Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Aktualizacja do najnowszej wersji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania firmy ESRI, wraz usługą asysty technicznej do oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
finanse publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Aktualizacja do najnowszej wersji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania firmy ESRI, wraz usługą asysty technicznej do oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-951181ea-708f-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086201/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Aktualizacja do najnowszej wersji posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania firmy ESRI wraz z usługą asysty technicznej do oprogramowania dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Usługa możne być świadczona tyko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Uzasadnienie faktyczne:
Usługa będąca przedmiotem zamówienia może być świadczona tylko przez jednego Wykonawcę ze względu na wyłączność firmy ESRI Polska sp. z o.o. w zakresie sprzedaży i dostarczania usług związanych z licencjami firmy ESRI na rynku polskim.
Aktualizacja oprogramowania wraz z asystą techniczną jest niezbędna do zapewnienia prawidłowego działania platformy opartej o zakupioną wcześniej licencję i oprogramowanie ArcGIS i możliwa jest poprzez zakup licencji u producenta Esri Inc. USA, którego jedynym dystrybutorem w Polsce jest firma ESRI Polska sp. z o.o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308120,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi wsparcia technicznego wraz z dostępem do aktualizacji dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ArcGIS firmy ESRI oraz usługą telefonicznej asysty technicznej do oprogramowania, zwanej dalej „Wsparciem” w ramach już użytkowanych licencji w jednostkach Krajowej Administracji Skarbowej w Polsce”, w okresie 12-tu miesięcy począwszy od dnia:
1) dla oprogramowania wskazanego w ust. 2 pkt. 1 do 10 od dnia 21.12.2022 r.
2) dla oprogramowania wskazanego w ust. 2 pkt. 11 od dnia 26.12.2022 r.
2. Przedmiot umowy obejmuje aktualizację do najnowszej wersji oprogramowania i świadczenie asysty technicznej dla wersji i ilości oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego:
1. ArcGIS Enterprice Advanced na serwer o max. 4 rdzeniach - 2 szt.
2. ArcGIS Desktop Basic - 6 szt.
3. ArcGIS Desktop Standard - 1 szt.
4. ArcGIS Desktop Advanced - 2 szt.
5. Spatial Analyst for ArcGIS Desktop - 1 szt.
6. Geostatistical Analyst for ArcGIS Desktop - 1 szt.
7. Tracking Analyst for ArcGIS Desktop - 1 szt.
8. Network Analyst for ArcGIS Desktop - 1 szt.
9. ArcGIS Enterprise użytkownika typu Insights Analyst - 7 szt.
10. Geokoder do ArcGIS Desktop - 1 szt.
11. ArcGIS Enterprise użytkownika typu Insights Analyst - 2 szt.
wraz z dostarczeniem dokumentów licencyjnych oraz innych dokumentów koniecznych dla kompletnej i prawidłowej realizacji umowy.
3. W ramach Wsparcia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia usługi telefonicznej asysty technicznej oraz bezpłatnej aktualizacji oprogramowania, obejmujących:
1) konsultacje telefoniczne w zakresie dotyczącym eksploatacji oprogramowania wymienionego w ust. 2 w godzinach 8:30-15:30 w dni robocze Zamawiającego,
2) dostarczania nowych wersji oprogramowania wymienionego w ust. 2, niezwłocznie po wytworzeniu nowej wersji przez producenta. W ramach umowy Zamawiający otrzymuje nowe wersje oprogramowania na nośnikach lub poprzez udostępniony przez Wykonawcę zasób internetowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378987,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378987,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378987,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Esri Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011184514
7.3.3) Ulica: Konesera 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-736
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378987,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-26INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.