Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453236/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jabłonna wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4205f1c2-b526-4b9f-b24e-9dc83abb6e751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jabłonna wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4205f1c2-b526-4b9f-b24e-9dc83abb6e75
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523839
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045947/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jabłonna wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów, w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190757,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest usługa dowożenia uczniów do:
- Zespołu Szkół w Jabłonnie - Jabłonna Druga 45, 23-114 Jabłonna Druga,
- Zespołu Szkół w Piotrkowie – Piotrków Pierwszy 105, 23-114 Piotrków Pierwszy,
- Szkoły Podstawowej w Czerniejowie – Czerniejów 130, 23-114 Czerniejów,
- Szkoły Podstawowej w Skrzynicach – Skrzynice Pierwsze 110, 23-114 Skrzynice Pierwsze,
prowadzonych przez Gminę Jabłonna, na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025, wraz z
zapewnieniem opieki. Usługa dowożenia polega na transporcie uczniów z miejsca zamieszkania (tj. przystanków) do szkół
oraz transporcie po zajęciach do miejsca zamieszkania.
Zamówienie obejmuje następujące trasy i następującą liczbę uczniów:
Trasa 1 – Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Jabłonnie na trasie: Wierciszów – Jabłonna Druga– 18 uczniów
Trasa 2 - Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Jabłonnie na trasie: Jabłonna-Majątek – Jabłonna Druga– 17 uczniów
Trasa 3 – Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Piotrkowie na trasie: Skrzynice - Chmiel-Kolonia - Chmiel – Piotrków –60
uczniów (w tym 1 dziecko 5-letnie), dwa autobusy, jeden jadący przez Skrzynice-Chmiel- Wolnica- Piotrków, drugi Chmiel-
Kolonia – Chmiel- Piotrków).
Trasa 4 – Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Piotrkowie na trasie: Piotrkówek – Piotrków – 14 uczniów (w tym 3 dzieci
pięcioletnich),
Trasa 5 – Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Czerniejowie na trasie: Skrzynice Pierwsze - Chmiel-Kolonia –
Skrzynice Kolonia – Czerniejów - 25 uczniów( w tym 2 dzieci pięcioletnich)
Trasa 6 – Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Skrzynicach na trasie: Skrzynice Pierwsze/Skrzynice Kolonia –
Skrzynice Pierwsze – 0 uczniów objętych dowożeniem.
Jednakże Zamawiający wymaga aby Wykonawca w formularzu ofertowym wycenił cenę jednego biletu dla dziecka oraz
cenę jednego biletu dla na tej trasie. Ceny te nie będą wchodziły w skład oferty, a są jedynie informacją dla Zamawiającego i
Wykonawcy na wypadek pojawienia się na tej trasie ucznia objętego dowozem w ciągu roku szkolnego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany przebiegu tras, godzin odjazdu, liczby przewożonych uczniów
wynikających ze zmian organizacyjnych w szkołach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dniach nauki szkolnej od poniedziałku do piątku w czasie od 15 do 30 minut przed
rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć szkolnych. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci
zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. W przypadku organizacji zajęć dodatkowych w dniach nauki
szkolnej, w godzinach popołudniowych (andrzejki, choinka, zabawa karnawałowa, rekolekcje), Wykonawca zobowiązany
jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
Szczegółowe rozkłady jazdy będą dokładnie ustalane z wybranym Wykonawcą i bezpośrednio z dyrektorem danej szkoły w
terminie do 25 października 2022 r. W każdym miesiącu szkoła sporządzi imienny wykaz uczniów uprawnionych do
dowożenia. W zależności od sytuacji losowych liczba uczniów w poszczególnych miesiącach roku szkolnego może ulec
zmianie, zmiana ta będzie powodować zmianę w imiennym wykazie uczniów. W związku z tym przewiduje się możliwość
zmiany miesięcznego wynagrodzenia za wykonaną usługę. Miejscem wsiadania i wysiadania uczniów są istniejące
przystanki autobusowe.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po
wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Nadzór nad przewożonymi uczniami (poprzez odrębną od kierowcy osobę)
szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa, opieki nad uczniami przy wsiadaniu, wysiadaniu i podczas
przejazdu, sprawdzaniu stanu liczbowego uczniów wewnątrz pojazdu należy do Wykonawcy. Pojazdy dowożące dzieci
powinny być sprawne technicznie (w tym działające ogrzewanie), z homologacją, aktualnym OC i NW. Wszystkie dowożone
dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Każdy z autobusów powinien być wyposażony w środek łączności
pomiędzy kierowcą autobusu, a dyspozytorem przewoźnika, który utrzymywać będzie łączność z Zespołem
Administracyjnym Szkół w Jabłonnie i dyrektorami szkół.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wycenił również koszt dowozu dzieci busem mieszczącym 20 osób na odległości
łącznie 1000 km.
