Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00486791/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek do szkół wraz z zapewnieniem opieki w okresie 01.10.2024 do 20.12.2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412958
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Planetorza 52
1.5.2.) Miejscowość: Cisek
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-253
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774871172
1.5.8.) Numer faksu: 774871140
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@cisek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f4726b1-21f8-45d5-984b-6a0e951318901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek do szkół wraz z zapewnieniem opieki w okresie 01.10.2024 do 20.12.2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f4726b1-21f8-45d5-984b-6a0e95131890
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026168/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPD.271.2.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25860,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest: dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Cisek wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowozu do szkół:-dowóz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz, 2. Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz, w terminie 57 dni od dnia 01 października 2024r. z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania lub innej formy nauczania nie wymagającej dowozu uczniów. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom zgodnie z ustaleniami z osobą reprezentującą Zamawiającego. Wykonawca zapewni dowożonym uczniom opiekę tj. opiekunów w czasie dowozu na zajęcia oraz odwozu ich do miejsca zamieszkania po zakończonych zajęciach. Uczniowie muszą zostać dowiezieni do szkół oraz odwiezieni po zajęciach w godzinach podanych w zał. nr 8. Dowóz uczniów musi się odbywać na trasie: punkt odbioru ucznia (miejsce zamieszkania ucznia) – szkoła oraz szkoła – punkt przekazania ucznia pod opiekę rodziców/opiekunów prawnych (miejsce zamieszkania). Zestawienie tras dowozu, ilości uczniów oraz godziny dowozu uczniów do szkół oraz ich powroty stanowi zał. nr 8 SWZ. 1. Dowóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Raciborzu ul. Karola Miarki 4, 47-400 Racibórz - BŁAŻEJOWICE – RACIBÓRZ – 15,8 km – 1 uczeń, 2. Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Raciborzu ul. Królewska 19, 47-400 Racibórz - PRZEWÓZ - RACIBÓRZ - 25,1 km - 1 uczeń, ŁANY – RACIBÓRZ – 20,3 km – 1 uczeń. Zamawiający w przypadku zaistnienia okoliczności na które nie ma wpływu zastrzega sobie możliwość dokonania zmian (zmniejszenie, zwiększenie) w ilości dowożonych uczniów, trasach oraz w godzinach dowozu. Podstawa zakres, charakter i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w Projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 6). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany długości trasy przewozu uczniów oraz liczby uczniów do 20% w stosunku do ustalonych w niniejszej umowie, z zachowaniem dotychczasowego wynagrodzenia. Zmiana winna być podyktowana okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego tj. ilość dowożonych dzieci oraz ilość dni świadczonych usług niż te które zostały określone w przedmiocie zamówienia. Przewóz uczniów musi się odbywać odpowiednimi środkami transportu zapewniającymi bezpieczeństwo przejazdu uczniów niepełnosprawnych ich opiekunów oraz z zachowaniem odpowiednich standardów. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia musi dołożyć najwyższej staranności oraz podjąć wszelkie środki ostrożności w celu bezpiecznego przewozu uczniów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTO-PIOTR-SERWIS Piotr Fojcik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6391434710
7.3.3) Ulica: Strzybnego 22
7.3.4) Miejscowość: Modzurów
7.3.5) Kod pocztowy: 47-411
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR FOJCIK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIOTR FOJCIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 57 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, kruszywa łamanego, piasku wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem w ramach remontu dróg gminnych na terenie Gminy Lelis.
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Wolanów
- Transport, montaż oraz demontaż wystawy edukacyjnej pt. "Pełno ich nigdzie. Przywracanie pamięci o polskich Żydach w przestrzeni miejskiej" na trasie Warszawa - Poznań - Warszawa.
- Dostawa kruszyw na remont dróg gminnych na terenie Gminy Lubartów
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników zajęć Młodzieżowego Dom Kultury w Opolu i ich opiekunów wraz z bagażem na zawody taneczne na terenie kraju".
- usługi transportu sanitarnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.