Og³oszenie z dnia 2024-10-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00553795/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00559583/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-23
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRYFINO
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684551
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 416 20 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.gryfino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6a8874b7-175a-4f84-9ce9-36232ece39ef
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00523878
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00039751/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie us³ug pocztowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy Zamawiaj±cego https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego z wnioskiem o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy przez opcjê „Zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania do Platformy.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy Gryfino https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, wybiera polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja konta nastêpuje automatycznie:
a) poprzez podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
b) poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
c) je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych.
3. W zak³adce „Baza Wiedzy” (https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP
_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=GG&USER_MENU_HOVER=publicFiles
List) znajduje siê tak¿e instrukcja dla Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
6. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiaj±cy wskazuje format .pdf jako zalecany.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej „RODO” informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
ul. 1 Maja 16; 74 -100 Gryfino
telefon: 91 416 20 11
e-mail: burmistrz@gryfino.pl
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
Urz±d Miasta i Gminy w Gryfinie
ul. 1 Maja 16; 74-100 Gryfino
telefon: 91 416 20 11
e-mail: iod@gryfino.pl
3. Pani / Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c oraz e RODO
w celu prawid³owego przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy.
4. Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani / Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
5. Podanie przez Pani± / Pana danych osobowych jest wymogiem niezbêdnym. Jest Pani / Pan obowi±zana / obowi±zany do ich podania w zwi±zku z realizacj± celu wskazanego w pkt. 3, a ich nie podanie uniemo¿liwi realizacjê tego celu.
6. Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych mog± byæ:
1) pracownicy merytoryczni;
2) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
3) podmioty obs³uguj±ce systemy informatyczne i teleinformatyczne;
4) podmioty ¶wiadcz±ce obs³ugê prawn±;
5) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ p³atnicz±, np. banki;
6) podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
7) inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
7. Pani / Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane i przechowywane zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
8. W odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani / Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych
z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani / Pan obowi±zana / obowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pani / Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pe³na tre¶æ klauzuli informacyjnej dotycz±cej danych osobowych znajduje siê w rozdziale XXVIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.59.2024.PZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesy³ek listowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek oraz pocztowych zwrotów po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci dorêczenia na rzecz Urzêdu Miasta i Gminy w Gryfinie. Przedmiot umowy realizowany bêdzie zgodnie z przepisami us³ugi powszechnej w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium oceny:
Cena (C) – waga kryterium (WC): 100%
Ocena punktowa w ramach kryterium zgodnie ze wzorem:
najni¿sza zaoferowana cena
--------------------------------------------------- x 100 pkt
cena zaoferowana w badanej ofercie
Liczba punktów przyznana danej ofercie w zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
P = C x WC, gdzie
P – ca³kowita liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium „cena”,
C – liczba punktów przyznana dla kryterium „cena”,
WC – waga kryterium „cena”.
Po uwzglêdnieniu wagi Wykonawca mo¿e uzyskaæ w tym kryterium maksymalnie 100 pkt.
2. Za ofertê najkorzystniejsz± bêdzie uwa¿ana ta oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród z³o¿onych ofert. Wykonawca mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, tj. posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców. Wykonawca ten musi zrealizowaæ us³ugi, co do których realizacji powy¿sze uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie wymagañ.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej jedn± placówk± na terenie miasta Gryfino, która:
a) jest czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, co najmniej przez 8 godzin dziennie,
b) jest oznakowana w sposób widoczny szyldem z nazw± lub logo Wykonawcy umieszczonym w obrêbie witryny jednoznacznie wskazuj±cym na jednostkê Wykonawcy,
c) posiada wyodrêbnione stanowisko obs³ugi klientów w zakresie us³ug pocztowych ¶wiadczonych dla nak³adów masowych,
d) zapewnia prawid³owe zabezpieczenie przesy³ek przed dostêpem osób trzecich, gwarantuj±ce zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronê danych osobowych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e w przypadku, kiedy Wykonawca powo³uje siê na zdolno¶ci podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, powy¿szy warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców / podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w ca³o¶ci. Nie jest dopuszczalne ³±czenie potencja³u w celu spe³nienia ww. warunku udzia³u w postêpowaniu.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wg formu³y spe³nia – nie spe³nia w oparciu o wymagane w Rozdziale XX SWZ dokumenty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania aktualne na dzieñ z³o¿enia niniejszego o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.
