 Szew monofilamentowy z polidioksanonu; redukcja wytrzymałości na zerwanie do 70-80% po 14 dniach i 50-70% po 28 dniach; czas wchłaniania do 210 dni;
5. Nici wchłanialne 3/0 20 cm szaszetka 48 Nici wchłanialne, monofilamentowe, z polidioksanu, o okresie podtrzymywania 70-80% po 14 dniach, 50-70% po 28 dniach oraz okresie wchłaniania 210 dni : z jednokierunkowymi haczykami na lini szwu, zakończomne pętlą, igła okrągła, 1/2 koła 26mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 8673,59 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Grubość Długość nitki Długość igły Cechy charakterystyczne Jednostka miary Ilość jednostek miary1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.
1. 3 60cm 65 taśma z kwasu poliglikolowego pleciona wchłanialna o szerokości 3mm z iglą okrągła o tempym końcu szaszetka 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 1135,45 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość j.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp1. 2. 3. 4. 5.
1. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 80 X 130 mm szt. 3 Nieresorbowalna, jałowa, lekka siatka chirurgiczna wykonana z monofilamentowej przędzy polipropylenowej przeznaczona do zaopatrywania przepuklin brzusznych – pierwotnych i nawrotowych, pachwinowych, udowych, około pępkowych, w kresie białej, w bliźnie pooperacyjnej; podczas zabiegów rekonstrukcyjnych w celu wzmocnienia tkanek miękkich. Siatka o dużych porach 3,3 mm2, grubości 0,65mm (+/-0,15), masie powierzchniowej 65÷85 g/m2 oraz grubości nici 0,16 mm z niebieskimi liniami orientującymi ułatwiającymi widoczność i ułożenie w polu operacyjnym. Zapakowana w podwójną torebkę papier-folia z etykietą i instrukcją użytkowania, siatka nieskładana w opakowaniu.
2. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 100 X 160 mm szt. 20
3. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 200 X 250 mm szt. 3
4. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 300 X 300 mm szt. 3
5. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 80 X 130 mm szt. 25 "Nieresorbowalna, jałowa, lekka siatka chirurgiczna wykonana z monofilamentowej przędzy polipropylenowej przeznaczona do zaopatrywania przepuklin brzusznych – pierwotnych i nawrotowych, pachwinowych, udowych, około pępkowych, w kresie białej, w bliźnie pooperacyjnej; podczas zabiegów rekonstrukcyjnych w celu wzmocnienia tkanek miękkich. Siatka o standardowej powierzchni porów 0,5 mm2, grubości 0,45 mm(+/-0,05), masie powierzchniowej 65÷85 g/m2 oraz grubości nici 0,16 mm. Zapakowana w podwójną torebkę papier-folia z etykietą i instrukcją użytkowania, siatka nieskładana w opakowaniu.
"
6. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 100 X 160 mm szt. 50
7. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 200 X 250 mm szt. 3
8. Siatka przepuklinowa w rozmiarze 300 X 300 mm szt. 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 10509,69 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka miary Ilość jednostek miary Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp1. 2. 3. 4. 5.
1. Taśma do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet opak. 50 Taśma do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet metodą TOT lub TVT. Sterylna, wykonana z niewchłanianego poliprolpylenu monofilametowego. Parametry: szerokość 1,2 cm, długość 45 cm, grubość 0,45 mm, gramatura 57g/m2, wielkość porów 0,90 mm. Brzegi taśmy zakończone pętelkami. Taśma w plastikowej osłonce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 19712,70 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Ilość j.m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zgodnie z art. 246 ust. 1 Ustawy Pzp1. 2. 3. 4. 5.
1. Zestaw z klejem do laparoskopowego mocowania siatek przepuklinowych szt. 50 "Zestaw z płynnym klejem tkankowym zbudowanym z polimeru: monomerycznego n-butyl-2-cyjanoakrylatu, szybko polimeryzującego w kontakcie z płynem tkankowym. Przechowywany w temperaturze pokojowej, w postaci gotowej do użycia, mocowany w czasie
< 30 sek.
Jedno opakowanie zawiera 5 aplikatorów z 5 ampułkami po 0,5 ml kleju."
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141120-7 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
4.5.5.) Wartość części: 25975,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na pakiet nr 1 złożono jedną ofertę , która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c, 5 Ustawy Pzp
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na pakiet nr 2 złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c, 5 Ustawy Pzp
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiet.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promedica Toruń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340769059
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na pakiet nr 5 złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2c, 5 Ustawy Pzp
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiet.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7557,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7557,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7557,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Citonet- Kraków Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351166013
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7557,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIN-MEDICAL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365348460
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25941,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25941,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25941,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630002936
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25941,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość części zostały podane dla zamówienie podstawowego brutto
Wartość umowy zostały podane dla zamówienie podstawowego brutto
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.