Zamawiający zamierza wykorzystać przejazd powyższego 1000 km w ciągu roku szkolnego 2023/2024 w celu dowozu
dzieci np. na zawody sportowe itp.
Rzeczywista liczba uczniów objętych przewozem w ramach niniejszego zamówienia, czyli faktyczna liczba biletów
miesięcznych, będzie wynikała z sytuacji demograficznej, organizacji sieci szkół oraz obowiązujących przepisów prawa (np.
objęcie przewozem lub wyłączenie z przewozu określonych grup uczniów). Zwiększenie ilości przewożonych uczniów o nie
więcej niż 20% w stosunku do danych określonych w SWZ nie stanowi podstawy do zamiany warunków świadczenia usług.
UWAGA: Wykonawca musi zapewnić odrębne autobusy w wymaganej ilości dla każdej trasy zamówienia. Nie jest
dopuszczalne realizowanie wielu tras zamówienia jednym – tym samym autobusem. Autobusy muszą posiadać liczbę
miejsc siedzących, która umożliwi transport wszystkich osób na miejscach siedzących.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Usługi będą świadczone przy użyciu środków transportu spełniających wymagane warunki techniczne, w sposób zgodny z
odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób.
Pojazdy muszą być sprawne technicznie. Niedopuszczalne jest np.: przedostawanie się do wnętrza pojazdu spalin i innych
nieprzyjemnych zapachów pochodzących od pracującego silnika lub innych podzespołów pojazdu, wyciekanie oleju lub
paliwa.
Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.
U. z 2018r., poz. 79 z późń. zmian.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022)
Wielkość pojazdu dowożącego uczniów musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów, zgodnie z §22 ust. 1 pkt 5
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich
niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r. poz. 2022).
Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach - odpowiednio dla danej trasy.
Podczas przejazdu uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. Czas przebywania dzieci w podróży powinien być
możliwie jak najkrótszy, nie dłuższy niż 40 minut.
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania szczególnej staranności w czasie przewozu dzieci i młodzieży z
uwzględnieniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczne wsiadanie i
wysiadanie z autobusu.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa uczniów w czasie dowozu i w drodze powrotnej.
Transport dzieci musi być przeprowadzony ze sprawowaniem opieki nad dziećmi (na każdej trasie) w czasie ich przewozu,
jak również w trakcie ich wsiadania i wysiadania. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem dowozów dostarczyć
Zamawiającemu dokumenty dotyczące zatrudnionych opiekunów dowozu: oświadczenie opiekuna o niekaralności,
kserokopia zaświadczenia o odbyciu szkolenia BHP. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez jedną osobę funkcji
kierowcy i opiekuna uczniów
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423518,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VOYAGER s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Gustaw Regmunt, Marcin Regmunt, Tomasz Sądej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132461782
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Bychawa
7.3.5) Kod pocztowy: 23-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
VOYAGER SPÓŁKA CYWILNA GUSTAW REGMUNT, MARCIN REGMUNT, TOMASZ SĄDEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JABŁONNA-MAJĄTEK
więcej: przetargi JABŁONNA-MAJĄTEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.