W przypadku sk³adania ofert wspólnych ww. dokument sk³ada ten z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który w ramach konsorcjum bêdzie odpowiada³ za realizacjê zamówienia objêtego ww. uprawnieniem.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ
z orygina³em.
2. Wykaz placówek pocztowych dysponowanych przez Wykonawcê w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi placówkami ze wskazaniem ich adresów, o których mowa w Rozdziale XVIII pkt 1 ppkt 4 SWZ.
Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ.
Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ
z orygina³em.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa powy¿ej, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty zgodny z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
4. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
5. Zobowi±zanie wymagane postanowieniami rozdzia³u XIX pkt 3 SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2 (wzór zobowi±zania – za³±cznik nr 4 do SWZ).
6. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru – za³±cznik nr 3 do SWZ).
7. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru – za³±cznik nr 5 do SWZ).
8. O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (wg wzoru – za³±cznik nr 8 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).2. W przypadku, gdy Wykonawca dzia³a przez pe³nomocnika, do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo(a) podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ³±cznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji.
3. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê w niniejszym postêpowaniu.
4. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia). Oznacza to, i¿ je¿eli z dokumentu(ów) okre¶laj±cego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw) wynika, i¿ do reprezentowania Wykonawcy(ów) upowa¿nionych jest ³±cznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i o¶wiadczenia musz± byæ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkie te osoby.
5. Je¿eli upowa¿nienie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (odpisu z w³a¶ciwego rejestru) do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upowa¿nione, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czyli opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6. Wykonawca nie mo¿e wyst±piæ w innych ofertach jako Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.
8. Wykonawca jest ¶wiadomy, ¿e na podstawie art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny, kto w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego zamówienia publicznego, przedk³ada podrobiony, przerobiony, po¶wiadczaj±cy nieprawdê albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne o¶wiadczenie dotycz±ce okoliczno¶ci o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego zamówienia podlega karze pozbawienia wolno¶ci od 3 miesiêcy do lat 5.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenie zmian do tre¶ci umowy zgodnie z przes³ankami art. 455 ustawy PZP.Zmiana postanowieñ w zawartej umowie mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug pozosta³ej do zap³aty nale¿no¶ci wynikaj±cej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu - je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
2) dostosowania umowy do zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia;
3) w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej, np. wojny, strajki generalne, stany nadzwyczajne.
2. Warunki dokonania zmian:
1) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, na które powo³uje siê, jako podstawê zmiany umowy;
2) wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ sporz±dzony na pi¶mie;
3) wniosek, o którym mowa w ppkt 2, musi zawieraæ w szczególno¶ci:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wp³ywu zmiany na warunki realizacji umowy.
4) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych wp³yw okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 45 projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ, na nale¿yte wykonanie umowy;
5) zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
Szczegó³owe zapisy dotycz±ce zmiany umowy, w tym rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia, znajduj± siê w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-22 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminagryfino.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-20
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Umowa zostanie zawarta na czas okre¶lony i obowi±zywaæ bêdzie od dnia podpisania Umowy do dnia 31 grudnia 2025 r., z tym ¿e rozpoczêcie us³ugi odbywaæ siê bêdzie nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1 stycznia 2025 r. Data koñcowa umowy wynika z zagwarantowanych ¶rodków finansowych w bud¿ecie Gminy Gryfino na 2025 r.2. W postêpowaniu, obok podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazanych w ustawie PZP, zastosowanie maj± równie¿ obligatoryjne podstawy wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- ¦wiadczenie us³. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miejskiego w £asku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla RARS na okres 24 miesiêcy
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.